Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Το Κέντρο Συμβουλευτικής για το περιστατικό στο 16ο Δημοτικό Βέροιας

«Ευτυχώς τα περιστατικά προκατειλημμένων και στερεοτυπικών απόψεων αποτελούν μειοψηφία στα σχολεία μας»
Ανακοίνωση σχετικά με το συμβάν στο 16ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας, στα πλαίσια τους προγράμματος με θέμα «Στερεότυπα - Προκαταλήψεις και έμφυλη βία» που υλοποιεί το Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών Δήμου Βέροιας σε συνεργασία με τα σχολεία, εξέδωσαν οι υπεύθυνες του Κέντρου. Όπως αναφέρουν, στις 29/1 επισκέφθηκαν το 16ο Δημοτικό Σχολείο, έπειτα από έγκριση του Υπουργείου, των αρμόδιων φορέων και έπειτα από άμεση και αγαστή συνεργασία με τον Διευθυντή του σχολείου, ωστόσο η υλοποίηση του προγράμματος δεν επετράπη από μια εκπαιδευτικό. Τα γεγονότα έχουν ως εξής:

«Tον Δεκέμβριο του 2014 το Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Γυναικών Δήμου Βέροιας και ύστερα από έγκριση του Υπουργείου παιδείας ξεκίνησα\ε μια σειρά βιωματικών εργαστηρίων σε μαθητές όλων των βαθμίδων (πρωτοβάθμια - δευτεροβάθμια) με σκοπό την ενδυνάμωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα ισότητας φύλων - έμφυλων στερεοτύπων - έμφυλης βίας.

Έκτοτε και έως σήμερα σε κάθε έναρξη της σχολικής χρονιάς το Κέντρο Συμβουλευτικής στέλνει αίτημα προς έγκριση στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και Υπουργείο Παιδείας για την πραγματοποίηση βιωματικών εργαστηρίων σε παιδιά Έ΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού καθώς και σε μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων. Το πρόγραμμα που πραγματοποιείται σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης είναι επιλεγμένο από επιστημονικά εγχειρίδια εγκεκριμένα από το Υπουργείο Εκπαίδευσης και το ΙΕΠ.

Η πεντάχρονη πορεία της υλοποίησης των εν λόγω προγραμμάτων έχει δείξει πως τόσο οι διευθυντές των σχολικών μονάδων όσο και οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι εργάζονται σε αυτές στο μεγαλύτερο ποσοστό τους επιθυμούν να συμμετέχουν τα παιδιά στις εν λόγω δραστηριότητες (πάντα με την έγγραφη συγκατάθεση γονέων/κηδεμόνων) καθώς αντιλαμβάνονται πως η ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και ενδυνάμωση των μαθητών -τριών σε θέματα ισότητας - έμφυλων στερεοτύπων και έμφυλης βίας κρίνεται απαραίτητη και σημαντική.

Αφορμή για όλα τα ανωτέρω στάθηκε η αντίδραση εκπαιδευτικού στο 16ο Δημοτικό Σχολείου του Δήμου Βέροιας η οποία θεώρησε πως η ενημέρωση στους μαθητές της τάξης της θα έπρεπε να γίνει με τους δικούς της όρους όπως ανέφερε καθώς θεώρησε πως το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα προκαλούσε βλάβη στην ψυχολογία των παιδιών και θα έπρεπε να γίνει με τη μορφή και τον προγραμματισμό που αυτή θεώρησε πως είναι σωστός.

Μετά από συζήτηση της ίδιας με το επιστημονικό προσωπικό του Κέντρου και αφού της εξηγήθηκαν όλες οι διαδικασίες και τα στάδια όπως αυτά εξελίσσονται κατά τη διάρκεια του βιωματικών δραστηριοτήτων η ίδια με αναιδή και προκλητικό τρόπο απάντησε πως στην σχολική της τάξη κουμάντο κάνει αυτή και μόνο.

Να σημειωθεί πως η παρουσία μας στα σχολεία αφού δοθεί η έγκριση όπως προαναφέραμε από τους αρμόδιους φορείς και υπουργεία εγκρίνεται τόσο από τον διευθυντή της εκάστοτε σχολικής μονάδας όσο και από τον σύλλογο διδασκόντων.

Στην εν λόγω περίπτωση παρόλο που έγιναν όλες οι διαδικασίες αυτοί που βγήκαν ζημιωμένοι ήταν οι μαθητές οι οποίοι δεν κατάφεραν να παρακολουθήσαν το εν λόγω πρόγραμμα επειδή η εκπαιδευτικός του τμήματος καθαρά από υποκειμενική άποψη και δικές της στερεοτυπικές αντιλήψεις θεώρησε την παρέμβαση ακατάλληλη.

Στο σημείο αυτό κρίνεται απαραίτητο να αναφερθεί πως η 5ετής πορεία της παρέμβασης μας στα σχολεία μας έφερε πολλές φορές αντιμέτωπες με προκατειλημμένες και στερεοτυπικές απόψεις αλλά και φόβο από την πλευρά των διδασκόντων σχετικά με τα θέματα της παρέμβασης έχοντας μια διαστρεβλωμένη άποψη σχετικά με τις θεματικές θεωρώντας πως δεν ταιριάζει με το προφίλ μαθητών και εκπαιδευτικών. Ευτυχώς τα περιστατικά αυτά αποτελούν μειοψηφία καθώς το εκπαιδευτικό των περισσοτέρων εκπαιδευτικών μονάδων δέχτηκε και εξακολουθεί να δέχεται τις παρεμβάσεις αυτές ως απαραίτητες πλέον για την ενημέρωση και ενδυνάμωση των μαθητών και μαθητριών».

11 σχόλια:

  1. Γιατί δεν περιορίζετε τη δουλειά σας σε αυτό που λέει και το όνομα του κέντρου, δηλαδή τη συμβουλευτική υποστήριξη των γυναικών; Γιατί δεν λέτε ότι και άλλες φορές υπήρξαν ενστάσεις για τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζετε τη δουλειά σας; Καλά έκανε η κυρία και μπράβο της που προστάτευσε τα παιδιά από την αδιακρισία με την οποία χειρίζεστε αυτό το θέμα. Αναμένουμε με ενδιαφέρον την απάντηση της εκπαιδευτικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι άστοχες και προσβλητικές για τα παιδιά ερωτήσεις σας κυρία μου, του Κέντρου Συμβουλευτικής, πλήγωσαν μαθητές και σε άλλο σχολείο στο οποίο εφαρμοσατε το πρόγραμμά σας.
    Μπράβο στη δασκάλα που έβαλε όρια σε αυτή την αντιπαιδαγωγική, προσβλητικη συμπεριφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΑ,
    ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΑΣ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν λέτε: ΄΄αναιδή και προκλητικό τρόπο΄΄ τι ακριβώς εννοείται;; Γιατί δεν γίνεστε συγκεκριμένοι και χρησιμοποιείτε αόριστες λέξεις και φράσεις;; Για να δημιουργήσετε εντυπώσεις;; Περιμένουμε ακριβώς τις αναιδείς και προκλητικές φράσεις για καλύτερα συμπεράσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με το πρόσχημα της ...συμβουλευτικής γυναικών, εισβάλουν στα σχολεία με ερωτηματολόγια προς τους μικρούς μαθητές, με τα οποία προσπαθούν να τους υποβάλουν έννοιες ομοφυλοφυλικές. Απλώς σε άλλα σχολεία εκπαιδευτικοί και γονείς δεν πήραν χαμπάρι τι επρόκειτο να διδαχθεί και κατελήφθησαν εξ απήνης. Μπράβο στην Εκπαιδευτικό. Ούτε επί επταετίας δεν γινόταν τόση προπαγάνδα. Γονείς ενημερωθείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγκρίσεις και διαταγές υπάρχουν πολλές και για τα πάντα. Όταν όμως συμβεί και το παραμικρό παράξενο-περίεργο στα σχολεία αυτοί που <> είναι οι διευθυντές και οι καθηγητές των σχολείων.
    Άρα, κυρίες των συμβουλευτικών κέντρων κτλ κτλ, καλά κάθεστε εκεί που κάθεστε και όποιος θέλει ας έρθει να σας βρει.
    Μάλλον την προβολή θα αναζητάτε και θα επιθυμείτε με τέτοιου είδους αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυρίες του Κέντρου Συμβουλευτικής αυτό δεν λέγεται προοδευτικότητα, αυτό λέγεται κατάντια. Αλλά πρέπει κι εσείς να δικαιολογήσετε τον μισθό σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλά έκανε η εκπαιδευτικός και δεν άφησε την κάθε τυχάρπαστη αρχόσχολη τεμπέλα με το πρόσχημα της συμβουλευτικής να μπαίνει μέσα στην τάξη της!
    Έγιναν όλοι ειδικοί μέσα σε μία νύχτα! ΑΞΙΑ Η ΔΑΣΚΑΛΑ!

    Αρχής εξαρχής πως έγινε επιτρεπτή η είσοδος στο σχολικό συγκρότημα σε αυτές τις 2 "ειδικές"! Με βάση ποιό δικαίωμα και κριτήρια! Τι είναι εκεί πέρα καφετέρεια! Να μπαίνει ο κάθε τυχάρπαστος! Και επειδή δεν έγινε σε αυτό το σχολείο η υλοποίηση του προγράμματος αυτού μετά από το σχετικό συμβάν, έχει γίνει γνωστό πως πήγαν σε άλλο δημοτικό σχολείο και εκεί πέρα ούτε καν ήξεραν οι διδάσκοντες, και η κυρία διευθύντρια του σχολειού μόνη της το πέρασε στο ντούκου χωρίς να ενημερώσει τον συλλογό διδασκόντων όπως προβλέπεται από τον νόμο! Γιατί έγινε αυτό;

    Στο άλλο δημοτικό σχολειό και τους δέχτηκε εκει περα με ανοιχτές αγκάλες η διευθύντρια και χωρίς να ενημερώση τους γονείς! (Το δημοτικο αυτό βρίσκεται στην άκρη της Βέροιας και έχει τον αριθμό 1 μπροστά, ο νοών νοήτο) γιατί δεν έγινε καμιά σχετική ενημέρωση στους γονείς;

    Τι έχει να μας πει γιαυτό η Πρωτοβάθμια εκπαίδευση όσον αφορά το γεγονός αυτό! Το γνωρίζει αρχής εξαρχής;

    Γνωρίζει η Πρωτοβάθμια εκπαίδευση για τις άστοχες και προσβλητικές ερωτήσεις που τέθηκαν από τις "ειδικές" του Κέντρου Συμβουλευτικής γυναικών; Ξέρετε πως σε έφεραν σε πάρα πολύ δύσκολη θέση όλα τα παιδια αυτές οι κυρίες!

    Με το πρόσχημα της συμβουλευτικής γυναικών, εισβάλουν στα σχολεία με ερωτηματολόγια προς τους μαθητές, με τα οποία προσπαθούν να τους υποβάλουν με το έτσι θέλω μεταξύ άλλων και έννοιες ομοφυλοφυλικές, και μάλιστα με ερωτήσεις τέτοιες που ακροβατούν στα όρια της προσβολής γενετήσιας αξιοπρέπειας!

    Τι δουλειά εχει η συμβουλευτική γυναικών σε σχολεία επίσης! Να συμβουλεψουν τι και ποιές; Ας κοιτάξουν πρώτα τα σπίτια τους που χρειάζονται συμβουλευτική πρώτα απο όλα και μετά να πάνε να δώσουν και συμβουλές σε άλλους και στα παιδιά τους!

    Βάση νομοθεσίας όλοι οι ανήλικοι εκπροσωπούνται παντού από τους νόμιμους κηδεμόνες τους! Και για να γίνει μία δράση μέσα στο εκπαιδευτικό ίδρυμα, που λεγεται δημοτικό σχολείο θα έπρεπε να υπάρχει ανάλογη συγκαταθεση των κηδεμόνων με κάποιο έγγραφο στο οποιό θα δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι τα παιδιά τους να πάρουν μερος σε ένα "βιωματικό εργαστήριο"! Ξέρετε τι πάει να πει βιωματικό εργαστήριο;

    Αλλού και άλλου ξέρουν να στέλνουν χαρτάκια (οι διευθυντές των σχολείων) στα σπίτια όταν είναι να πάνε εκδρομές ή θέατρα για να υπογράφουν οι γονείς! Εδώ πέρα πως η διεύθυνση του σχολείου και όποιοι άλλοι εμπλέκονται,επέτρεψαν να συμβεί κάτι τέτοιο και μάλιστα χωρίς να περάσει και από την έγκριση όλων των διδασκόντων του σχολείου!

    Ξερουμε όλοι πολύ καλά αυτά τα προγράμματα πως και ποιοί τα δουλευούν λίγο πολύ! Αυτές οι κυρίες έχουν κάποιο μισθό από εκεί περα; Και αν ναι γιατί; Δεν διέπονται απο αλτρουϊσμό να δίνουν απλόχερα τη βοήθεια τους σε όσους το έχουν ανάγκη; Αληθεύει πως η μία εξ αυτών είναι κόρη γνωστού γιατρού που ασχολείται και με τα κοινά;

    Έχουν καθόλου γνώση σχετικά με τον Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων (GDPR- ΓΚΠΔ) που έχει τεθεί σε εφαρμογή από τις 25 Μαΐου 2018!
    Και σε περίπτωση που δεν ξέρει κανείς τους αν είναι νόμιμο ή όχι ας δούμε τι λέει ο νόμος περι προσωπικών δεδομένων που είναι το βασικότερο όλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν δεν τον ξέρουν λέει τα παρακάτω σε γενικές γραμμές!

    Τι διέπει ο GDPR

    Όπως αναφέρεται σε σχετική ιστοσελίδα της ΕΕ, ο κανονισμός (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, ρυθμίζει την επεξεργασία από άτομο, εταιρεία ή οργανισμό των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αφορούν άτομα στην ΕΕ. Δεν υπάγεται σε αυτόν η επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα αποθανόντων προσώπων ή νομικών προσώπων.

    «Οι κανόνες δεν εφαρμόζονται σε δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία από ένα άτομο για αυστηρά προσωπικούς λόγους ή για δραστηριότητες που διενεργούνται κατ’ οίκον, υπό την προϋπόθεση ότι δεν συνδέονται με κάποια επαγγελματική ή εμπορική δραστηριότητα. Όταν ένα άτομο χρησιμοποιεί δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα εκτός της ιδιωτικής σφαίρας, παραδείγματος χάρη για κοινωνικοπολιτιστικές ή χρηματοοικονομικές δραστηριότητες, τότε το δίκαιο περί προστασίας δεδομένων πρέπει να τηρείται» υπογραμμίζεται σχετικά.

    Νέος ορισμός των προσωπικών δεδομένων

    Στο πλαίσιο του GDPR, προσωπικά δεδομένα αποτελεί οτιδήποτε σχετίζεται με ένα ταυτοποιημένο ή ταυτοποιήσιμο άτομο- για παράδειγμα όνομα, διεύθυνση, διεύθυνση email, δεδομένα τοποθεσίας ή διεύθυνση IP. Επιπλέον ευαίσθητα δεδομένα, όπως οι θρησκευτικές πεποιθήσεις, η φυλετική ή εθνοτική καταγωγή, ο σεξουαλικός προσανατολισμός ή η συμμετοχή σε συνδικαλιστικούς φορείς, υπάγονται σε επιπλέον προστασία.


    Άρα μιλάμε για κάτι που είναι μη νόμιμο! Και ότι είναι μη νόμιμο είναι αυτόματα παράνομο....

    Οπότε με ποιό δικαίωμα και ποιά είναι αυτά τα δύο μέλη του Κέντρου Συμβουλευτικής Γυναικών Δήμου Βέροιας που με το έτσι θέλω πηγαίνουν σε ανήλικα παιδιά των τάξεων της Πέμπτης και Έκτης δημοτικού και κάνουν διάφορες ερωτήσεις οι οποίες φέρβουν σε δύσκολη θέση τα παιδιά σε αυτές τις τρυφερές και ευαίσθητες ηλικίες!

    Προφανώς υπάρχει πίσω από το όλο θέμα αυτό δόλος και προσπαθούν να επωφεληθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι γύρω από αυτό με τον όποιο τρόπο μπορεί να φανταστεί κανείς! Και ο βασικότερος όλων είναι σαφώς ο χρηματικός! Στην προκειμένη περίπτωση να μην χαθεί το ευρωπαϊκο/κρατικό πρόγραμμα και η χρηματοδότηση του ή ότι άλλο είναι αυτό, οπότε θα πληρώνουμε λεφτά εμείς όλοι για να έχουν αυτές οι "ειδικές" δουλειά και να λένε την κάθε ηλιθιότητα τους στα παιδιά μας προσβάλλοντάς τα κιόλας!

    Πρέπει να πάρει θέση σε όλο αυτό η Διεύθυνση της Πρωτοβάθμια εκπαίδευσης Βέροιας και να δώσει σοβαρές και πειστικές απαντήσεις για όλους και προς όλους!

    Πιστεύουμε στον Έλληνα εκπαιδευτικό και δάσκαλο που κάτω από αντίξοες συνθήκες δίνει το 110% του εαυτού του για να μάθει στα παιδιά μας γράμματα και δεν θέλουμε εξωσχολικούς άεργους παρίες να κάνουν τη διδακτική ζωή των δασκάλων δύσκολη και να καταστρέφουν την παιδική αγνή ψυχή των παιδιών μας!

    Και να θυμούνται πως δεν έχουν μόνο αυτοί το προνόμιο της νομικής κάλυψης!

    Θα κλείσω με μία πολύ σοφή φράση, που λέει...
    Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ο δημος Βεροιας, οπου και υπαγεται το κεντρο αυτο, ειναι ενημερωμένος για την ανακοινωση αυτη που αφορα ενα απο τα μεγαλυτερα σχολεια του;;; Τι θεση παιρνει ως προς την ανακοινωση αυτη;;; εκτος και εαν το κεντρο αυτο ειναι ανεξέλεγκτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΒΡΕ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ,
    ΣΑΣ ΚΡΑΖΟΥΝ ΑΣΧΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ. ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ;;; ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙ;;; ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ;;; ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.
    ΤΕΛΟΣ ΠΡΟΣ ΤΙ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ;;; ΤΙ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ;; ΠΟΎ ΚΑΙ ΠΏΣ;; ΑΠΟ ΤΗΝ ΄΄ΛΑΘΟΣ΄΄ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟ, ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ;;
    ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ;;; Ή ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ;;

    ΧΑΣΑΤΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΑΚΟΥΤΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ