Θα βάλουν το χέρι στην τσέπη οι καταναλωτές
Έτοιμοι να «κυνηγήσουν» προσφορές με την ευκαιρία της άτυπης εκπτωτικής ημέρας «Black Friday» στις 29 Νοεμβρίου είναι σε μεγάλο ποσοστό οι Βεροιώτες καταναλωτές. Αναμένεται να πέσει αρκετό χρήμα στην Αγορά, μιας και ήδη
βρισκόμαστε σε Χριστουγεννιάτικη περίοδο και ο κόσμος θέλει να ψωνίσει. Υπάρχουν αισιόδοξες προσδοκίες για κατακόρυφη αύξηση του τζίρου την συγκεκριμένη ημέρα, αφού υπάρχει αρκετά μεγάλη πρόθεση για αγορές, Ο Βεροιώτης θεωρεί πως η μέρα αυτή είναι θεσμός και έχει εξελιχθεί ως μια παράδοση τρόπον τινά, το να πάει να κάνει αγορές με φίλους και συγγενείς. Εάν δε, μέσα σε μόλις τρία χρόνια, θεωρεί ήδη την πραγματοποίηση αγορών στη Black Friday παράδοση για εκείνους και τους φίλους τους ή την οικογένειά τους, αυτό είναι κάτι το αξιοσημείωτο.
Για την Black Friday το καταναλωτικό κοινό προτίθεται να αγοράσει πιο ακριβά πράγματα, αντικείμενα που δεν αγοράζουμε συνέχεια, όπως ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά αντικείμενα ή ακόμη και είδη πολυτελείας, που κατά τους καταναλωτές είναι «ευκαιρία», όπως λένε, να αγοράσουν σε σχετικά προσιτές τιμές. To ποσοστό έκπτωσης πάντως αναδεικνύεται ως το σημαντικότερο κίνητρο για αγορές στη Black Friday, ενώ σύμφωνα με την πανελλαδική έρευνα στο συγκεκριμένο Εργαστήριο του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πάνω από τέσσερις στους δέκα (σ.σ ποσοστό 43%) θα συνδυάσουν εξίσου φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, 20% θα επιλέξουν μόνον φυσικά καταστήματα και 3% μόλις, θα απευθυνθούν αποκλειστικά σε ηλεκτρονικά καταστήματα.
Με βάση την έρευνα του ειδικού Εργαστηρίου, είδη ένδυσης και υπόδησης προτίθενται να αγοράσουν περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο είδος και τα δύο φύλα, με τα αντίστοιχα ποσοστά να ανέρχονται στο 80% για τις γυναίκες και στο 68% για τους άνδρες, ενώ η αμέσως επόμενη δημοφιλέστερη επιλογή είναι για τις μεν γυναίκες τα καλλυντικά και τα είδη προσωπικής περιποίησης (48%), για τους δε άνδρες οι ηλεκτρικές συσκευές (64%).
Επτά στους δέκα άνδρες (ποσοστό 69,5%) και πάνω από τρεις στις τέσσερις γυναίκες (77%) σκοπεύουν να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες της Black Friday για αγορά δώρων, με το ποσοστό των δώρων επί των συνολικών αγορών που προτίθενται να πραγματοποιήσουν τα δύο φύλα να είναι 29,5% για τις γυναίκες και 28,6% για τους άνδρες σύμφωνα με τα στοιχεία της συγκεκριμένης έρευνας. Την ίδια ώρα «το 34% του συνόλου έχει δηλώσει πως θα προβεί σε κάποια αγορά, ένα 40% δηλώνουν αναποφάσιστοι και το 25% περίπου δεν προτίθεται να αγοράσει κάτι», εξηγεί η κα Ψιλούτσικου. Συνεπώς ένα 70% και πλέον των ερωτηθέντων δεν αποκλείεται να πραγματοποιήσει αγορές.
(Μεταξύ αυτών που δεν θα πραγματοποιήσουν αγορές) ένας στους τρεις σημειώνει ότι δεν θα αγοράσει κάτι στην Black Friday 2019, επειδή δεν χρειάζεται κάτι (35%) και επειδή δεν έχει ή δεν θέλει να διαθέσει χρήματα (31%), ενώ οι καταναλωτικές προθέσεις των ερωτηθέντων συνδυάζονται με το πώς αντιμετωπίζει ένας Ελληνας καταναλωτής σε επίπεδο ψυχολογίας. "Όλα αυτά σημαίνουν πως όχι μόνο οι περισσότεροι έχουν προγραμματίσει τις αγορές τους, αλλά 'κρατούν στην άκρη' και το budget για να κάνουν τις αγορές αυτές στη Black Friday", εξήγησε η ερευνήτρια του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Οι εννέα στους δέκα γνωρίζουν τη «Black Friday»
Οι εκτιμήσεις για τις αγορές που προτίθενται να κάνουν στη Black Friday φαίνονται πιο ισόρροπα κατανεμημένες. Τα είδη ένδυσης και υπόδησης εξακολουθούν να συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη προτίμηση (75%), αλλά το 44%προτίθεται να κάνει αγορές σε ηλεκτρονικά είδη (Η/Υ, κινητά, κτλ). Συγκεκριμένα σε σχέση με το 2018, περισσότερα ή σημαντικά περισσότερα χρήματα υπολογίζουν να ξοδέψουν στη Black Friday 2019 το 45,5% των ερωτηθέντων ενώ μόλις 17% εκτιμούν ότι θα ξοδέψουν λιγότερα ή σημαντικά λιγότερα. Το δε 77% «έχουν προγραμματίσει τις αγορές τους για τη συγκεκριμένη ημέρα ενώ ένας στους δύο (43%) θα κάνουν αγορές εξίσου σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα», ανέφερε η κα.Ψιλούτσικου που είπε πως είναι αξιοσημείωτο πως μέσα σε τρία μόλις χρόνια το ποσοστό αναγνωρισιμότητας της συγκεκριμένης ημέρας «είναι τεράστιο αφού σχεδόν το 90% των Ελλήνων ξέρει την ημέρα, πότε είναι πριν ακόμη γίνει, λόγω των διαφημιστικών προγραμμάτων των εταιριών».
Ενα ακόμη, τέλος, από τα ενδιαφέροντα στοιχεία της συγκεκριμένης έρευνας ήταν πως στην Ελλάδα για την ώρα δεν είναι διαδεδομένη η επονομαζόμενη Singles' Day μια «εκπτωτική ημέρα που ξεκίνησε και είναι διαδεδομένη στην Ασία, που είχε, μόνο στις συγκεκριμένες περιοχές, έσοδα 30 δισ. δολάρια, πόσο που φτάνει αυτό της Black Friday» όπως εξήγησε η κα Ψιλούτσικου. Μόλις το 12% των Ελλήνων γνώριζε την 11/11 ως ημέρα εορτασμού της εργένικης ζωής, το 9,1% γνώριζε ότι πρόκειται για ημέρα προσφορών διεθνώς, ενώ μόλις το 2,6% ενημερώθηκε για κάποιο κατάστημα στην Ελλάδα, που πραγματοποίησε εκπτώσεις και προσφορές την ημέρα εκείνη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας του Εργαστηρίου «Αγορά» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έτοιμοι να «κυνηγήσουν» προσφορές με την ευκαιρία της άτυπης εκπτωτικής ημέρας «Black Friday» στις 29 Νοεμβρίου είναι σε μεγάλο ποσοστό οι Βεροιώτες καταναλωτές. Αναμένεται να πέσει αρκετό χρήμα στην Αγορά, μιας και ήδη
βρισκόμαστε σε Χριστουγεννιάτικη περίοδο και ο κόσμος θέλει να ψωνίσει. Υπάρχουν αισιόδοξες προσδοκίες για κατακόρυφη αύξηση του τζίρου την συγκεκριμένη ημέρα, αφού υπάρχει αρκετά μεγάλη πρόθεση για αγορές, Ο Βεροιώτης θεωρεί πως η μέρα αυτή είναι θεσμός και έχει εξελιχθεί ως μια παράδοση τρόπον τινά, το να πάει να κάνει αγορές με φίλους και συγγενείς. Εάν δε, μέσα σε μόλις τρία χρόνια, θεωρεί ήδη την πραγματοποίηση αγορών στη Black Friday παράδοση για εκείνους και τους φίλους τους ή την οικογένειά τους, αυτό είναι κάτι το αξιοσημείωτο.
Για την Black Friday το καταναλωτικό κοινό προτίθεται να αγοράσει πιο ακριβά πράγματα, αντικείμενα που δεν αγοράζουμε συνέχεια, όπως ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά αντικείμενα ή ακόμη και είδη πολυτελείας, που κατά τους καταναλωτές είναι «ευκαιρία», όπως λένε, να αγοράσουν σε σχετικά προσιτές τιμές. To ποσοστό έκπτωσης πάντως αναδεικνύεται ως το σημαντικότερο κίνητρο για αγορές στη Black Friday, ενώ σύμφωνα με την πανελλαδική έρευνα στο συγκεκριμένο Εργαστήριο του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πάνω από τέσσερις στους δέκα (σ.σ ποσοστό 43%) θα συνδυάσουν εξίσου φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, 20% θα επιλέξουν μόνον φυσικά καταστήματα και 3% μόλις, θα απευθυνθούν αποκλειστικά σε ηλεκτρονικά καταστήματα.
Με βάση την έρευνα του ειδικού Εργαστηρίου, είδη ένδυσης και υπόδησης προτίθενται να αγοράσουν περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο είδος και τα δύο φύλα, με τα αντίστοιχα ποσοστά να ανέρχονται στο 80% για τις γυναίκες και στο 68% για τους άνδρες, ενώ η αμέσως επόμενη δημοφιλέστερη επιλογή είναι για τις μεν γυναίκες τα καλλυντικά και τα είδη προσωπικής περιποίησης (48%), για τους δε άνδρες οι ηλεκτρικές συσκευές (64%).
Επτά στους δέκα άνδρες (ποσοστό 69,5%) και πάνω από τρεις στις τέσσερις γυναίκες (77%) σκοπεύουν να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες της Black Friday για αγορά δώρων, με το ποσοστό των δώρων επί των συνολικών αγορών που προτίθενται να πραγματοποιήσουν τα δύο φύλα να είναι 29,5% για τις γυναίκες και 28,6% για τους άνδρες σύμφωνα με τα στοιχεία της συγκεκριμένης έρευνας. Την ίδια ώρα «το 34% του συνόλου έχει δηλώσει πως θα προβεί σε κάποια αγορά, ένα 40% δηλώνουν αναποφάσιστοι και το 25% περίπου δεν προτίθεται να αγοράσει κάτι», εξηγεί η κα Ψιλούτσικου. Συνεπώς ένα 70% και πλέον των ερωτηθέντων δεν αποκλείεται να πραγματοποιήσει αγορές.
(Μεταξύ αυτών που δεν θα πραγματοποιήσουν αγορές) ένας στους τρεις σημειώνει ότι δεν θα αγοράσει κάτι στην Black Friday 2019, επειδή δεν χρειάζεται κάτι (35%) και επειδή δεν έχει ή δεν θέλει να διαθέσει χρήματα (31%), ενώ οι καταναλωτικές προθέσεις των ερωτηθέντων συνδυάζονται με το πώς αντιμετωπίζει ένας Ελληνας καταναλωτής σε επίπεδο ψυχολογίας. "Όλα αυτά σημαίνουν πως όχι μόνο οι περισσότεροι έχουν προγραμματίσει τις αγορές τους, αλλά 'κρατούν στην άκρη' και το budget για να κάνουν τις αγορές αυτές στη Black Friday", εξήγησε η ερευνήτρια του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Οι εννέα στους δέκα γνωρίζουν τη «Black Friday»
Οι εκτιμήσεις για τις αγορές που προτίθενται να κάνουν στη Black Friday φαίνονται πιο ισόρροπα κατανεμημένες. Τα είδη ένδυσης και υπόδησης εξακολουθούν να συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη προτίμηση (75%), αλλά το 44%προτίθεται να κάνει αγορές σε ηλεκτρονικά είδη (Η/Υ, κινητά, κτλ). Συγκεκριμένα σε σχέση με το 2018, περισσότερα ή σημαντικά περισσότερα χρήματα υπολογίζουν να ξοδέψουν στη Black Friday 2019 το 45,5% των ερωτηθέντων ενώ μόλις 17% εκτιμούν ότι θα ξοδέψουν λιγότερα ή σημαντικά λιγότερα. Το δε 77% «έχουν προγραμματίσει τις αγορές τους για τη συγκεκριμένη ημέρα ενώ ένας στους δύο (43%) θα κάνουν αγορές εξίσου σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα», ανέφερε η κα.Ψιλούτσικου που είπε πως είναι αξιοσημείωτο πως μέσα σε τρία μόλις χρόνια το ποσοστό αναγνωρισιμότητας της συγκεκριμένης ημέρας «είναι τεράστιο αφού σχεδόν το 90% των Ελλήνων ξέρει την ημέρα, πότε είναι πριν ακόμη γίνει, λόγω των διαφημιστικών προγραμμάτων των εταιριών».
Ενα ακόμη, τέλος, από τα ενδιαφέροντα στοιχεία της συγκεκριμένης έρευνας ήταν πως στην Ελλάδα για την ώρα δεν είναι διαδεδομένη η επονομαζόμενη Singles' Day μια «εκπτωτική ημέρα που ξεκίνησε και είναι διαδεδομένη στην Ασία, που είχε, μόνο στις συγκεκριμένες περιοχές, έσοδα 30 δισ. δολάρια, πόσο που φτάνει αυτό της Black Friday» όπως εξήγησε η κα Ψιλούτσικου. Μόλις το 12% των Ελλήνων γνώριζε την 11/11 ως ημέρα εορτασμού της εργένικης ζωής, το 9,1% γνώριζε ότι πρόκειται για ημέρα προσφορών διεθνώς, ενώ μόλις το 2,6% ενημερώθηκε για κάποιο κατάστημα στην Ελλάδα, που πραγματοποίησε εκπτώσεις και προσφορές την ημέρα εκείνη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας του Εργαστηρίου «Αγορά» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Θα γίνει της black σαβουρο-Friday.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟνομαστε το αλλιως. Black Friday δεν γίνεται μονο με 50%. Πείτε απλα για μια μέρα ψευτοεκπτωσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήοτι σαβουρο στοκ υπαρχει θα βγει σε προσφορα... τρεξτε να προλαββββββεεεετεεε
ΑπάντησηΔιαγραφή