Μετά του μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, πρεμιέρα κάνει σήμερα η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και για τους μαθητές των δημοτικών και νηπιαγωγείων, καθώς τη Δευτέρα η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση παρακολούθησε εκπαιδευτική τηλεόραση, ενώ χθες ήταν αργία λόγω της επετείου του Πολυτεχνείου. Η τηλεκπαίδευση θα λειτουργεί συμπληρωματικά με την εκπαιδευτική τηλεόραση, που συνεχίζεται κάθε πρωί 09:00 - 12:00 μέσω της συχνότητας της ΕΡΤ-2 ή στην ψηφιακή πλατφόρμα ERTFLIX, στην κατηγορία ΠΑΙΔΙΚΑ/«Μαθαίνουμε στο σπίτι», θα είναι υποχρεωτική και η ύλη θα προχωράει κανονικά.
Για τα δημοτικά, το ωράριο καθημερινά θα είναι από τις 14:00 έως τις 17:00 και για τα νηπιαγωγεία από τις 14:00 έως τις 16:20, ενώ η κάθε διδακτική ώρα θα διαρκεί 30 λεπτά και μεταξύ των μαθημάτων θα μεσολαβεί δεκάλεπτο διάλειμμα.
Στην Ημαθία, στην «μάχη» της τηλεκπαίδευσης ρίχνονται από σήμερα περίπου 10.000 μαθητές δημοτικών και νηπιαγωγείων και περίπου 1.400 εκπαιδευτικοί, εκ των οποίων κάποιοι επέλεξαν να διδάξουν από τις τάξεις των σχολείων τους, ενώ οι περισσότεροι από το σπίτι τους.
Τι γίνεται όμως στις περιπτώσεις που ένα σπίτι δεν διαθέτει τον κατάλληλο εξοπλισμό, όπως υπολογιστή, τάμπλετ ή smartphone, ή σε κάποιες οικογένειες υπάρχουν δύο ή περισσότερα παιδιά μαθητές, ή γονείς που εργάζονται ταυτόχρονα με τηλεργασία και δεν υπάρχει επαρκής αριθμός συσκευών να καλύψει όλα τα μέλη της οικογένειας; Τι ποσοστό μαθητών στην Ημαθία δεν θα μπορέσουν να έχουν πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση για τους παραπάνω λόγους;
Σε επικοινωνία του veriotis.gr με τον Προϊστάμενο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας Δημήτρη Πυρινό, μας ανέφερε πως υπάρχουν τέτοια προβλήματα στην Ημαθία, σε ελάχιστο βαθμό και κυρίως σε μια ειδική πληθυσμιακή ομάδα, όπως αυτή των Ρομά, όπου εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα. Μεμονωμένα, υπάρχουν κάποιες οικογένειες που ενδεχομένως να μην διαθέτουν τεχνολογικό εξοπλισμό και ελάχιστες που να μην διαθέτουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Επιπλέον, υπάρχουν και οι περιπτώσεις όπου παραπάνω από ένα παιδιά κάνουν ταυτόχρονα τηλεκπαίδευση, ή υπάρχουν εκπαιδευτικοί που πρέπει να διδάξουν, ενώ τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν και να μην επαρκεί ο εξοπλισμός για ταυτόχρονη χρήση από περισσότερα από ένα μέλη της οικογένειας.
Στην Ημαθία, στην «μάχη» της τηλεκπαίδευσης ρίχνονται από σήμερα περίπου 10.000 μαθητές δημοτικών και νηπιαγωγείων και περίπου 1.400 εκπαιδευτικοί, εκ των οποίων κάποιοι επέλεξαν να διδάξουν από τις τάξεις των σχολείων τους, ενώ οι περισσότεροι από το σπίτι τους.
Τι γίνεται όμως στις περιπτώσεις που ένα σπίτι δεν διαθέτει τον κατάλληλο εξοπλισμό, όπως υπολογιστή, τάμπλετ ή smartphone, ή σε κάποιες οικογένειες υπάρχουν δύο ή περισσότερα παιδιά μαθητές, ή γονείς που εργάζονται ταυτόχρονα με τηλεργασία και δεν υπάρχει επαρκής αριθμός συσκευών να καλύψει όλα τα μέλη της οικογένειας; Τι ποσοστό μαθητών στην Ημαθία δεν θα μπορέσουν να έχουν πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση για τους παραπάνω λόγους;
Σε επικοινωνία του veriotis.gr με τον Προϊστάμενο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας Δημήτρη Πυρινό, μας ανέφερε πως υπάρχουν τέτοια προβλήματα στην Ημαθία, σε ελάχιστο βαθμό και κυρίως σε μια ειδική πληθυσμιακή ομάδα, όπως αυτή των Ρομά, όπου εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα. Μεμονωμένα, υπάρχουν κάποιες οικογένειες που ενδεχομένως να μην διαθέτουν τεχνολογικό εξοπλισμό και ελάχιστες που να μην διαθέτουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Επιπλέον, υπάρχουν και οι περιπτώσεις όπου παραπάνω από ένα παιδιά κάνουν ταυτόχρονα τηλεκπαίδευση, ή υπάρχουν εκπαιδευτικοί που πρέπει να διδάξουν, ενώ τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν και να μην επαρκεί ο εξοπλισμός για ταυτόχρονη χρήση από περισσότερα από ένα μέλη της οικογένειας.
«Το πρόβλημα αυτό έχει λυθεί σε μεγάλο βαθμό, καθώς έχουν δοθεί δωρεάν data για όποιον συνδέεται στις πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης μέσω smartphone, που όλοι λίγο - πολύ διαθέτουν. Tablet στους μαθητές έχουν διατεθεί, όχι στον βαθμό που θα θέλαμε», σημείωσε ο κ. Πυρινός, συμπληρώνοντας πως «Σε αυτές τις περιπτώσεις εμείς οι εκπαιδευτικοί κάνουμε ό,τι προσπάθεια μπορούμε. Είτε μέσω τηλεφώνου, με ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, είτε προσπαθούμε ακόμα να δανειστούμε από κάποιον γνωστό ή γείτονα για να εξυπηρετήσουμε, είτε οι διευθυντές των σχολείων δανείζουν υπολογιστές από το τμήμα πληροφορικής σε μαθητές που δεν διαθέτουν και έτσι το πρόβλημα εξομαλύνεται. Περίπου ένα ποσοστό 3% με 4% των μαθητών στην Ημαθία δεν διαθέτει τεχνολογικό εξοπλισμό, κάτι που στην πορεία ενδεχομένως να λυθεί με κάποιο τρόπο από τους παραπάνω».
Υπενθυμίζουμε ότι ακόμη και αν κάποιος δεν έχει δυνατότητα σύνδεσης μέσω διαδικτύου, ακόμη και αν δεν έχει υπολογιστή, τάμπλετ, έξυπνο κινητό τηλέφωνο, μπορεί να συνδεθεί στην ψηφιακή τάξη και μέσω τηλεφώνου, με αστική χρέωση.
Εν αναμονή λοιπόν για την πρεμιέρα της σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, να δούμε αν η πλατφόρμα θα καταφέρει να «σηκώσει» την ταυτόχρονη τηλεκπαίδευση 600.000 μαθητών ή θα δούμε εικόνες της πρεμιέρας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου η πλατφόρμα Webex της Cisco «κράσαρε» στις πρώτες ώρες λειτουργίας.
ΕΛΛΑΔΑ 2020..!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΑΝ ΣΕ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΨΑΧΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΤΙ ΚΛΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΤΗΛΕΚΠΕΔΕΥΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΑΘΗΚΗ
Η πρώτη ώρα δεν πρόλαβε να τελειώσει κ κρέμασε το σύστημα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά τις μάσκες σοβρακοφανελες δεύτερη μεγάλη επιτυχία της Υπουργαρας μας!!
Μονο για φωτογραφιες ειστε ολοι! Απο ουσια τιποτα. Ενα συστημα που κολλαει, ηχος διακεκομμενος και καθε 3 και λιγο σε πεταει εξω! Μου θελετε και τηλεκπαιδευση! Ευτυχως που ειχατε 8 μηνες να ετοιμαστειτε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σύστημα κόλλησε με το καλημέρα!! Έγινε κ αναβάθμιση του συστήματος. Πού να μην γινόταν..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο συστημα κολλησε με το καλημερα.Πού να μην γινοταν και αναβαθμιση!Εχουμε κ λεμε λοιπόν..Μετα από 8 μήνες:μασκες σεντονια,παγουρινια εσπρεσσο,συστημα που σερνεται..Σε ποιο καναλι θα βγει η υπουργος το βραδυ να υπερηφανευτει πόσο καλά τα κατάφερε είπαμε;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήOὔτε τά μισά παιδιά δέν κατάφεραν νά εἰσέλθουν καί ἐξ αὐτῶν τά μισά εἶχαν σοβαρό πρόβλημα· δέν ἀκούγονταν/δέν ἄκουγαν ἢ καί τά δύο. Ἡ ποιότης τοῦ μαθήματος εἶναι χειρότερη καί ἀπό τό μάθημα μέ τ' ἀντιπαιδαγωγικά/ἀνθυγιεινά φίμωτρα - μάσκες. Μακάρι νά ξανανοίξουν ἀμέσως τά σχολεῖα καί χωρίς μάσκες. Ἡ τηλε-ἐκπαίδευσι εἶναι παρῳδία ἐκπαιδεύσεως._
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΥΜΙΖΑΙ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΠΩΣ ΤΗΝ ΛΕΓΑΝ ΜΑΛΛΟΝ ΄΄ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ, ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΄΄ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΤΥΦΛΟΣ ΕΚΑΜΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΛΕΓΕ ΕΝΑΣ ΚΟΥΦΟΣ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην ΕΤ1 το μεσημέρι έλεγαν ότι 46.000 τάξεις κάνουν αυτή τη στιγμή τηλεκπαίδευση χωρίς κανένα πρόβλημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε πια χώρα δεν μας είπαν.
ουτε καν χρειαζοταν η τηλεκπαιδευση. ειχαν καιρο να αναπληρωσουν τα παιδια τα μαθηματα στις αργιες του Πασχα, τον Μαιο και Ιουνιο. Ειμαστε σε ΠΟΛΕΜΟ και κανουμε οτι ολα κυλαν ομαλα. Τι δεν καταλαβαινουμε;; Και ουτε ειναι σωστο να μυησουμε τα παιδια σε τετοιου ειδους διασικασιε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΕΙΣ ΑΡΚΕΤΟ ΔΙΚΑΙΟ
ΔιαγραφήΟι γονείς με δύο παιδιά να αφήσουν τις δουλειές τους και να καθίσουν σπίτι να κάνουν τηλεκπαίδευση. Καλή υπομονή σε ολους, αυτά που ζητάνε δεν υπαρχουν. Το προνηπιο 4 ετών θα καθίσει 3 ώρες μπροστά στην οθόνη του κινητού γιατί στο laptop θα καθίσει άλλες 3 ώρες το αδερφάκι του.
ΔιαγραφήΕίστε τραγικοί!
Η μάνα εκπαιδευτικος με 3 παιδιά κάτω των 4ετων κ 2 να αλλάξει να δώσει να φάνε να τρέχουν πάνω κάτω. Να πρέπει κ το 4 χρόνο να κάνει τηλεδιασκεψη που κολλάει. Πείτε μου σε ποιο τρελοκομείο να απευθυνθεί εν μέσω καραντίνας;
ΑπάντησηΔιαγραφή