Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Στα 100 εκατ. ευρώ ο οδικός άξονας Βέροιας-Νάουσας-Σκύδρας

Έργα υποδομών πάνω από 5 δισ. ευρώ ολοκληρώνονται, βρίσκονται σε εξέλιξη ή σχεδιάζονται προς υλοποίηση σε βάθος πενταετίας στη Βόρεια Ελλάδα, συμπληρώνοντας βασικά κενά στις υποδομές της περιοχής και βάζοντας τις βάσεις για μια νέα πορεία ανάπτυξης στη Μακεδονία και τη Θράκη. Πρόκειται για έργα στους οδικούς άξονες, στα λιμάνια, στα αεροδρόμια και στο σιδηροδρομικό δίκτυο που θα δώσουν μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση στη Βόρεια Ελλάδα, καθώς θα βελτιώσουν τη διασυνδεσιμότητα και την προσβασιμότητα της περιοχής, ανοίγοντας νέους εμπορικούς δρόμους και διευκολύνοντας τις μεταφορές ανθρώπων και προϊόντων. 

Με την ολοκλήρωσή τους η Βόρεια Ελλάδα θα είναι σε θέση να αξιοποιήσει την πλεονεκτική γεωγραφική της θέση, ως σταυροδρόμι Ανατολής και Δύσης, για να αναδειχθεί σε διαμετακομιστικό κέντρο της ΝΑ Ευρώπης, αλλά και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους τουρίστες.

Οδικά έργα

H υπερυψωμένη ταχεία λεωφόρος (flyover) στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, ύψους επένδυσης 370 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2025-2026, είναι το οδικό έργο που προωθεί με μεγάλη ένταση η κυβέρνηση. Ήδη, οι διαγωνιστικές διαδικασίες για το flyover, που αναμένεται να δώσει βαθιά κυκλοφοριακή ανάσα στη συμπρωτεύουσα, έχουν μπει στη γραμμή εκκίνησης. Τα τεύχη δημοπράτησης της α' φάσης του μεγάλου έργου, που αναμένεται να προσελκύσει ισχυρό κατασκευαστικό ενδιαφέρον, δημοσιεύτηκαν τον Σεπτέμβριο και ως ημερομηνία εκδήλωσης ενδιαφέροντος ορίστηκε η 19η Νοεμβρίου 2020.

Πολύ σημαντικά έργα είναι επίσης ο δρόμος Θεσσαλονίκη - Έδεσσα, προϋπολογισμού 220 εκατ. ευρώ, και η οδική σύνδεση Δράμα - Αμφίπολη, προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, τα οποία αναμένεται να αντλήσουν χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης. Το ίδιο θα επιδιωχθεί και για τον οδικό άξονα Εγνατία Οδός Βέροια - Νάουσα - Σκύδρα προϋπολογισμού περίπου 100 εκατ. ευρώ, αλλά και για την οδική σύνδεση του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης με την Εγνατία Οδό. Κρίσιμα ως προς τη λειτουργικότητά τους θεωρούνται τα έργα της Εγνατίας Οδού, ήτοι το «ορφανό» χιλιόμετρο στην Ποτίδαια της Χαλκιδικής, ο δρόμος Θέρμης- Γαλάτιστας και η σύνδεση του λιμανιού Θεσσαλονίκης με την ΠΑΘΕ, έργο 60 εκατ. ευρώ, για το οποίο έχει αναδειχθεί ανάδοχος, ενώ για το 2022 προγραμματίζεται η δημοπράτηση του Πτολεμαΐδα-Φλώρινα.

2 σχόλια:

  1. Για να πληρώνεις 100 εκατομμύρια για 32,8 χιλιόμετρα πάει να πει ότι στο τέλος του έργου σου μένουν τα μηχανήματα και ο εξοπλισμος που τον παρήγαγε αλλιώς δεν μπορώ να υποθέσω πως προκύπτει το 3 εκατομμύρια το χιλιόμετρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. FATE fate ΦΑΤΕ φατε....
    παντως ο τιτλος του αρθρου δειχνει οτι εγινε το εργο ...πραβο κυβερνηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ