Μειώθηκαν τα τροχαία ατυχήματα στην Κεντρική Μακεδονία τον Δεκέμβριο του 2019 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018, όπως προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία,
που αφορούν στην εδαφική αρμοδιότητα των Διευθύνσεων Αστυνομίας Ημαθίας, Κιλκίς, Πέλλας, Πιερίας, Σερρών και Χαλκιδικής, κύριος λόγος για την πρόκληση των ατυχημάτων είναι για ακόμη μία φορά η υπερβολική ταχύτητα καθώς και η κατανάλωση αλκοόλ. Αναλυτικά τα στατιστικά της αστυνομίας:
α. Τροχαία Ατυχήματα
Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας, σημειώθηκαν 21 τροχαία ατυχήματα τον Δεκέμβριο του 2019, έναντι 30 τον αντίστοιχο μήνα του 2018. Ειδικότερα σημειώθηκαν:
Οι Υπηρεσίες Τροχαίας Αστυνόμευσης της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα, εφαρμόζοντας συγκεκριμένο σχεδιασμό, που προβλέπει μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και των πολιτών, καθώς και για την πρόληψη και αποτροπή ατυχημάτων και δυστυχημάτων σε όλο το οδικό δίκτυο.
Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, τον μήνα Δεκέμβριο του έτους 2019, βεβαιώθηκαν μεταξύ άλλων και 6.946 παραβάσεις ως ακολούθως:
Η Ελληνική Αστυνομία ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στα θέματα ασφαλούς οδήγησης και οδικής ασφάλειας, με σκοπό να συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, υπενθυμίζει σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας. Στο πλαίσιο αυτό, οι οδηγοί οφείλουν να εφαρμόζουν τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, να οδηγούν με σύνεση και προσοχή και να ακολουθούν τις υποδείξεις και τις συμβουλές του προσωπικού της Τροχαίας.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει:
• Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
• Έχω διαρκώς τεταμένη την προσοχή μου στην οδήγηση και τον έλεγχο του οχήματος
• Όταν οδηγώ δεν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά
• Δεν παραβιάζω τα όρια ταχύτητας
• Φορώ πάντα ζώνη ασφαλείας
• Τοποθετώ τα παιδιά σε παιδικό κάθισμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας
• Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος
• Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη
• Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα
• Δεν μιλώ στο κινητό όταν οδηγώ
• Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.
Οι παραπάνω συμβουλές θα επαναλαμβάνονται διαρκώς με σκοπό να συμβάλλουν στην εμπέδωση της κυκλοφοριακής και οδικής κουλτούρας.
που αφορούν στην εδαφική αρμοδιότητα των Διευθύνσεων Αστυνομίας Ημαθίας, Κιλκίς, Πέλλας, Πιερίας, Σερρών και Χαλκιδικής, κύριος λόγος για την πρόκληση των ατυχημάτων είναι για ακόμη μία φορά η υπερβολική ταχύτητα καθώς και η κατανάλωση αλκοόλ. Αναλυτικά τα στατιστικά της αστυνομίας:
α. Τροχαία Ατυχήματα
Στην εδαφική αρμοδιότητα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας, σημειώθηκαν 21 τροχαία ατυχήματα τον Δεκέμβριο του 2019, έναντι 30 τον αντίστοιχο μήνα του 2018. Ειδικότερα σημειώθηκαν:
- 3 θανατηφόρα ατυχήματα, έναντι 6 το 2018.
- 2 σοβαρά τροχαία ατυχήματα, έναντι 7 το 2018.
- 16 ελαφρά τροχαία ατυχήματα, έναντι 17 το 2018.
- 3 νεκροί, έναντι 6 το 2018.
- 2 βαριά τραυματίες, έναντι 7 το 2018.
- 21 ελαφρά τραυματίες, έναντι 24 το 2018.
- Η υπερβολική ταχύτητα
- Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
- Η απόσπαση προσοχής του οδηγού
- Η μη χρήση ζώνης ασφαλείας / προστατευτικού κράνους
- Η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας
- Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση
- Η παραβίαση της προτεραιότητας
Οι Υπηρεσίες Τροχαίας Αστυνόμευσης της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα, εφαρμόζοντας συγκεκριμένο σχεδιασμό, που προβλέπει μέτρα οδικής ασφάλειας και τροχονομικής αστυνόμευσης για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και των πολιτών, καθώς και για την πρόληψη και αποτροπή ατυχημάτων και δυστυχημάτων σε όλο το οδικό δίκτυο.
Στο πλαίσιο των τροχονομικών δράσεων, τον μήνα Δεκέμβριο του έτους 2019, βεβαιώθηκαν μεταξύ άλλων και 6.946 παραβάσεις ως ακολούθως:
- 3.268 παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα,
- 2.440 παραβάσεις επαγγελματικών οχημάτων,
- 240 παραβάσεις για Κ.Τ.Ε.Ο.,
- 229 παραβάσεις για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας,
- 189 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση,
- 187 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ (μέθη),
- 96 παραβάσεις για αντικανονικό προσπέρασμα,
- 90 παραβάσεις για κίνηση στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας ή μη κίνηση στο άκρο δεξιό του οδοστρώματος,
- 54 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους κατά την οδήγηση,
- 52 παραβάσεις για παραβίαση προτεραιότητας,
- 44 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
- 35 παραβάσεις για αντικανονικούς ελιγμούς,
- 12 παραβάσεις για παράνομα τοποθετημένες διαφημιστικές πινακίδες και
- 10 παραβάσεις για μη χρήση παιδικών καθισμάτων.
Η Ελληνική Αστυνομία ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη στα θέματα ασφαλούς οδήγησης και οδικής ασφάλειας, με σκοπό να συμβάλλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, υπενθυμίζει σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας. Στο πλαίσιο αυτό, οι οδηγοί οφείλουν να εφαρμόζουν τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, να οδηγούν με σύνεση και προσοχή και να ακολουθούν τις υποδείξεις και τις συμβουλές του προσωπικού της Τροχαίας.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει:
• Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
• Έχω διαρκώς τεταμένη την προσοχή μου στην οδήγηση και τον έλεγχο του οχήματος
• Όταν οδηγώ δεν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά
• Δεν παραβιάζω τα όρια ταχύτητας
• Φορώ πάντα ζώνη ασφαλείας
• Τοποθετώ τα παιδιά σε παιδικό κάθισμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας
• Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος
• Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη
• Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα
• Δεν μιλώ στο κινητό όταν οδηγώ
• Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.
Οι παραπάνω συμβουλές θα επαναλαμβάνονται διαρκώς με σκοπό να συμβάλλουν στην εμπέδωση της κυκλοφοριακής και οδικής κουλτούρας.
Πόσο μειώθηκε ο αριθμός όσων βγαίνουν έξω να διασκεδάσουν και όσων έχουν φραγκα να βάλουν αμόλυβδη στο αυτοκίνητο υπολογίσατε ?
ΑπάντησηΔιαγραφή