Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Σύμφωνη η παράταξη Παυλίδη με τη ρύθμιση που προτείνει ο Δήμος για Δημαρχείο - Βήμα Απ. Παύλου - Σχολείο Τσαλέρα

«Μετά από ένα χρόνο κι αφού ζητούσαμε επίμονα να έρθουν σοβαρά θέματα για την ανάπτυξη του Δήμου στο Δημ. Συμβούλιο κι όχι μόνο γραφειοκρατικά και διαδικαστικά, ο Δήμαρχος έφερε την πρόταση που ζητούσαμε ως ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ να δρομολογηθεί και η οποία έλκει την προέλευσή της σε
παλαιότερη πρόταση του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη μας Παντελεήμονα προς την προηγούμενη Δημοτική Αρχή. Η συνολική πρόταση αναφέρεται στην εξαγορά εκ μέρους της δημοτικής αρχής οικοπέδου με κτιριακή εγκατάσταση ικανή να φιλοξενήσει μαθητικό δυναμικό, η τακτοποίηση των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου που εφάπτεται του Βήματος του Αποστόλου Παύλου στις νέες σχολικές μονάδες και η ανταλλαγή του χώρου του Δημαρχείου που μέχρι και σήμερα ανήκει στον Δήμο μόνο κατά χρήση, με αυτόν του σχολείου στην Μητρόπολη Βέροιας για την δημιουργία ενός θρησκευτικού-πολιτιστικού χώρου υψηλών προδιαγραφών για την ανάπτυξη τουριστικών και θρησκευτικών υπηρεσιών των επισκεπτών του Βήματος του Αποστόλου Παύλου.

Η πρόταση αντιμετωπίστηκε από την παράταξή μας θετικά και αυτό διότι είναι μικρό τμήμα της συνολικής πρότασης που είχαμε καταθέσει προεκλογικά και αφορούσε τον Δήμο Βέροιας για τις επόμενες δεκαετίες.

Επί της ουσίας όμως θα προσθέταμε ότι η πρόταση της Δημοτικής Αρχής για λόγους πληρότητας, θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα σύνολο ενεργειών που θα έχουν ως τελική εικόνα, την αναμόρφωση της πλατείας Ωρολογίου με απόκτηση παντί τρόπο των παλαιών Δικαστηρίων, την διαμόρφωση της Μπαρμπούτας ως επισκέψιμου χώρου ιδιαίτερου φυσικού κάλλους και φυσικά την αναμόρφωση του χώρου που βρίσκεται μόλις λίγα μέτρα πάνω από το Βήμα του Αποστόλου Παύλου, του χώρου που είναι γνωστός ως "τα παπάκια". Ανεξάρτητα από τον χρόνο που θα απαιτηθεί, το σχέδιο πρέπει να είναι ενιαίο, οι διεκδικήσεις συνεχείς επίπονες και η στρατηγική δεδομένη και σταθερή. Αντάξιο των πλεονεκτημάτων της περιοχής.

Επί μέρους θέματα που χρήζουν προσοχής.

Ο Δήμος θα έπρεπε ήδη και προ πάσης άλλης ενέργειας, να διερευνήσει την καταλληλότητα του προς αγορά προσφερόμενου οικοπέδου (εννοούμε το πρώην Γυμνάσιο Τσαλέρα) στο να μετατραπεί σε ένα σύγχρονο σχολείο για τις επόμενες δεκαετίες καθώς επίσης και το οικονομικό κόστος αγοράς και παρεμβάσεων. Θεωρούμε ότι αν δεν έγινε πρέπει άμεσα να γίνει.

Επίσης ο Δήμος δια των Υπηρεσιών του θα πρέπει να έχει αποσαφηνισμένο το ιδιοκτησιακό καθεστώς που διέπει τα κτίσματα που προτίθεται να θέσει ως ανταλλάξιμα, ως βάση σοβαρού διαλόγου. Αν υπάρχουν θέματα θα πρέπει επίσης να τακτοποιηθούν προ της έναρξης των συζητήσεων.

Αφού ολοκληρωθούν τα άκρως απαραίτητα, καλό θα ήταν πιστεύω ο Δήμαρχος να καλέσει σε πρώτη φάση τους επικεφαλής των παρατάξεων, να εισηγηθεί μια ολοκληρωμένη πλέον πρόταση, με λεπτομερή περιγραφή όρων και προϋποθέσεων και να οριστεί μια επιτροπή διαπαραταξιακή η οποία θα αναλάβει το βάρος της διαπραγμάτευσης-συναπόφασης με όλους τους εμπλεκόμενους.

Δηλώνουμε εκ των προτέρων την δική μας σύμφωνη γνώμη σε μια τέτοια προοπτική. Άλλωστε μας δεσμεύει πέραν του συμφέροντος των πολιτών και η προεκλογική μας θεώρηση για την ανάπτυξη της πόλης.»

Για την παράταξη "Συνδημότες"
Παύλος Παυλίδης

8 σχόλια:

  1. ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ? ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ. ΘΑ ΣΤΡΙΜΩΞΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΤΟ ΠΡΩΗΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΣΑΛΕΡΑ ΜΕ 6-7 ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕΙ ΣΤΑ ΔΙΠΛΑΝΑ? ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ο Δήμαρχος ήταν μέλος της Δημοτικής Ομάδα της Χαρούλας (τότε)....
    Άρα υλοποιεί μια κοινή αρχική πρόταση και όχι μια δική σου.
    "Για να είμαστε σαφείς".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ ΑΝΤΑΛΛΑΣΕΙ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΚΑΙ ΚΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΝ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΧΡΗΣΗ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΑΝ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΟΥ ΤΣΑΛΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κατω τα χερια απο τα κτηρια και τη χρηση τους!
    κακως το τζαμι χρησιμοποιειται όπως χρησιμοποιείται.
    τζαμι ηταν, τζαμι ( εκτος λειτουργιας) πρεπει να ειναι.
    πώς εχει γινει "συνεδριακο" κεντρο;;;
    πώς στο χωρο αυτο συγκεντρώνονται για διαφορες εργασιες ορθοδοξοι ιερεις;;
    απο πού εχουμε αυτο το ηθικο δικαιωμα;;;;
    ειναι λογικό μετα εμεις να φωνάζουμε για την αγια σοφια;
    ποτε και ποιος ( υπουργειο πολιτισμου - εκκλησια - δημος ) θα απαντήσει σε αυτα τα ερωτηματα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τό τέως μεντρεσέ τζαμί εἶναι χτισμένο πάνω σέ κατεδαφισθέντα ἀπό τούς ξένους κατακτητάς Τούρκους Ὀρθόδοξο Χριστιανικό Ναό. Τό τέλειο θά ἦταν νά κατεδαφιστῇ τῷ 1912, ὁπότε ἐλευθερωθήκαμε ἀπό τούς Τούρκους, ἀλλά δυστυχῶς αὐτό δέν συνέβη. Μετά τήν ἀνταλλαγή τῶν πληθυσμῶν (1924), ὅταν ξεκουμπίστηκαν καί οἱ τελευταῖοι Τοῦρκοι ἰσλαμισταί ἀπό τήν Βέῤῥοια, περιῆλθε στό Κράτος. Τό πήρε ἀπό τό Κράτος ἡ Ἐθνική Τράπεζα (πάλαι ποτέ τῆς Ἑλλάδος), ἀπό τήν ὁποία τό ἀγόρασε ἡ Μητρόπολι, ἀκριβῶς διότι ἤξερε ὅτι ἦταν πάνω σ' ἐκκλησία ὁ λαός μας. Ἐν τῷ μεταξύ, κηρύχθηκε - φεῦ! - διατηρητέο, ὀπότε ἦταν ἀδύνατος ἡ κατεδάφισίς του. Τήν δεκαετία τοῦ '80, ἡ Μητρόπολι τό παραχωροῦσε γι' ἀποθήκη στήν Τοπική Ἐφορεία Προσκόπων.
      Ἔπειτα, ἀφοῦ ἡ νομοθεσία ἀπαγορεύει κακῶς, κάκιστα, τήν κατεδάφισι τοῦ θλιβεροῦ αὐτοῦ μνημείου τῆς μυσαρᾶς Τουρκοκρατίας λόγῳ παλαιότητος καί ἀφοῦ δέν διεφαίνετο ἴσως ἕνεκα δουλοπρεπείας ἢ ἀπό φόβο ἀντιποίνων μεταβολή τῆς σχετικῆς κειμένης νομοθεσίας, ὑπῆρχαν 2 «λύσεις»:
      Ἢ ν' ἀφεθῇ ἀσυντήρητο νά καταρρεύσῃ ὑπό τό βάρος τοῦ παναδαμάντορος χρόνου ἢ ν' ἀναστυλωθῇ. Δυστυχῶς ἡ Μητρόπολι διέπραξε τό ἐγκληματικό λάθος νά τό ἀναστυλώσῃ καί νά κάνῃ τό λεγόμενο «Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο», μέ ἀποτέλεσμα τώρα κἄτι νοσταλγοί τοῦ... ὀθωμανικοῦ δικαίου καί ἄλλοι ἰσλαμολάγνοι νά τό θεωροῦν ἀκόμη τζαμί, πού εἶναι τάχα ἠθικό (!) νά ἐξακολουθῇ νά ἔχῃ τήν ὄψι καί την διαρρύθμισι ἰσλαμικοῦ τεμένους! Συγκρίνεται μάλιστα μέ τήν Ἁγία Σοφία, ἐξισώνεται δηλαδή ὁ βάρβαρος ἀλλοδαπός κατακτητής μέ τόν ὑπόδουλο - μέ ποταμούς αἱμάτων ἐλευθερωμένο!

      Ὅσο γιά τόν Ἱερό Ναό τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίας στήν Κωνσταντινούπολι, βεβηλωμένος εἶναι καί ὡς μουσεῖο, βεβηλωμένος εἶναι καί ὠς τζαμί, καί ὅσῳ δέν γίνεται βίωμα καί ὅραμα τό «πάλι θα γενοῦν δικά μας, νά ἡ μεγάλη ἐκκλησιά μας», ἄδικα φωνάζουμε. Στίς ἀλύτρωτες πατρίδες δέν μποροῦμε νά ἐπιβάλουμε τό ἠθικό, τό σωστό καί το δίκαιο. Ἂς τό ἐπιβάλουμε στήν ἐλεύθερη Ἑλλάδα τοὐλάχιστον._

      Διαγραφή
    2. καμια εξισωση των δυο αγαπητε δημητρη. απλη η αναφορα γινεται γιατι δε νομιζω να αντεχει στη λογικη μεσα στο χωρο αυτο να γινονται συναξεις ορθοδοξων κληρικων και διαφορες συναντησεις και εκδηλωσεις με επικεντρο των χριστιανισμο. αφου μας εμεινε το τζαμι ας δειξουμε τον πολιτισμο και την ανωτερωτητα που ετσι κι αλλιως ως λαος εχουμε εδω και χιλιαδες χρονια.

      Διαγραφή
    3. Πράγματι εἶναι παράταιρο καί ἄκυρο νά πηγαίνουμε οἱ Χριστιανοί σὲ ἕνα τέως - ἔστω - τζαμί καί νά διοργανώνουμε ἐκδηλώσεις γία τήν Ὀρθοδοξία καί τό Γένος ἐντός του! Δέν μοὔρχεται καθόλου καλά καί οὔτε ἐγώ πηγαίνω· μία φορά μπῆκα μέσα μόνον, στήν ἐκδήλωσι γιά τόν ἀχταρμᾶ πού εἶχαν ἐπιβάλει στά Θρησκευτικά στά σχολεῖα, καί πάλι τό μετάνοιωσα.

      Ἀπό τήν ἄλλη πλευρά, οἱ καιροί εἶναι πονηροί, καί δέν μᾶς παίρνει γιά κιμπαριλίκια καί «ἀνωτερότητα» μέ ἰσλαμιστικά σύμβολα μίσους, δουλείας αἰώνων, αἵματος καί κτηνωδίας. Χώρια πού ἀνοίγει περισσότερο ἡ ὄρεξι τῶν ἐπιβούλων μωαμεθανῶν ὄταν τά βλέπουν. Καλλίτερα λοιπόν νά ἐγκαταλειφθῇ τό κτίριο ἔστω καί τώρα. 1.000 φορές προτιμώτερο ν' ἀφεθῇ στό ἔλεος τοῦ χρόνου καί τῶν... Βανδάλων._

      Διαγραφή

  5. ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΠΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ