Τοπική αγορά και διαδικτυακές ευκαιρίες στην εποχή του κορωνοϊού
Ο Δήμος Βέροιας, στην προσπάθεια να στηρίξει την τοπική αγορά σε μια εποχή που τα εμπορικά καταστήματα της περιοχής παραμένουν κλειστά λόγω των έκτακτων μέτρων που εφαρμόζονται πανελλαδικά για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, διοργανώνει μια πρωτότυπη διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα «Ο εμπορικός κόσμος της Βέροιας στην εποχή του κορωνοϊού: Digital marketing και νέες ευκαιρίες». Η εκδήλωση έχει ως στόχο να παρέχει συμβουλές στις τοπικές επιχειρήσεις για το πώς μπορούν να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά το διαδίκτυο για τη δημιουργία νέων εσόδων στην εποχή του κορωνοϊού καθώς επίσης και να αναδείξει τις δυνητικές ευκαιρίες που κρύβονται στην παγκόσμια διαδικτυακή αγορά.
Κύριος ομιλητής της εκδήλωσης είναι ο διεθνώς αναγνωρισμένος ειδικός σε θέματα ψηφιακού μάρκετινγκ, Αποστόλης Αϊβαλής, Managing Partner της AIVAL.COM και Manager του εκπαιδευτικού οργανισμού KNOWKRUNCH, ενώ στο πάνελ συμμετέχουν επίσης ο Δήμαρχος Βέροιας, Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης, ο Αντιδήμαρχος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Ψηφιακής Πολιτικής & Καινοτομίας, Καλλίστρατος Γρηγοριάδης, η Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βέροιας, Αθηνά Τσιπουρίδου, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών - Βιοτεχνών Βέροιας και δημοτικός σύμβουλος Λάζαρος Ασλανίδης, και ο Ειδικός Συνεργάτης στο Επιμελητήριο Ημαθίας, Βασίλης Δαληγγάρος.
Η εκδήλωση θα προβληθεί διαδικτυακά, τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020 στις 20:00, μέσω του επίσημου καναλιού του Δήμου Βέροιας στην πλατφόρμα YouTube στον παρακάτω σύνδεσμο https://bit.ly/38aApyZ όπου οι ενδιαφερόμενοι επιχειρηματίες θα έχουν την ευκαιρία να την παρακολουθήσουν σε ζωντανή μετάδοση και να θέσουν τις ερωτήσεις τους. Σημειώνεται, τέλος, ότι το βίντεο της εκδήλωσης στη συνέχεια θα αναρτηθεί μόνιμα στο κανάλι του Δήμου στο YouTube.
Μυρίζει «επιμόρφωση» πράγμα που σημαίνει οτι τον πλήρωσε ο Δήμος για να μας μιλήσει για «μάρκετινγκ» .!!! Παρεμπιπτόντως, ο συγκεκριμένος εχει μακρά πορεία στις επιχειρήσεις μιας και έκανε αρκετές στις ΗΠΑ (A savage journey into the heart of the American Dream, που λένε κάποιοι).. Αλλα ρε παιδιά να τα λέμε ολα, οταν κάποιος μιλάει για google ads, social media και «δημιουργία περιεχομένου» και χρησιμοποιεί αγγλικές ορολογίες τον θεωρούμε αυτόματα γνώστη, που στην τελική μπορεί να μην λεει και τίποτα συγκεκριμένο. Όπως λεει και ένα ρητό: those who can do, those who can’t teach! Μην ακούσουμε σχόλια τυπου «εσυ ξερεις περισσότερα» γίατι εγω δεν μιλάω σε «εκπαιδευτικές» ημερίδεχαχαχ
ΑπάντησηΔιαγραφήμαρκετινκ σε ενα δημο, σε μια χωρα χωρις αριθμους και με αρυθμους.
ΑπάντησηΔιαγραφήο δημος δεν ξερει τι του γινεται, τα στατιστικα και οι βασεις δεδομενων ειναι σχεδον ανυπαρκτες. ουτε ποια ειναι η εκταση του δημου (βουνα, ποταμια,ποσα δεντρα, ζωα, ποσα νερα?εν δυναμει πλουτος) κτλπ και του νομου ξερουν και θελουν να μιλησουν για μαρκετινκ. ομως ακομα και αν ο ομιλητης ειναι αξιος απο το ενα αυτι θα βγει και απο το αλλο θα βγει αυτα που θα συμβουλεψει.
ΥΓ 1 εχουμε μαθηματικο αντιδημαρχο θεμελιωστε στους αριθμους να παραξουμε πλουτο
ΥΓ 2 επιμορφωστε το πρωσοπικο(χωρις αρμοδιοτητες) του δημου που στην πλειοψηφια του περα απο το κουμπι εκινησης ενος pc δεν ξερουν τιποτα αλλο.
Ο εμπορικός κόσμος της Βέροιας αν δεν κινητοποιηθεί σε αυτόν τον τομέα γρήγορα και σοβαρά θα τελειώσει πριν το καταλάβει. Ελάχιστα μεγάλα εμπορικά καταστήματα θα καταφέρουν να επιβιώσουν και ως φυσικά και ως ηλεκτρονικά αν φυσικά σχεδιάσουν σοβαρές ιστοσελίδες με προδιαγραφές ανταγωνιστικών eshop.
ΑπάντησηΔιαγραφήAυτό σημαίνει, να έχουν στο τιμόνι ανθρώπους που ξέρουν από digital marketing & social media και να τα χειρίζονται με προγραμματισμό και σοβαρότητα. Ένα λάθος μπορεί να είναι μοιραίο.
Η αγορά της Βέροιας άργησε να μπει στο eshop (πλην ελάχιστων καταστημάτων) με αποτέλεσμα τα μεγάλα πολυκαταστήματα και οι μεγάλες αλυσίδες να κάνουν θραύση πωλήσεων μέσα στην πόλη. Ρωτήστε τους ιδιοκτήτες ή εργαζόμενους των courier's να σας πουν τι πακέτα καθημερινά πηγαίνουν στα νοικοκυριά.
Είδη φαρμακείου, καλλυντικών, σχολικά είδη, παιχνίδια και δώρα, ηλεκτρονικά και κινητά, είδη σπιτιού και διακόσμησης, παπούτσια και ρούχα που τα πωλούν οι μεγάλες εταιρίες eshop με πολλές ευκολίες πληρωμής με όλες τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες.
O εμπορικός σύλλογος που θα συμμετάσχει στην εκδήλωση έχει αριθμητικά στοιχεία να ενημερώσει τους εμπόρους ποια είναι η κατάσταση στην αγορά; Πόσα καταστήματα υπάρχουν σήμερα στον δήμο Βέροιας κατά θεματική κατηγορία; Πχ. Πόσα καταστήματα ένδυσης, πόσα υπόδησης, κλπ; Ποιος είναι ο τζίρος της τοπικής αγοράς και πόσα λεφτά φεύγουν σε eshop εκτός δήμου Βέροιας; και γιατί φεύγουν;
Τι προστασία προσφέρει ο εμπορικός σύλλογος Βέροιας στους εμπόρους της πόλης όταν ο δήμος πχ. νοικιάζει ποδήλατα και τα βάζει σε χώρο πλατείας απέναντι από δύο παραδοσιακά ιστορικά καταστήματα που εμπορεύονται...ποδήλατα!!
Πολύ καλή η κίνηση για την ενημέρωση των εμπόρων, εξαίρετος ο κεντρικός ομιλητής, αλλά χρειάζεται σοβαρότητα σε πολλά άλλα ζητήματα τα οποία ο δήμος και ο εμπορικός σύλλογος δεν διαθέτουν ως εφόδια για να στηρίξουν τον εμπορικό κόσμο.
Βασίλης Σαρρηγιαννίδης
Να κατασκευάσεις ένα e-shop δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται.το κεφάλαιο που απαιτείται είναι πάρα πολύ μεγάλο,όχι για την κατασκευή της σελίδας, αλλά για την προώθηση και την διαφήμιση και για να καταλάβεις για τι ποσά μιλάω θα σου δώσω και ένα νούμερο, περίπου 1500€ το μήνα...και όχι για ένα μήνα!! αμφιβάλλω αν οι περισσότεροι μπορούν να αγγίξουν αυτά τα νούμερα!και στη συνέχεια όλου αυτού θεωρώ ότι όλη αυτή η ιστορία είναι κάτι το οποίο γεννάται από την κρίση που βιώνουμε,την πανδημία.οσον αφορά τον εμπορικό σύλλογο αν οι συμπολίτες μας δεν στηρίζουν την τοπική αγορά τι φταίει αυτός?
ΑπάντησηΔιαγραφή