Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας διοργανώνει στη Νάουσα, την Παρασκευή 10 και το Σάββατο 11 Μαΐου 2019, το 2ο Παιδαγωγικό Συνέδριο Ημαθίας. Στο Συνέδριο, που θα πραγματοποιηθεί στον Πολυχώρο Πολιτισμού «Έρια», θα παρουσιαστούν από εκπαιδευτικούς της Ημαθίας και της Κεντρικής Μακεδονίας, 3 κεντρικές ομιλίες, 15 προφορικές εισηγήσεις και 11 αναρτημένες ανακοινώσεις, ενώ οι εργασίες θα κλείσουν με συζήτηση και στρογγυλή τράπεζα. Σκοπός του Συνεδρίου είναι να παρουσιαστούν από εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σύγχρονες προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική πράξη, να καταδειχθεί η ευαισθητοποίηση σε θέματα εφαρμογής νέων διδακτικών μεθοδολογιών και εναλλακτικών προσεγγίσεων, να ανταλλαγούν εμπειρίες και γνώσεις και να προαχθεί ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός διάλογος, ώστε να καταστεί δυνατή η αναγκαία ανανέωση και διάχυση της γνώσης.
Η είσοδος είναι ελεύθερη και προσκαλούμε τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και κάθε ενδιαφερόμενο για να υποστηρίξουμε από κοινού την προσπάθεια για τη δημιουργία ενός σχολείου ανοιχτού στην κοινωνία και την καινοτομία.
Το Συνέδριο υποστηρίζεται από τον Δήμο της Ηρωικής Πόλης της Νάουσας και ενισχύεται από τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας και Νάουσας.
Επίσημη έναρξη των εργασιών την Παρασκευή 10 Μαΐου, ώρα 18:00, στον Πολυχώρο «Έρια».
Η είσοδος είναι ελεύθερη και προσκαλούμε τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και κάθε ενδιαφερόμενο για να υποστηρίξουμε από κοινού την προσπάθεια για τη δημιουργία ενός σχολείου ανοιχτού στην κοινωνία και την καινοτομία.
Το Συνέδριο υποστηρίζεται από τον Δήμο της Ηρωικής Πόλης της Νάουσας και ενισχύεται από τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας και Νάουσας.
Επίσημη έναρξη των εργασιών την Παρασκευή 10 Μαΐου, ώρα 18:00, στον Πολυχώρο «Έρια».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.