Νοιώθω την ανάγκη να μοιραστώ κάποιες σκέψεις μετά από μια δύσκολη μέρα με πολύ δουλειά και πολλά ευχαριστώ. Αυτές τις μέρες (κυρίως) τα γραφεία μας είναι γεμάτα από κόσμο ζητώντας είτε να τους κάνουμε τις αιτήσεις για τα αναδρομικά, είτε να τους υποβάλλουμε τις αιτήσεις για το μέρισμα, είτε αύριο για το επίδομα θέρμανσης ή για το επίδομα ενοικίου ή για κάθε είδους εκτυπώσεις. Υποχρεώσεις που για το λόγο ότι χρησιμοποιούνται οι κωδικοί taxis θεωρούν ότι είναι δική μας δουλειά ή καλύτερα δική μας υποχρέωση.
Οι λογιστές είναι ελεύθεροι επαγγελματίες με υποχρεώσεις, με προσωπικό, με οικογένειες. Δεν είναι κέντρα εξυπηρέτησης πολιτών, δεν είναι αυτοί που θα εκτελέσουν την όποια κοινωνική πολιτική του εκάστοτε διοικούντα. Έχουν τις γνώσεις να αναλάβουν το οποιοδήποτε κρίνουν ότι μπορούν να εκτελέσουν, ζητώντας το σεβασμό, αλλά και την αμοιβή για την εργασία τους. Φτάνει το ευχαριστώ αγαπητοί μας πελάτες, κάντε μία ερώτηση στο λογιστή σας για το πόσο κοστίζει η εργασία του ακόμη και αν δεν δικαιούστε το μέρισμα.
Πήγατε ποτέ στο γιατρό που μετά από εξέταση σας είπε ότι είστε πολύ καλά και δεν τον ρωτήσατε πόσο κάνει;
Πήγατε για servis το αυτοκίνητο στο συνεργείο και φύγατε χωρίς να ρωτήσετε το κόστος;
Πήγατε στο δικηγόρο σας και δεν τους είπατε πόση είναι η αμοιβή του;
Γιατί μας το κάνετε αυτό;
Γιατί μας φέρνεται στη δύσκολη θέση να σας προσβάλλουμε;
Λίγο σεβασμό θέλουμε, μόνο αυτό…
*Στέργιος Ζυγουλιάνος
Λογιστής
Πρόεδρος Ε.Φ.Ε.Ε. Νομού Ημαθίας
Κύριε Ζυγουλιάνο,
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι λυπηρά χαμηλού επιπέδου και ανήθικα τα όσα γράφετε για τους πελάτες σας.
Οι επαγγελματικές συναλλαγές σας είναι προσωπικό σας θέμα και στείλτε λογαριασμούς στους οφειλέτες σας..
Θα έπρεπε ώμος να ντρεπόσαστε που προσβάλετε τον κόσμο που σας εμπιστεύεται.
Όσο για τους γιατρούς, δικηγόρους και συνεργεία, δίστιχός ιστέ λάθος πληροφορημένος, οι ερωτήσεις δεν πληρώνονται….
Περισσότερο ντρέπομαι για εσάς, που μιλάτε ως πρόεδρος της Ε.Φ.Ε.Ε. Νομού Ημαθίας
Δεν είμαι λογιστής, αλλά όπως καταλαβαίνω στα λογιστικά γραφεία κύριε Μηλιόπουλε δεν γίνονται ερωτήσεις από τους πελάτες, αλλά γίνονται αιτήσεις για διάφορα επιδόματα μερίσματα τέλη κυκλοφορίας κλπ.Αυτό προυποθέτει κόπο χρόνο για τον επαγγελματία και πρέπει να πληρώνεται.Τι δεν μπορείτε να καταλάβετε κύριε Μηλιόπουλε;Έχει απόλυτο δίκιο ο κύριος Ζυγουλιάνος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑξιότιμε ΄΄Ανώνυμος΄΄ νομίζω ότι δεν καταλάβατε…
ΔιαγραφήΒεβαίως είναι σωστό ο επαγγελματίας να αμείβετε για την εργασία και τα έξοδα του, μάλιστα τόσο υψηλά, όσο θελήσει να ορίσει ο ίδιος!
Ένας σωστός επαγγελματίας θα τύπωνε πχ. μια κοστολογημένη λίστα των υπηρεσιών του ώστε εντολέας και εντολοδόχος να γνωρίζουν τι τους γίνεται;
Ο Κύριος Ζυγουλιάνος προτιμάει όπως γράφει ΄΄τη δύσκολη θέση να προσβάλλει τους πελάτες του΄΄ και αυτό το θεωρό χυδαίο!
Μπράβο Στέργιο πες τα επιτέλους... δεν είμαστε κοινωφελή ιδρύματα, την δουλεία μας τη χαρίζουμε όπου εμείς επιθυμούμε. όλες οι αιτήσεις για κοινωνικό μέρισμα, για επίδομα θέρμανσης κλπ είναι απλές διαδικασίες που μπορεί ο καθένας να εκτελέσει και μόνος του κύριε thomas miliopoulos, όταν ζητάς όμως από επαγγελματία του κλάδου μας να το πράξει για εσένα πρέπει να πληρώσεις την ανάλογη αμοιβή. Δε γνωρίζω ποιος είστε αλλά με την προσωπική σας επίθεση στον Κο Ζυγουλιάνο θα υπέθετα κάλλιστα ότι είστε από τους πελάτες του που δεν ρώτησαν καν αν χρωστάνε κάτι για την υπηρεσία. Δεν είδα κάτι ανήθικο στη δημοσίευση του Κου Ζυγουλιάνου ούτε απευθύνθηκε προσωπικά σε κάποιον ούτε κατονόμασε πρόσωπα, αντίθετα με εσάς που επιτεθήκατε προσωπικά και προσβλητικά.
ΑπάντησηΔιαγραφή