Έντεκα πλευρικοί σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό τίθενται σε λειτουργία, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Ειδικότερα, πρόκειται για έναν πλευρικό στην Παναγιά, δύο πλευρικούς στον Α/Κ Καλαμιάς, δύο πλευρικούς στον Α/Κ Προφήτη, δύο πλευρικούς στον Α/Κ Βαγιοχωρίου, δύο πλευρικούς στον Α/Κ Γαληψώ/Ορφανίου και δύο πλευρικούς στον Α/Κ Μέστης. Το τέλος διοδίων των ήδη σε λειτουργία πλευρικών σταθμών διοδίων για τις κατηγορίες 1 (Δίκυκλα,Τρίκυκλα), 2 (Ελαφρά Οχήματα), 3 (Οχήματα Φορτηγά, λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από 4 άξονες), και 4 (Φορτηγά, και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες) είναι:
Πηγή
- Παναγιά 0,70€ - 1,00€ - 2,50€ - 3,50€
- Καλαμιά 0,30€ - 0,40€ - 1,00€- 1,40€
- Προφήτης 0,60€ - 0,90€ - 2,30€ - 3,20€
- Βαγιοχώρι 0,40€ - 0,60€ - 1,50€ - 2,10€
- Γαληψώ/Ορφάνιο 0,20€ - 0,30€ - 0,80€ - 1,10€
- Μέστη 0,60€ - 0,80€ - 2,00€ - 2,80€
Πηγή
Εδώ ο κόσμος χάνεται και η κυβέρνηση κάνει τα πάντα να εξασφαλίσει τα υπερκέρδη των κατασκευαστικών που διαχειρίζονται τους αυτοκινητοδρόμους. Αντί να κάνει άμεσες προσλήψεις ιατρών και νοσηλευτών στην Υγεία (από το Μάρτη του 2019 που ήταν το πρώτο κύμα της πανδημίας), τη στιγμή που υποφέρει όλος ο κοσμάκης,αυτή δίνει χρήματα στους μεγαλοεργολάβους .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι δεν καταλαβαίνετε ;
Παναγιά,Καλαμιά,Προφήτης και Γαληψώ γνωρίζω σε ποια περιοχή βρίσκονται,όχι όμως και το Βαγιοχώρι και η Μέστη.Προφανώς στις περιφερειακές ενότητες Ροδόπης και Έβρου.Για να μαθαίνουμε και λίγη γεωγραφία θα μπορούσε η εταιρεία να είναι πιο λεπτομερής στις σχετικές ανακοινώσεις της.Το ίδιο ισχύει και για τις ανακοινώσεις της τροχαίας στην περίπτωση δυστυχημάτων.Αναφέρεται σε ποιο χιλιόμετρο της οδού χωρίς καμμία αναφορά του κοντινότερου οικισμού,πόλης κλπ.Εν μέσω κορωνοιού,τί κάθομαι και σκέπτομαι!Να είστε καλά και να προσέχετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εγνατία κατασκευάστηκε με τους φόρους των Ελλήνων. Τώρα γιατί πληρώνουμε κάθε λίγα χιλιόμετρα σε ιδιώτες; Αν τα έδινα στο Κράτος ευχαρίστως, θα πήγαιναν για συντάξεις, για Νοσοκομεία, για Άμυνα. Τώρα πού πάνε και γιατί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ ακριβώς είναι το λάθος που κάνουν πάρα πολλοί.Η Εγνατία,η ΠΑΘΕ,η ΑΤΤΙΚΗ κλπ δρόμοι έγιναν με ευρωπαϊκά κονδύλια,μικρή κρατική συμμετοχή ελλείψει ρευστού και τραπεζικά δάνεια των εργολάβων που μέσω των εισπραττόμενων διοδίων τα εξοφλούν.Φυσικά κερδίζουν.Πέραν αυτών έχουν αναλάβει και τη συντήρηση των δρόμων.
ΔιαγραφήΠιάνεσαι αδιάβαστος κύριε. Τα τραπεζικά δάνεια τα παίρνουν οι νταβατζήδες, συγγνώμη μεγαλοεργολάβοι ήθελα να πω, με την εγγύηση του Ελληνικού δημοσίου, αφού τελειώσουν το έργο χωρίς να βάλουν ευρώ από την τσέπη τους, στήνουν ένα σωρό διόδια εισπράτοντας για χρόνια τεράστια ποσά. Ένα παράδειγμα αυτών που σου λέω είναι ότι το κόστος για την κατασκευή της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου έχει αποσβεστεί εδώ και περίπου μία δεκαετία, εμείς όμως θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε εις τον αιώνα τον άπαντα. Το κράτος εισπράττει μόνο το ΦΠΑ και τίποτε άλλο. Για το θέμα της συντήρησης των δρόμων καμία ιδιωτική εταιρία δεν πληρώνει τίποτε, αυτοί είναι μόνο για να εισπράττουν. Οι δρόμοι συντηρούνται από το κράτος όχι μέσω των τελών κυκλοφορίας που νομίζουν πολλοί, αλλά άν προσέξετε στα ασφαλιστήρια συμβόλαια των αυτοκινήτων κλπ που πληρώνουμε, υπάρχει ένα μικρό ποσό που αναγράφεται σαν ΤΕΟ (Ταμείο Εθνικής Οδοποιοίας), αυτά τα ποσά προβλέπονται για τη συντήρηση του εθνικού δικτύου. Μην σας κοροϊδεύουν, κανείς ιδιώτης δεν πληρώνει για συντήρηση δημοσίων δρόμων.
Διαγραφή...Στο Λουξεμβουργο, στο Λιχτενσταιν, στην Ελβετια κτλ τα χρηματα (κερδη)...γιατι;;;; για να γινει απο εσενα και απο εμενα η ανακεφαλαιοποιηση ΠΑΛΙ των Τραπεζων....Τι δεν καταλαβε ο λαος...
Διαγραφή