Τι απάντησε στο veriotis.gr ο Άρης Λαζαρίδης
Ένα βήμα σχεδόν πριν από την ολοκλήρωση του έργου της Γέφυρας Κούσιου, του πιο πολυσυζητημένου έργου του δήμου Βέροιας την τελευταία δεκαετία. Το έργο πήρε πάλι μπρος πριν περίπου έναν χρόνο και πλέον, μετράμε
αντίστροφα για την «κορδέλα» των εγκαινίων. Τα βλέμματα είναι στραμμένα στις εργασίες που προχωρούν με πυρετώδεις ρυθμούς και δίνουν καθημερινά μια όλο και πιο ολοκληρωμένη εικόνα στο πολυαναμενόμενο αυτό έργο. Κάτι που όμως κάποιοι παρατήρησαν, έπειτα και από την τοποθέτηση των πεζοδρομίων πριν από λίγες ημέρες, είναι πως στα σημεία που αυτά καταλήγουν επί της Ακροπόλεως, ειδικά στη μια πλευρά δεν «κουμπώνουν» με άλλο πεζοδρόμιο, ούτε καν με άσφαλτο στην αριστερή πλευρά.
Ένα βήμα σχεδόν πριν από την ολοκλήρωση του έργου της Γέφυρας Κούσιου, του πιο πολυσυζητημένου έργου του δήμου Βέροιας την τελευταία δεκαετία. Το έργο πήρε πάλι μπρος πριν περίπου έναν χρόνο και πλέον, μετράμε
αντίστροφα για την «κορδέλα» των εγκαινίων. Τα βλέμματα είναι στραμμένα στις εργασίες που προχωρούν με πυρετώδεις ρυθμούς και δίνουν καθημερινά μια όλο και πιο ολοκληρωμένη εικόνα στο πολυαναμενόμενο αυτό έργο. Κάτι που όμως κάποιοι παρατήρησαν, έπειτα και από την τοποθέτηση των πεζοδρομίων πριν από λίγες ημέρες, είναι πως στα σημεία που αυτά καταλήγουν επί της Ακροπόλεως, ειδικά στη μια πλευρά δεν «κουμπώνουν» με άλλο πεζοδρόμιο, ούτε καν με άσφαλτο στην αριστερή πλευρά.
Καθότι πρόκειται για μια γέφυρα που θα εξυπηρετεί και πεζούς πέρα από αυτοκίνητα, βγαίνοντας ο πεζός επί της Ακροπόλεως και στρίβοντας δεξιά, προχωράει λίγα μέτρα πεζοδρομίου που φτάνει μέχρι το ύψος του περιπτέρου. Στρίβοντας όμως αριστερά, ο πεζός «βρίσκει» γκρεμό, καθώς το πεζοδρόμιο σταματάει απότομα και από κάτω... το χάος!
Το ερώτημα που γεννάται κατά συνέπεια, είναι αν και πότε θα γίνει διαπλάτυνση της οδού Ακροπόλεως, ώστε να είναι ασφαλής η διέλευση των πεζών. Σε επικοινωνία μας με τον αρμόδιο για το έργο της Γέφυρας Κούσιου, πρώην αντιδήμαρχο Τεχνικών Άρη Λαζαρίδη, μας ανέφερε πως με την ολοκλήρωση της Γέφυρας, που ήταν το πρώτο μέλημα, θα ξεκινήσει και η διαδικασία διαπλάτυνσης της οδού Ακροπόλεως νότια της γέφυρας (βγαίνοντας επί της Αρκοπόλεως, αριστερά).
«Η βασική μας προτεραιότητα ήταν να ολοκληρωθεί η γέφυρα. Με την περαίωση της γέφυρας, θα ξεκινήσει η διαπλάτυνση της οδού Ακροπόλεως, νότια της γέφυρας. Είναι ήδη στο πρόγραμμα να ξεκινήσει η κατεδάφιση των κτισμάτων που βρίσκονται εκεί, τα οποία είναι ήδη απαλλοτριωμένα και αυτό είναι το θετικό. Δεν παύει όμως να είναι μια διαδικασία μηνών, δεν γίνεται αυτόματα, ειδικά από τη στιγμή που κάποια κτίσματα κατοικούνται και πρέπει να δώσουμε ένα περιθώριο στους ανθρώπους να βγούνε από τα σπίτια τους», σημείωσε ο κ. Λαζαρίδης.
Κατά τα άλλα, η Γέφυρα Κούσιου αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία στα μέσα Ιουλίου. Αυτές τις ημέρες τοποθετούνται τα κάγκελα των πεζών και μένει να ασφαλτοστρωθούν οι καταλήξεις τις γέφυρας προκειμένου να ενωθούν με τις υφιστάμενες οδούς, την Ακροπόλεως και την Βλάχων Ηρωίδων. Τώρα, αν θα έχουμε κάποια επίσημη τελετή εγκαινίων, είναι κάτι που ακόμα δεν έχει αποφασιστεί από τον Δήμαρχο, ωστόσο ο κ. Λαζαρίδης από την πλευρά του... κάτι ετοιμάζει!
«Η βασική μας προτεραιότητα ήταν να ολοκληρωθεί η γέφυρα. Με την περαίωση της γέφυρας, θα ξεκινήσει η διαπλάτυνση της οδού Ακροπόλεως, νότια της γέφυρας. Είναι ήδη στο πρόγραμμα να ξεκινήσει η κατεδάφιση των κτισμάτων που βρίσκονται εκεί, τα οποία είναι ήδη απαλλοτριωμένα και αυτό είναι το θετικό. Δεν παύει όμως να είναι μια διαδικασία μηνών, δεν γίνεται αυτόματα, ειδικά από τη στιγμή που κάποια κτίσματα κατοικούνται και πρέπει να δώσουμε ένα περιθώριο στους ανθρώπους να βγούνε από τα σπίτια τους», σημείωσε ο κ. Λαζαρίδης.
Κατά τα άλλα, η Γέφυρα Κούσιου αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία στα μέσα Ιουλίου. Αυτές τις ημέρες τοποθετούνται τα κάγκελα των πεζών και μένει να ασφαλτοστρωθούν οι καταλήξεις τις γέφυρας προκειμένου να ενωθούν με τις υφιστάμενες οδούς, την Ακροπόλεως και την Βλάχων Ηρωίδων. Τώρα, αν θα έχουμε κάποια επίσημη τελετή εγκαινίων, είναι κάτι που ακόμα δεν έχει αποφασιστεί από τον Δήμαρχο, ωστόσο ο κ. Λαζαρίδης από την πλευρά του... κάτι ετοιμάζει!
εαν αφησουμε στην ακρη ολα οσα προηγηθηκαν με τους εργολαβους και τις διαδικασιες,
ΑπάντησηΔιαγραφήεχουμε μπροστα μας ενα σπουδαιο εργο ( που μαλλον δεν θα ξαναδουμε αλλο παρομοιο στην πολη ουτε σε 100 χρονια) που θα αλλαξει - αναβαθμιση την εικονα της περιοχης αλλα ταυτοχρονα θα εξυπηρετηση την κινηση οχηματων και κυριως των πεζων.
ενα ακομα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους δωρητες.
αξιζουν εγκαίνια αναλογα της προσφορας τους που θα εχουν επικεντρο μονο τους τρεις εκλιπόντες.
*καλα θα ηταν να μπουν ακομα λιγες κολόνες φωτισμου με διπλες λαμπες (μεσα και εξω) στις ακρες των δρομων ωστε να φωτιστει περισσοτερο και το παραποτάμιο "δασος" που εχει και αυτο την ομορφια του.
Ένα ακόμα απαραίτητο έργο για την πόλη μας!!!!!!!! Δεν ξέρω πιο να βάλω πρώτο ως το πιο απαραίτητο; Αυτήν την γέφυρα; ή τις ηλεκτρικές σκάλες στην ελιά; Και τα δυο έργα που δίνουν πραγματική πνοή.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΟΜΩΣ! ΕΡΓΑ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ( ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝ. ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ) ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙΡΟ. ΤΟ ΕΡΓΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ" (ΟΝΕΙΡΑ ) ΚΑΝΕΝΟΣ ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΤΑ ΕΦΕΡΑΝ ΕΤΣΙ!
ΔιαγραφήΜάλλον περνάνε τους κάτοικους της Βέργιας ως ανθρώπους μειωμένης αντίληψης. Θα μπορούσαν όλα αυτά τα χρόνια που πέρασαν για την κατασκευή της γέφυρας, ήδη να είχαν κάνει τις διαπλατύνσεις και τα πεζοδρόμια στην Ακροπόλεως κ.τ.λ. Αλλά μάλλον δεν ήταν σίγουροι α) ότι θα τελειώσουν τη γέφυρα. Και β) τη μορφή που θα έχει. Άρα μειωμένης αντίληψης.
ΑπάντησηΔιαγραφήακουγεται λογικη η σκεψη σου. γιατι αργησαν;;; ποτε θα γινουν ολα οσα λενε;;ειχαν τοσα χρονια μπροστα τους που ετρεχαν στα δικαστηρια για τη γεφυρα μαλλον επρεπε να το ολοκληρωσουν.
Διαγραφήτόσα χρόνια, από το 2010 γιατί δεν κάνανε τις απαλοτριώσεις. πόσο κόστισε συνολικά η γέφυρα. καλά είναι να μην κοκορεύεται και να πάει να ζητήσει συγνώμη από τους δωρητές γιατί άργησε αυτός και ο φίλος του να ολοκληρώσουν το έργο. Και να δοθεί η γέφυρα το έργο είναι ημιτελές χωρίς τη διάνοιξη της οδού Ακροπόλεως. Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έχουν αποφασισθεί. Ποιό είναι το συνολικό κόστος του έργου , δεν πρέπει να μας πουν. Καλά είναι να μεριμνήσουν να κάνουν κανένα μνημόσυνο στους δωρητές
ΑπάντησηΔιαγραφή