Την Τρίτη 12 Νοεμβρίου αντιπροσωπεία της Περιβαλλοντικής Ομάδας και του 15μελους των μαθητών του 5ου Γενικού Λυκείου Βέροιας επισκέφθηκε τον Δήμαρχο της Βέροιας. Σκοπός της επίσκεψης ήταν να ενημερώσουν τον Δήμαρχο για τα τρέχοντα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στις εγκαταστάσεις του σχολείου και να ζητήσουν την έμπρακτη συμβολή του στην επίλυσή τους. Η συζήτηση έγινε μέσα σε ένα πολύ ευγενικό και ευχάριστο κλίμα, με τους μαθητές να παρουσιάζουν με επιχειρήματα τα αιτήματά τους και τον Δήμαρχο να ακούει προσεκτικά και να προτείνει τρόπους επίλυσή τους. Μάλιστα, σε κάποια στιγμή παρουσία όλων, τηλεφώνησε στον υπεύθυνο των τεχνικών έργων και ζήτησε άμεση αυτοψία στον χώρο του Λυκείου, κάτι που πραγματοποιήθηκε σε λιγότερο από μία ώρα.
Στο τέλος αφού οι μαθητές ευχαρίστησαν τον Δήμαρχο για την συνάντησή τους, έλαβαν την υπόσχεσή του ότι θα γίνει προσπάθεια, σε λιγότερο από 2 μήνες, να επιλυθούν τα κτιριακά προβλήματα που ανέφεραν. Την συνάντηση συντόνισε ο καθηγητής του 5ου ΓΕΛ Μιχάλης Ασικίδης.
Στο τέλος αφού οι μαθητές ευχαρίστησαν τον Δήμαρχο για την συνάντησή τους, έλαβαν την υπόσχεσή του ότι θα γίνει προσπάθεια, σε λιγότερο από 2 μήνες, να επιλυθούν τα κτιριακά προβλήματα που ανέφεραν. Την συνάντηση συντόνισε ο καθηγητής του 5ου ΓΕΛ Μιχάλης Ασικίδης.
Άντε να δούμε τι θα κάνουν στα Λύκεια που είναι υπό κατάληψη με τα τεχνικά θέματα ο κύριος υπεύθυνος του δήμου γιατί μέχρι τώρα δεν έκαναν τίποτα μόνο για το θεαθηνε στις εκδηλώσεις στους χορούς στα πανηγύρια κ να φωτογραφίζονται όσο για τα δημοτικά ακόμα ούτε λόγος για θέρμανση ακόμα ούτε άναψαν ακόμα τα καλοριφέρ κατά τα άλλα ο κύριος υπεύθυνος του δήμου για τα σχολεία λέει όλα εντάξει είναι
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε στο σπίτι σου άναψες θέρμανση διότι ο καιρός καλά το πάει, δεν το βλέπεις ; Και όσο για τις καταλήψεις δυστυχώς έχουν καθιερωθεί τέτοια εποχή (σαν τους αγρότες το Γενάρη), για χαβαλέ τις περισσότερες φορές. Όχι ότι δεν υπάρχουν και προβλήματα, αλλά όχι και έτσι. Και στα δικά μας χρόνια υπήρχαν προβλήματα αλλά αλλιώς τα παλέψαμε, αν θυμάσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφή