Την απόλυτη στήριξη στην αναισθησιολόγο του Νοσοκομείου Νάουσας για την οποία έχει διαταχθεί ΕΔΕ για τη «μη χορήγηση αναισθησίας σε ασθενή προγραμματισμένου χειρουργείου» εκφράζουν συνάδελφοί της γιατροί. Σε δηλώσεις του στο makthes.gr ο Διευθυντής του Τμήματος Αναισθησιολογίας του Νοσοκομείου Νάουσας, Νίκος Ξανθόπουλος, υποστηρίζει ότι ο νόμος για την κάλυψη των έκτακτων και προγραμματισμένων χειρουργείων είναι συγκεκριμένος. «Όταν υπάρχει εφημερία ο γιατρός καλείται να εξυπηρετήσει τα επείγοντα και μόνο. Συνεπώς ο ένας και μοναδικός αναισθησιολόγος επαρκεί μόνο για τα επείγοντα και όχι για τα προγραμματισμένα. Όσο για τα περί κούρασης, σημειώνω ότι η γιατρός βρισκόταν σε εφημερία για 9 συνεχόμενες μέρες. Η ταλαιπωρία της 19χρονης που εισήχθη στο νοσοκομείο και τελικά δεν χειρουργήθηκε, οφείλεται σε έλλειψη συντονισμού και απουσία ενημέρωσής της νωρίτερα από το ορθοπεδικό τμήμα».
Το Νοσοκομείο Νάουσας εφημερεύει καθημερινά, ωστόσο οι ελλείψεις σε προσωπικό δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του νοσηλευτικού ιδρύματος.
Υπενθυμίζεται ότι το θέμα προέκυψε ύστερα από καταγγελία μητέρας 19χρονης φοιτήτριας από τα Γιαννιτσά, η οποία ύστερα από δύο μήνες αναμονής για προγραμματισμένο χειρουργείο στην ορθοπεδική κλινική, εισήχθη, πέρασε τον προεγχειρητικό έλεγχο και ενημερώθηκε την τελευταία στιγμή ότι δεν θα χειρουργηθεί. Η μητέρα προχώρησε σε έγγραφη αναφορά προς την διοίκηση, καταγγέλλοντας τον απαξιωτικό τρόπο συμπεριφοράς προς την κόρη της.
Πρόκειται για ένα ακόμα περιστατικό όπου ο ασθενής καλείται να πληρώσει «το μάρμαρο» ενός Εθνικού Συστήματος Υγείας που «νοσεί» λόγω υποστελέχωσης.
Πηγή
Το Νοσοκομείο Νάουσας εφημερεύει καθημερινά, ωστόσο οι ελλείψεις σε προσωπικό δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του νοσηλευτικού ιδρύματος.
Υπενθυμίζεται ότι το θέμα προέκυψε ύστερα από καταγγελία μητέρας 19χρονης φοιτήτριας από τα Γιαννιτσά, η οποία ύστερα από δύο μήνες αναμονής για προγραμματισμένο χειρουργείο στην ορθοπεδική κλινική, εισήχθη, πέρασε τον προεγχειρητικό έλεγχο και ενημερώθηκε την τελευταία στιγμή ότι δεν θα χειρουργηθεί. Η μητέρα προχώρησε σε έγγραφη αναφορά προς την διοίκηση, καταγγέλλοντας τον απαξιωτικό τρόπο συμπεριφοράς προς την κόρη της.
Πρόκειται για ένα ακόμα περιστατικό όπου ο ασθενής καλείται να πληρώσει «το μάρμαρο» ενός Εθνικού Συστήματος Υγείας που «νοσεί» λόγω υποστελέχωσης.
Πηγή
Όταν κλείσει το νοσοκομείο και ενωθεί με της Βέροιας θα λυθούν τα προβλήματα.Αυτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΩ ΤΑΛΑΙΠΩΡΊΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΚΑΤΈΛΗΞΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΓΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΒΑΛΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΕΓΧΕΙΡΗΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΟΛΌΓΟΣ;;;; ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ. ΕΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΧΑΡΗ ΥΠΗΡΧΕ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ-ΗΛΕΚΤΟΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΑ ΘΑ ΕΓΚΑΛΟΎΣΑΝ ΤΟΝ... ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο Ελλαδιστάν όπου από το 1975 και μετά,έως και φέτος,8,5 στους 10 δηλώνουν στην εφορία κάτω από το αφορολόγητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή,δεν πληρώνουν δεκάρα.
Και αυτοί απαιτούν από το κράτος γιατρούς,αστυνομία,κτλ.
Ερντογαν έλα χθες!!!