Από την 1η Νοεμβρίου πιάνουν δουλειά οι 120 «ράμπο»
Το Κέντρο Είσπραξης Οφειλών της Αττικής (ΚΕΟΦ) άρχισε να στήνει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Ήδη, αναζητά τους 120 εφοριακούς – ράμπο οι οποίοι θα αναλάβουν να κυνηγήσουν τους οφειλέτες της Εφορίας θα
γυρίσουν την πλάτη στη ρύθμιση των 120 δόσεων. Η νέα υπηρεσία θα ξεκινήσει να λειτουργεί από την 1η Νοεμβρίου και ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, με απόφασή του καλεί τους εφοριακούς που ενδιαφέρονται να στελεχώσουν τη νέα υπηρεσία να υποβάλουν αίτηση μαζί με το βιογραφικό τους μέχρι τις 31 Ιουλίου 2019. Οι υπάλληλοι θα πρέπει να διαθέτουν εργασιακή εμπειρία στο δικαστικό τμήμα τρία χρόνια και συνολική εμπειρία στην Υπηρεσία τουλάχιστον πέντε χρόνια.
Με το ΚΕΟΦ, στόχος της ΑΑΔΕ είναι η πιο οργανωμένη και αποτελεσματικότερη είσπραξη των ληξιπρόθεσμων χρεών προς το Δημόσιο. Δηλαδή θα λειτουργεί όπως σήμερα τα «Δικαστικά Τμήματα» των ΔΟΥ, αλλά θα χρησιμοποιούν πρακτικές αντίστοιχες με εκείνες των εισπρακτικών εταιρειών των τραπεζών.
Το Κέντρο Είσπραξης Οφειλών Αττικής θα είναι αρμόδιο για την επιδίωξη της είσπραξης των οφειλών, με τη λήψη στοχευμένων μέτρων για οφειλές που καθορίζονται, αρμοδίως, με συγκεκριμένα κριτήρια, οπουδήποτε στην επικράτεια, οφειλετών που υπάγονται σε οποιαδήποτε ΔΟΥ της Περιφέρειας Αττικής, παράλληλα με τις κατά τόπον αρμόδιες ΔΟΥ, οι οποίες εξακολουθούν να έχουν αρμοδιότητα για την επιδίωξη είσπραξης των οφειλών αρμοδιότητάς τους, καθώς και για τη διαχείριση χαρτοφυλακίου οφειλών ανεπίδεκτων είσπραξης.
Οι υπάλληλοι θα επιλέγουν από τη λίστα των οφειλετών, φυσικών και νομικών προσώπων, αυτούς με τα μεγαλύτερα χρέη και κατόπιν θα προχωρούν στους μικρότερους οφειλέτες.
Το πρώτο βήμα θα είναι η ενημέρωση του οφειλέτη με e-mail για το ύψος της οφειλής και την προθεσμία τακτοποίησής της, είτε με την καταβολή του ποσού είτε με τη ρύθμισή του, ενώ αν έχει καταστεί ληξιπρόθεσμη θα ειδοποιείται αυτόματα μέσω του auto reminder system και θα λαμβάνει e-mail.
Στη συνέχεια και εφόσον ο υπόχρεος δεν ανταποκριθεί στα e-mail και στις προθεσμίες τακτοποίησης της οφειλής, θα δέχεται τηλεφώνημα από υπάλληλο της υπηρεσίας, με το οποίο θα ενημερώνεται για το ληξιπρόθεσμο της οφειλής και για τους κινδύνους που υπάρχουν σχετικά με τη λήψη μέτρων.
Ταυτόχρονα, θα αποστέλλεται και e-mail με το οποίο θα προειδοποιείται ότι αν δεν τακτοποιήσει την οφειλή του θα ληφθούν σε βάρος του όλα τα προβλεπόμενα μέτρα, όπως κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών, κινητών ή και ακινήτων, αν η οφειλή είναι μεγάλη.
Το Κέντρο Είσπραξης Οφειλών της Αττικής (ΚΕΟΦ) άρχισε να στήνει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Ήδη, αναζητά τους 120 εφοριακούς – ράμπο οι οποίοι θα αναλάβουν να κυνηγήσουν τους οφειλέτες της Εφορίας θα
γυρίσουν την πλάτη στη ρύθμιση των 120 δόσεων. Η νέα υπηρεσία θα ξεκινήσει να λειτουργεί από την 1η Νοεμβρίου και ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, με απόφασή του καλεί τους εφοριακούς που ενδιαφέρονται να στελεχώσουν τη νέα υπηρεσία να υποβάλουν αίτηση μαζί με το βιογραφικό τους μέχρι τις 31 Ιουλίου 2019. Οι υπάλληλοι θα πρέπει να διαθέτουν εργασιακή εμπειρία στο δικαστικό τμήμα τρία χρόνια και συνολική εμπειρία στην Υπηρεσία τουλάχιστον πέντε χρόνια.
Με το ΚΕΟΦ, στόχος της ΑΑΔΕ είναι η πιο οργανωμένη και αποτελεσματικότερη είσπραξη των ληξιπρόθεσμων χρεών προς το Δημόσιο. Δηλαδή θα λειτουργεί όπως σήμερα τα «Δικαστικά Τμήματα» των ΔΟΥ, αλλά θα χρησιμοποιούν πρακτικές αντίστοιχες με εκείνες των εισπρακτικών εταιρειών των τραπεζών.
Το Κέντρο Είσπραξης Οφειλών Αττικής θα είναι αρμόδιο για την επιδίωξη της είσπραξης των οφειλών, με τη λήψη στοχευμένων μέτρων για οφειλές που καθορίζονται, αρμοδίως, με συγκεκριμένα κριτήρια, οπουδήποτε στην επικράτεια, οφειλετών που υπάγονται σε οποιαδήποτε ΔΟΥ της Περιφέρειας Αττικής, παράλληλα με τις κατά τόπον αρμόδιες ΔΟΥ, οι οποίες εξακολουθούν να έχουν αρμοδιότητα για την επιδίωξη είσπραξης των οφειλών αρμοδιότητάς τους, καθώς και για τη διαχείριση χαρτοφυλακίου οφειλών ανεπίδεκτων είσπραξης.
Οι υπάλληλοι θα επιλέγουν από τη λίστα των οφειλετών, φυσικών και νομικών προσώπων, αυτούς με τα μεγαλύτερα χρέη και κατόπιν θα προχωρούν στους μικρότερους οφειλέτες.
Το πρώτο βήμα θα είναι η ενημέρωση του οφειλέτη με e-mail για το ύψος της οφειλής και την προθεσμία τακτοποίησής της, είτε με την καταβολή του ποσού είτε με τη ρύθμισή του, ενώ αν έχει καταστεί ληξιπρόθεσμη θα ειδοποιείται αυτόματα μέσω του auto reminder system και θα λαμβάνει e-mail.
Στη συνέχεια και εφόσον ο υπόχρεος δεν ανταποκριθεί στα e-mail και στις προθεσμίες τακτοποίησης της οφειλής, θα δέχεται τηλεφώνημα από υπάλληλο της υπηρεσίας, με το οποίο θα ενημερώνεται για το ληξιπρόθεσμο της οφειλής και για τους κινδύνους που υπάρχουν σχετικά με τη λήψη μέτρων.
Ταυτόχρονα, θα αποστέλλεται και e-mail με το οποίο θα προειδοποιείται ότι αν δεν τακτοποιήσει την οφειλή του θα ληφθούν σε βάρος του όλα τα προβλεπόμενα μέτρα, όπως κατασχέσεις τραπεζικών λογαριασμών, κινητών ή και ακινήτων, αν η οφειλή είναι μεγάλη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.