Την επόμενη Δευτέρα, 20 Μαΐου δρομολογείται στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη το πρώτο ΕΧPRESS ηλεκτροδοτούμενο τρένο που θα καλύπτει τη διαδρομή σε 3 ώρες και 55 λεπτά, όπως προανήγγειλε ο Γενικός γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών, Θάνος Βούρδας. Όπως εξήγησε ο κ. Βούρδας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, τα ηλεκτροδοτούμενα γρήγορα τρένα εντάσσονται πλέον στα καθημερινά τακτικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με δύο σταθμούς σε Λιανοκλάδι και Λάρισα θα φτάνουν στη Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 55 λεπτά από τις 5 ώρες που είναι σήμερα.
Τα δρομολόγια θα εκτελούνται αρχικά από τρεις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανακατασκευάστηκαν από την ΕΕΣΣΤΥ και θα περιλαμβάνουν όλες τις ανέσεις για ένα άνετο και ξεκούραστο ταξίδι και θα διαθέτουν ακόμη και WiFi. Πολύ σύντομα αναμένεται να έλθουν από την Ιταλία ακόμη δυο υπερσύγχρονες αμαξοστοιχίες αντίστοιχες με το «Ασημένιο βέλος» που είχε έλθει δοκιμαστικά στα περυσινά εγκαίνια της ΔΕΘ.
Την νέα ηλεκτροδοτούμενη διπλή σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, συνολικού μήκους 450 χλμ, αναμένεται να παρουσιάσει την ερχόμενη Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης συνοδευόμενος από τις Διοικήσεις του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ καθώς και ολόκληρη τη σιδηροδρομική «Οικογένεια».
Τα δρομολόγια θα εκτελούνται αρχικά από τρεις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανακατασκευάστηκαν από την ΕΕΣΣΤΥ και θα περιλαμβάνουν όλες τις ανέσεις για ένα άνετο και ξεκούραστο ταξίδι και θα διαθέτουν ακόμη και WiFi. Πολύ σύντομα αναμένεται να έλθουν από την Ιταλία ακόμη δυο υπερσύγχρονες αμαξοστοιχίες αντίστοιχες με το «Ασημένιο βέλος» που είχε έλθει δοκιμαστικά στα περυσινά εγκαίνια της ΔΕΘ.
Την νέα ηλεκτροδοτούμενη διπλή σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, συνολικού μήκους 450 χλμ, αναμένεται να παρουσιάσει την ερχόμενη Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης συνοδευόμενος από τις Διοικήσεις του ΟΣΕ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ καθώς και ολόκληρη τη σιδηροδρομική «Οικογένεια».
αχ ΕΛΛΑΔΑ μας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήεργα που επρεπε να γινουν τουλαχιστον τη δεκαετια του '80 και του '90(ΠΑΘΕ-ΕΓΝΑΤΙΑ-ΗΛ.ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ-2 ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ-ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ) ακομη δεν εχουν ολοκληρωθει καλα -καλα και φυσικα αφου σε χρεοκοπησαν πρωτα οι ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ!!
Τους οποίους εμείς ψηφίζουμε. Θυμήθηκα τώρα τα εγκαίνια του μετρό στην Αθήνα του Σημίτη το 2000. Χαρές πανηγύρια ταρατατζούμ και δε συμμαζεύεται οι ιθαγενείς. Το αναφέρω αυτό για να κάνουμε τη σύγκριση π.χ. με το Λονδίνο το οποίο έχει μετρό από το έτος 1890
ΔιαγραφήΤα ίδια λάθη από γεννήσεως του Ελληνικού Κράτους, τα είπε η κυρία Ευθυμίου η καθηγήτρια στο εκκοκκιστήριο ιδεών . ποιος την άκουσε ; τι κάνουμε σαν πολίτες ψηφοφόροι ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΨηφίζουμε τις ίδιες οικογένειες και τα ίδια πρόσωπα διότι ελπίζουμε σε ιδιαίτερη προσωπική μεταχείριση .
Καλά να πάθουμε.