Νέο αέρα έφερε για τα επιχειρηματικά δεδομένα η καινοτόμα ιδέα του κ. Αναστάσιου Μπατσίλα, να κλείσει “ελληνικό οξυγόνο” σε κουτί, δημιουργώντας ένα άκρως ιδιαίτερο σουβενίρ και συνάμα ένα ισχυρό “brand”. “ Το 2016 αποφάσισα να φτιάξω ένα τουριστικό προϊόν, που να ξεχωρίζει, σε σχέση με τα
υπόλοιπα του κλάδου. Μετά από κάποια ταξίδια, που έκανα, αποφάσισα να φτιάξω το Greek Oxygen, το οποίο έχει δύο όψεις. Η μία είναι καθαρά χιουμοριστική, ότι θα “πάρουμε ελληνικό αέρα”. Και η δεύτερη χρήση του είναι να το αγοράσουν ως αναμνηστικό και να πουν ότι “έφεραν μαζί τους τον ελληνικό αέρα”.
“Από την ώρα σύλληψης της ιδέας μέχρι την υλοποίησή της πέρασε περίπου ένας χρόνος. Είτε πρόκειται για ένα απλό κουτάκι με αέρα είτε για ένα οποιοδήποτε προϊόν η διαδικασία παραγωγής, προώθησης και πώλησης είναι ακριβώς ίδια”, μας εξήγησε ο κ. Μπατσίλας.
Και συνέχισε λέγοντας “Είναι δύσκολο να μπει ένα νέο προϊόν στην αγορά οποιαδήποτε μορφή και αν έχει. Το δικό μου προϊόν, επειδή ήταν ιδιαίτερο, προσέλκυσε πολύ το ενδιαφέρον του κόσμου, αγαπήθηκε, κι αυτή τη στιγμή θεωρώ ότι είναι από τα πιο ενδιαφέροντα τουριστικά προϊόντα”, μας είπε.
Ωστόσο, οι δυσκολίες μέχρι να στηθεί η επιχείρηση και να κυκλοφορήσει το προϊόν υπήρξαν πολλές. Όπως μας ανέφερε ο κ. Μπατσίλας “Αντιμετωπίσαμε όλες τις δυσκολίες, που έχει ένας επιχειρηματίας, ο οποίος παράγει ένα νέο προϊόν. Μετά την ιδέα ξεκινήσαμε τη διαδικασία παραγωγής του προϊόντος, στη συνέχεια τα γραφιστικά, τη φωτογράφιση, ενώ παράλληλα φτιάξαμε και το e-shop. Έπειτα, ταξιδέψαμε σε όλη την Ελλάδα, προκειμένου να φωτογραφίσουμε και να προωθήσουμε το Greek Oxygen. Επιπλέον, λάβαμε μέρος σε κλαδικές και διεθνείς εκθέσεις”.
Πόσο εύκολο είναι όμως να πουλήσει κάποιος αέρα; “Όσο εύκολο είναι να πουλήσεις ένα οποιοδήποτε προϊόν ή μία υπηρεσία. Δεν είναι καθόλου εύκολο. Aπαιτούνται πολλές ώρες δουλειάς, μέχρι να φτάσουμε σε ένα επιθυμητό αποτέλεσμα”, μας διευκρίνισε ο εμπνευστής του μπραντ Greek Oxygen.
Τρία χρόνια μετρά αυτή τη στιγμή το Greek Οxygen κι η δημοφιλία του είναι μεγάλη. Όπως μας ανέφερε ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης “Εκ των πραγμάτων το συγκεκριμένο προϊόν έχει αποκτήσει κάποια δημοφιλία. Άλλωστε, ο στόχος μου ήταν να ενισχύσω το συγκεκριμένο “brand” και νομίζω ότι τελικά τα κατάφερα. Για τον λόγο αυτό, αρκετοί Έλληνες επιχειρηματίες, με ανθρακούχα και ενεργειακά ποτά ακόμη και με νερό, εκδήλωσαν την επιθυμία να δημιουργήσουν ένα προϊόν με το δικό μου γραφιστικό”.
Τώρα, το Greek Oxygen ταξιδεύει σε διάφορα μέρη του κόσμου, όπως είναι η Ιταλία, η Γαλλία, η Δανία, η Πορτογαλία, η Ισπανία και στην Αμερική, ενώ τον τελευταίο χρόνο αρκετά ξενοδοχεία αγοράζουν το ιδιαίτερο αυτό προϊόν και το προσφέρουν ως δώρο στους πελάτες τους.
Στην επιχείρηση Greek Oxygen εργάζονται 4 άτομα. “Απασχολώ 4 άτομα σε μόνιμη βάση κι έχω κι αρκετούς εξωτερικούς συνεργάτες. Έχω μία συμβουλευτική εταιρία, που ασχολείται αποκλειστικά με το κομμάτι της συμβουλευτικής, το τμήμα μάρκετινγκ. Επιπρόσθετα, συνεργάζομαι με πρακτορείο φωτογράφισης. Ακόμη διαθέτω κι εξωτερικούς πωλητές. Με λίγα λόγια διατηρώ ένα δίκτυο 40-50 ατόμων, που εργάζονται γύρω από το Greek Οxygen”, μας ανέλυσε ο κ. Μπατσίλας.
Η παραγωγή του συγκεκριμένου προϊόντος γίνεται αποκλειστικά στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην περιοχή της Βέροιας. “Είχα τη δυνατότητα να απευθυνθώ σε εταιρίες του εξωτερικού και σε γειτονικές χώρες, αλλά επέλεξα να συνεργαστώ με ελληνικές κι έτσι θέλω να συνεχίσω και στο μέλλον”.
Αυτή τη στιγμή, η οικογένεια Greek Οxygen μετρά 12 προϊόντα γύρω από το κύριο προϊόν, τα οποία είναι είτε συνοδευτικά, είτε σε μορφή θήκης, είτε σε συσκευασία δώρου. “Δημιουργούμε συνεχώς νέα πράγματα και συνεργασίες. Εξελισσόμαστε συνεχώς και προσπαθούμε να διαφοροποιηθούμε, όπως όλες οι εταιρίες”, μας τόνισε ο επιτυχημένος επιχειρηματίας.
Ωστόσο, ο κ. Μπατσίλας μοιράστηκε μαζί μας και τις επιχειρηματικές του βλέψεις. “Στόχος του κάθε επιχειρηματία είναι να φτάσει το προϊόν του και η υπηρεσία του όσο πιο ψηλά γίνεται. Το ίδιο θέλω κι εγώ. Σε κάθε περίπτωση όμως “κρατώ μία πισινή”, αλλά θεωρώ πως με πολλή δουλειά και σωστή στρατηγική μπορείς να καταφέρεις πολλά πράγματα σε οποιοδήποτε κλάδο κι αν δραστηριοποιείσαι. Εγώ αυτό που επιθυμώ είναι να κάνω το Greek Oxygen ένα πολύ δυνατό “brand name” όχι μόνο στο χώρο του τουρισμού”.
Κλείνοντας, δε δίστασε να δώσει μερικές συμβουλές σε όσους θέλουν να ασχοληθούν με το επιχειρείν. “Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι θα πρέπει να έχει πολλή αγάπη γι’ αυτό που κάνει. Να δουλέψει σκληρά και να είναι προσηλωμένος στο στόχο του, χωρίς να επηρεάζεται από τρίτους. Το δικό μας προϊόν, εξαιτίας της ιδιαίτερης φύσης του, στην αρχή δεν είχε από όλους θετική ανταπόκριση. Υπήρξαν άνθρωποι, οι οποίοι το σνόμπαραν. Όμως, εάν πιστεύεις κι αγαπάς αυτό που κάνεις, μένει μόνο πραγματικά να δουλέψεις, γι’ αυτό και θεωρώ ότι θα πετύχεις. Δεν υπάρχει μαγική συνταγή.”
υπόλοιπα του κλάδου. Μετά από κάποια ταξίδια, που έκανα, αποφάσισα να φτιάξω το Greek Oxygen, το οποίο έχει δύο όψεις. Η μία είναι καθαρά χιουμοριστική, ότι θα “πάρουμε ελληνικό αέρα”. Και η δεύτερη χρήση του είναι να το αγοράσουν ως αναμνηστικό και να πουν ότι “έφεραν μαζί τους τον ελληνικό αέρα”.
“Από την ώρα σύλληψης της ιδέας μέχρι την υλοποίησή της πέρασε περίπου ένας χρόνος. Είτε πρόκειται για ένα απλό κουτάκι με αέρα είτε για ένα οποιοδήποτε προϊόν η διαδικασία παραγωγής, προώθησης και πώλησης είναι ακριβώς ίδια”, μας εξήγησε ο κ. Μπατσίλας.
Και συνέχισε λέγοντας “Είναι δύσκολο να μπει ένα νέο προϊόν στην αγορά οποιαδήποτε μορφή και αν έχει. Το δικό μου προϊόν, επειδή ήταν ιδιαίτερο, προσέλκυσε πολύ το ενδιαφέρον του κόσμου, αγαπήθηκε, κι αυτή τη στιγμή θεωρώ ότι είναι από τα πιο ενδιαφέροντα τουριστικά προϊόντα”, μας είπε.
Ωστόσο, οι δυσκολίες μέχρι να στηθεί η επιχείρηση και να κυκλοφορήσει το προϊόν υπήρξαν πολλές. Όπως μας ανέφερε ο κ. Μπατσίλας “Αντιμετωπίσαμε όλες τις δυσκολίες, που έχει ένας επιχειρηματίας, ο οποίος παράγει ένα νέο προϊόν. Μετά την ιδέα ξεκινήσαμε τη διαδικασία παραγωγής του προϊόντος, στη συνέχεια τα γραφιστικά, τη φωτογράφιση, ενώ παράλληλα φτιάξαμε και το e-shop. Έπειτα, ταξιδέψαμε σε όλη την Ελλάδα, προκειμένου να φωτογραφίσουμε και να προωθήσουμε το Greek Oxygen. Επιπλέον, λάβαμε μέρος σε κλαδικές και διεθνείς εκθέσεις”.
Πόσο εύκολο είναι όμως να πουλήσει κάποιος αέρα; “Όσο εύκολο είναι να πουλήσεις ένα οποιοδήποτε προϊόν ή μία υπηρεσία. Δεν είναι καθόλου εύκολο. Aπαιτούνται πολλές ώρες δουλειάς, μέχρι να φτάσουμε σε ένα επιθυμητό αποτέλεσμα”, μας διευκρίνισε ο εμπνευστής του μπραντ Greek Oxygen.
Τρία χρόνια μετρά αυτή τη στιγμή το Greek Οxygen κι η δημοφιλία του είναι μεγάλη. Όπως μας ανέφερε ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης “Εκ των πραγμάτων το συγκεκριμένο προϊόν έχει αποκτήσει κάποια δημοφιλία. Άλλωστε, ο στόχος μου ήταν να ενισχύσω το συγκεκριμένο “brand” και νομίζω ότι τελικά τα κατάφερα. Για τον λόγο αυτό, αρκετοί Έλληνες επιχειρηματίες, με ανθρακούχα και ενεργειακά ποτά ακόμη και με νερό, εκδήλωσαν την επιθυμία να δημιουργήσουν ένα προϊόν με το δικό μου γραφιστικό”.
Τώρα, το Greek Oxygen ταξιδεύει σε διάφορα μέρη του κόσμου, όπως είναι η Ιταλία, η Γαλλία, η Δανία, η Πορτογαλία, η Ισπανία και στην Αμερική, ενώ τον τελευταίο χρόνο αρκετά ξενοδοχεία αγοράζουν το ιδιαίτερο αυτό προϊόν και το προσφέρουν ως δώρο στους πελάτες τους.
Στην επιχείρηση Greek Oxygen εργάζονται 4 άτομα. “Απασχολώ 4 άτομα σε μόνιμη βάση κι έχω κι αρκετούς εξωτερικούς συνεργάτες. Έχω μία συμβουλευτική εταιρία, που ασχολείται αποκλειστικά με το κομμάτι της συμβουλευτικής, το τμήμα μάρκετινγκ. Επιπρόσθετα, συνεργάζομαι με πρακτορείο φωτογράφισης. Ακόμη διαθέτω κι εξωτερικούς πωλητές. Με λίγα λόγια διατηρώ ένα δίκτυο 40-50 ατόμων, που εργάζονται γύρω από το Greek Οxygen”, μας ανέλυσε ο κ. Μπατσίλας.
Η παραγωγή του συγκεκριμένου προϊόντος γίνεται αποκλειστικά στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην περιοχή της Βέροιας. “Είχα τη δυνατότητα να απευθυνθώ σε εταιρίες του εξωτερικού και σε γειτονικές χώρες, αλλά επέλεξα να συνεργαστώ με ελληνικές κι έτσι θέλω να συνεχίσω και στο μέλλον”.
Αυτή τη στιγμή, η οικογένεια Greek Οxygen μετρά 12 προϊόντα γύρω από το κύριο προϊόν, τα οποία είναι είτε συνοδευτικά, είτε σε μορφή θήκης, είτε σε συσκευασία δώρου. “Δημιουργούμε συνεχώς νέα πράγματα και συνεργασίες. Εξελισσόμαστε συνεχώς και προσπαθούμε να διαφοροποιηθούμε, όπως όλες οι εταιρίες”, μας τόνισε ο επιτυχημένος επιχειρηματίας.
Ωστόσο, ο κ. Μπατσίλας μοιράστηκε μαζί μας και τις επιχειρηματικές του βλέψεις. “Στόχος του κάθε επιχειρηματία είναι να φτάσει το προϊόν του και η υπηρεσία του όσο πιο ψηλά γίνεται. Το ίδιο θέλω κι εγώ. Σε κάθε περίπτωση όμως “κρατώ μία πισινή”, αλλά θεωρώ πως με πολλή δουλειά και σωστή στρατηγική μπορείς να καταφέρεις πολλά πράγματα σε οποιοδήποτε κλάδο κι αν δραστηριοποιείσαι. Εγώ αυτό που επιθυμώ είναι να κάνω το Greek Oxygen ένα πολύ δυνατό “brand name” όχι μόνο στο χώρο του τουρισμού”.
Κλείνοντας, δε δίστασε να δώσει μερικές συμβουλές σε όσους θέλουν να ασχοληθούν με το επιχειρείν. “Εγώ αυτό που έχω να πω είναι ότι θα πρέπει να έχει πολλή αγάπη γι’ αυτό που κάνει. Να δουλέψει σκληρά και να είναι προσηλωμένος στο στόχο του, χωρίς να επηρεάζεται από τρίτους. Το δικό μας προϊόν, εξαιτίας της ιδιαίτερης φύσης του, στην αρχή δεν είχε από όλους θετική ανταπόκριση. Υπήρξαν άνθρωποι, οι οποίοι το σνόμπαραν. Όμως, εάν πιστεύεις κι αγαπάς αυτό που κάνεις, μένει μόνο πραγματικά να δουλέψεις, γι’ αυτό και θεωρώ ότι θα πετύχεις. Δεν υπάρχει μαγική συνταγή.”
Ακόμη δυστυχώς υπάρχουν άνθρωποι που τρώνε κοπανιστό αέρα χαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφή