Με την ολοκλήρωσή τους η Βόρεια Ελλάδα θα είναι σε θέση να αξιοποιήσει την πλεονεκτική γεωγραφική της θέση, ως σταυροδρόμι Ανατολής και Δύσης, για να αναδειχθεί σε διαμετακομιστικό κέντρο της ΝΑ Ευρώπης, αλλά και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους τουρίστες.
Οδικά έργα
H υπερυψωμένη ταχεία λεωφόρος (flyover) στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, ύψους επένδυσης 370 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2025-2026, είναι το οδικό έργο που προωθεί με μεγάλη ένταση η κυβέρνηση. Ήδη, οι διαγωνιστικές διαδικασίες για το flyover, που αναμένεται να δώσει βαθιά κυκλοφοριακή ανάσα στη συμπρωτεύουσα, έχουν μπει στη γραμμή εκκίνησης. Τα τεύχη δημοπράτησης της α' φάσης του μεγάλου έργου, που αναμένεται να προσελκύσει ισχυρό κατασκευαστικό ενδιαφέρον, δημοσιεύτηκαν τον Σεπτέμβριο και ως ημερομηνία εκδήλωσης ενδιαφέροντος ορίστηκε η 19η Νοεμβρίου 2020.
Πολύ σημαντικά έργα είναι επίσης ο δρόμος Θεσσαλονίκη - Έδεσσα, προϋπολογισμού 220 εκατ. ευρώ, και η οδική σύνδεση Δράμα - Αμφίπολη, προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, τα οποία αναμένεται να αντλήσουν χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης. Το ίδιο θα επιδιωχθεί και για τον οδικό άξονα Εγνατία Οδός Βέροια - Νάουσα - Σκύδρα προϋπολογισμού περίπου 100 εκατ. ευρώ, αλλά και για την οδική σύνδεση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με την Εγνατία Οδό. Κρίσιμα ως προς τη λειτουργικότητά τους θεωρούνται τα έργα της Εγνατίας Οδού, ήτοι το «ορφανό» χιλιόμετρο στην Ποτίδαια της Χαλκιδικής, ο δρόμος Θέρμης- Γαλάτιστας και η σύνδεση του λιμανιού Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ, έργο 60 εκατ. ευρώ, για το οποίο έχει αναδειχθεί ανάδοχος, ενώ για το 2022 προγραμματίζεται η δημοπράτηση του Πτολεμαΐδα-Φλώρινα.
Οδικά έργα
H υπερυψωμένη ταχεία λεωφόρος (flyover) στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, ύψους επένδυσης 370 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2025-2026, είναι το οδικό έργο που προωθεί με μεγάλη ένταση η κυβέρνηση. Ήδη, οι διαγωνιστικές διαδικασίες για το flyover, που αναμένεται να δώσει βαθιά κυκλοφοριακή ανάσα στη συμπρωτεύουσα, έχουν μπει στη γραμμή εκκίνησης. Τα τεύχη δημοπράτησης της α' φάσης του μεγάλου έργου, που αναμένεται να προσελκύσει ισχυρό κατασκευαστικό ενδιαφέρον, δημοσιεύτηκαν τον Σεπτέμβριο και ως ημερομηνία εκδήλωσης ενδιαφέροντος ορίστηκε η 19η Νοεμβρίου 2020.
Πολύ σημαντικά έργα είναι επίσης ο δρόμος Θεσσαλονίκη - Έδεσσα, προϋπολογισμού 220 εκατ. ευρώ, και η οδική σύνδεση Δράμα - Αμφίπολη, προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, τα οποία αναμένεται να αντλήσουν χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης. Το ίδιο θα επιδιωχθεί και για τον οδικό άξονα Εγνατία Οδός Βέροια - Νάουσα - Σκύδρα προϋπολογισμού περίπου 100 εκατ. ευρώ, αλλά και για την οδική σύνδεση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με την Εγνατία Οδό. Κρίσιμα ως προς τη λειτουργικότητά τους θεωρούνται τα έργα της Εγνατίας Οδού, ήτοι το «ορφανό» χιλιόμετρο στην Ποτίδαια της Χαλκιδικής, ο δρόμος Θέρμης- Γαλάτιστας και η σύνδεση του λιμανιού Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ, έργο 60 εκατ. ευρώ, για το οποίο έχει αναδειχθεί ανάδοχος, ενώ για το 2022 προγραμματίζεται η δημοπράτηση του Πτολεμαΐδα-Φλώρινα.
Για να πληρώνεις 100 εκατομμύρια για 32,8 χιλιόμετρα πάει να πει ότι στο τέλος του έργου σου μένουν τα μηχανήματα και ο εξοπλισμος που τον παρήγαγε αλλιώς δεν μπορώ να υποθέσω πως προκύπτει το 3 εκατομμύρια το χιλιόμετρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήFATE fate ΦΑΤΕ φατε....
ΑπάντησηΔιαγραφήπαντως ο τιτλος του αρθρου δειχνει οτι εγινε το εργο ...πραβο κυβερνηση