Η φωτογραφία είναι σημερινή και δείχνει μαθήτρια δημοτικού σχολείου της Βέροιας να κάνει τις εργασίες της μέσω τηλεκπαίδευσης. Πολλοί δάσκαλοι πριν ακόμα εφαρμοστεί το Πρόγραμμα του Υπουργείου, άρχισαν ήδη τις επαφές τους με τους μαθητές χρησιμοποιώντας διάφορα ψηφιακά «εργαλεία».
Έτσι, μέσα από αξιόπιστες εκπαιδευτικές πλατφόρμες (Edmodo, Brainy κ.α.) και χρησιμοποιώντας το viber και το skype για την online επικοινωνία, έρχονται σε καθημερινή επαφή με τους μαθητές τους. Παράλληλα, το 70% των δημοτικών σχολείων της Ημαθίας έχουν ήδη συγκροτήσει τις τριμελείς Eπιτροπές για τον συντονισμό του έργου της τηλεκπαίδευσης και οι διευθυντές είναι σε επαφή με τους Συντονιστές Εκπ/κού Έργου και τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής για την καλύτερη αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων.
Απ' ότι δείχνουν τα πράγματα, σύντομα οι μαθητές θα μπορέσουν να αποκτήσουν και πάλι την επαφή τους με το σχολείο, έστω και μ’ αυτό τον έμμεσο τρόπο. Βέβαια, το πρόγραμμα της τηλεκπαίδευσης είναι προαιρετικό και δεν υποκαθιστά σε καμιά περίπτωση τη δυναμική της ζωντανής επαφής και διδασκαλίας. Τονώνει όμως την αισιοδοξία και το αίσθημα ασφάλειας των παιδιών που, κυρίως αυτά, πλήττονται αυτό το διάστημα από τον πρωτοφανή αναγκαστικό περιορισμό στο σπίτι.
«Ας δούμε λοιπόν την τηλεκπαίδευση πρωτίστως ως μια προσπάθεια δημιουργικής απασχόλησης και ψυχικής ενίσχυσης των παιδιών και δευτερευόντως ως ένα πρόγραμμα κάλυψης μέρους της σχολικής ύλης», ανέφερε ο Προϊστάμενος της Α/βαθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας Διονύσης Διαμαντόπουλος, ο οποίος και ανέδειξε το θέμα μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook.
Έτσι, μέσα από αξιόπιστες εκπαιδευτικές πλατφόρμες (Edmodo, Brainy κ.α.) και χρησιμοποιώντας το viber και το skype για την online επικοινωνία, έρχονται σε καθημερινή επαφή με τους μαθητές τους. Παράλληλα, το 70% των δημοτικών σχολείων της Ημαθίας έχουν ήδη συγκροτήσει τις τριμελείς Eπιτροπές για τον συντονισμό του έργου της τηλεκπαίδευσης και οι διευθυντές είναι σε επαφή με τους Συντονιστές Εκπ/κού Έργου και τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής για την καλύτερη αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων.
Απ' ότι δείχνουν τα πράγματα, σύντομα οι μαθητές θα μπορέσουν να αποκτήσουν και πάλι την επαφή τους με το σχολείο, έστω και μ’ αυτό τον έμμεσο τρόπο. Βέβαια, το πρόγραμμα της τηλεκπαίδευσης είναι προαιρετικό και δεν υποκαθιστά σε καμιά περίπτωση τη δυναμική της ζωντανής επαφής και διδασκαλίας. Τονώνει όμως την αισιοδοξία και το αίσθημα ασφάλειας των παιδιών που, κυρίως αυτά, πλήττονται αυτό το διάστημα από τον πρωτοφανή αναγκαστικό περιορισμό στο σπίτι.
«Ας δούμε λοιπόν την τηλεκπαίδευση πρωτίστως ως μια προσπάθεια δημιουργικής απασχόλησης και ψυχικής ενίσχυσης των παιδιών και δευτερευόντως ως ένα πρόγραμμα κάλυψης μέρους της σχολικής ύλης», ανέφερε ο Προϊστάμενος της Α/βαθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας Διονύσης Διαμαντόπουλος, ο οποίος και ανέδειξε το θέμα μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook.
Μπράβο στους φιλότιμους δασκάλους που βγήκαν πριν το Υπουργείο και μπράβο στην Α/θμια Ημαθίας.Τα καλά να λέγονται, γιατί τα παιδιά μας τελικά είναι αυτά που βγαίνουν κερδισμένα από τέτοιες πρωτοβουλίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τί ακριβώς κάνουν αυτές οι τριμελείς επιτροπές είπαμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε τόσο τα 4-5 μέλη τους συνεδριάζουν και αποφασίζουν. Τι άλλο θέλεις να κάνουν!
ΔιαγραφήΗ μονη "δημιουργικη απασχοληση και ψυχικη ενισχηση" για τα παιδια ειναι το FORTNITE!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαληνυχτα εκπαιδευση..Game over!!
απο κοντα δεν μπορουμε να συνεννοηθουμε φαντασου απο μακρια
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι πετάν στα σύννεφα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα χαμε να λέγαμε..."μπράβο μπράβο".
ΑπάντησηΔιαγραφή