Τα κακώς κείμενα του παρελθόντος, με την ανεξέλεγκτη είσοδο οχημάτων μέσα στους πεζόδρομους του εμπορικού κέντρου της Βέροιας, προσπαθεί να διορθώσει ο Δήμος και η Τεχνική Υπηρεσία. Έτσι, στο πλαίσιο της ανακατασκευής των πεζοδρόμων στις οδούς Βικέλα, Προφήτου Ηλία,
Παναγή Τσαλδάρη και Μεγάλου Αλεξάνδρου εντάσσεται και η τοποθέτηση μπάρας ελέγχου στην οδό Βικέλα και στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου. Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, Θανάση Σιδηρόπουλο, που μίλησε στο veriotis.gr, θα προβλέπονται κάρτες εισόδου περιορισμένου χρόνου για τους επαγγελματίες του κέντρου και απεριόριστου χρόνου για τους κατοίκους. «Ο κάτοχος θα χτυπά την κάρτα που θα αναγνωρίζει το κωδικό και τον χρόνο παραμονής του οχήματος μέσα στον πεζόδρομο και στη συνέχεια η μπάρα θα ανοίγει για να εξυπηρετήσει τους οδηγούς».
Λειτουργία της μπάρας μέσα στον επόμενο μήνα
Σε διαβούλευση και έπειτα από το Δημοτικό Συμβούλιο αναμένεται να περάσει ο νέος κανονισμός Λειτουργίας του Πεζόδρομου, που ήδη έχει εγκριθεί από τις επιτροπές Ποιότητας Ζωής και Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων. «Η διαδικασία προβλέπει ο νέος κανονισμός να περάσει από διαβούλευση και από το Δημοτικό Συμβούλιο, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο μήνα. Σε αυτό το διάστημα υπολογίζουμε ότι θα τεθεί σε λειτουργία και η μπάρα» υπογραμμίζει στο veriotis.gr ο κ. Σιδηρόπουλος.
Κακή εκτίμηση για την «κίτρινη λωρίδα των τυφλών» - Αλλάζουν θέση οι ειδικές πλάκες
Η αρχική εκτίμηση του εργολάβου για την τοποθέτηση του
οδηγού όδευσης τυφλών, της ειδικής λωρίδας δαπέδου από πλάκες διαφορετικής υφής και χρώματος, τη γνωστή «κίτρινη λωρίδα για τυφλούς», φαίνεται πως δεν εξυπηρετεί την λειτουργία της μπάρας. Η κίτρινη λωρίδα τη διασχίζει κάθετα, με κίνδυνο τραυματισμού ατόμου με αναπηρία. Έτσι αποφασίστηκε η αλλαγή θέσης στα κίτρινα πλακάκια, που θα μπουν περιμετρικά της μπάρας, έτσι ώστε να οδηγούν με ασφάλεια τον άνθρωπο με πρόβλημα όρασης από και προς τον πεζόδρομο.
Παναγή Τσαλδάρη και Μεγάλου Αλεξάνδρου εντάσσεται και η τοποθέτηση μπάρας ελέγχου στην οδό Βικέλα και στην οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου. Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, Θανάση Σιδηρόπουλο, που μίλησε στο veriotis.gr, θα προβλέπονται κάρτες εισόδου περιορισμένου χρόνου για τους επαγγελματίες του κέντρου και απεριόριστου χρόνου για τους κατοίκους. «Ο κάτοχος θα χτυπά την κάρτα που θα αναγνωρίζει το κωδικό και τον χρόνο παραμονής του οχήματος μέσα στον πεζόδρομο και στη συνέχεια η μπάρα θα ανοίγει για να εξυπηρετήσει τους οδηγούς».
Λειτουργία της μπάρας μέσα στον επόμενο μήνα
Σε διαβούλευση και έπειτα από το Δημοτικό Συμβούλιο αναμένεται να περάσει ο νέος κανονισμός Λειτουργίας του Πεζόδρομου, που ήδη έχει εγκριθεί από τις επιτροπές Ποιότητας Ζωής και Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων. «Η διαδικασία προβλέπει ο νέος κανονισμός να περάσει από διαβούλευση και από το Δημοτικό Συμβούλιο, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο μήνα. Σε αυτό το διάστημα υπολογίζουμε ότι θα τεθεί σε λειτουργία και η μπάρα» υπογραμμίζει στο veriotis.gr ο κ. Σιδηρόπουλος.
Κακή εκτίμηση για την «κίτρινη λωρίδα των τυφλών» - Αλλάζουν θέση οι ειδικές πλάκες
Η αρχική εκτίμηση του εργολάβου για την τοποθέτηση του
οδηγού όδευσης τυφλών, της ειδικής λωρίδας δαπέδου από πλάκες διαφορετικής υφής και χρώματος, τη γνωστή «κίτρινη λωρίδα για τυφλούς», φαίνεται πως δεν εξυπηρετεί την λειτουργία της μπάρας. Η κίτρινη λωρίδα τη διασχίζει κάθετα, με κίνδυνο τραυματισμού ατόμου με αναπηρία. Έτσι αποφασίστηκε η αλλαγή θέσης στα κίτρινα πλακάκια, που θα μπουν περιμετρικά της μπάρας, έτσι ώστε να οδηγούν με ασφάλεια τον άνθρωπο με πρόβλημα όρασης από και προς τον πεζόδρομο.
Η ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ;
ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ Ε;