Ένα μουσικό marketplace που συστήνει τον σύγχρονο ελληνικό μουσικό ήχο στο διεθνές ακροατήριο θα φιλοξενηθεί στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Ξεχωριστή θέση μέσα σε αυτό, θα έχει η συμμετοχή του Μίμη Νικολόπουλου με την μπάντα του. Πρόκειται για μια καινοτόμα ιδέα στον χώρο της μουσικής -η οποία θα λάβει σάρκα και οστά στη Θεσσαλονίκη- το Music Showcase Greece. Πιο συγκεκριμένα, 7 διαφορετικά σημεία της πόλης θα φιλοξενήσουν για 4 ημέρες – από 22 έως 25 Νοεμβρίου– 21 μπάντες, 40 διεθνείς καλεσμένους, 1 συνέδριο και 2 parties.
Όπως ανακοινώθηκε, ο 30χρονος Βεροιώτης τραγουδιστής, ο οποίος θα συμμετέχει με την μπάντα του, την τρίτη ημέρα της διοργάνωσης -στις 24/11- στον πολυχώρο WE.
Ο Μίμης Νικολόπουλος γεννήθηκε στη Βέροια τον Μάρτιο του 1988. Σπούδασε στη σχολή Θετικών Επιστημών του Α.Π.Θ. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα κλασσικής και ηλεκτρικής κιθάρας. Από την εφηβική του ηλικία συμμετείχε σε διάφορα μουσικά σχήματα ως τραγουδιστής και κιθαρίστας. Έχει συνεργαστεί με τον, διεθνούς φήμης σολίστα του πιάνου, Παναγιώτη Τροχόπουλο και με τον Αμερικανό πιανίστα Carlos Márquez, οι οποίοι αμφότεροι έχουν εκτελέσει μουσικές του συνθέσεις.
To 2014, η μουσική του επιλέχθηκε για την νέα διαφημιστική καμπάνια της μπύρας Sol στην Ισπανιά, που σκηνοθέτησε ο Jorge Dorado. Το 2015, συνέθεσε την πρωτότυπη μουσική για την θεατρική παράσταση “Τα γεγονότα (The Events)” του David Greig, σε σκηνοθεσία Αντώνη Γαλέου. Το 2016 κέρδισε τον διαγωνισμό της FM Records “Η παραδοσιακή μουσική σήμερα σε νέες συνθέσεις”. Στις αρχές του 2017, έγραψε τη μουσική για την παραγωγή του ΔηΠεΘε Κοζάνης “Άσμα Ασμάτων” σε σκηνοθεσία Βαλάντη Φράγκου. Τον περασμένο Δεκέμβριο κυκλοφόρησε το πρώτο του ολοκληρωμένο άλμπουμ με τίτλο “Deviation” το οποίο κέρδισε τις εντυπώσεις των ραδιοφωνικών παραγωγών και του κοινού.
Σήμερα, ασχολείται με τη σύνθεση μουσικής για θέατρο και κινηματογράφο, ενώ παράλληλα ξεκινά μια περιοδεία στο πλαίσιο της κυκλοφορίας του νέου άλμπουμ με το συγκρότημα του το οποίο αποτελείται από τους Κώστα Μπατσίλα, Ηλία Δέλλιο, Στέφανο Ιωαννίδη, Θοδωρή Χριστοφορίδη, Ανδρέα Λεοντάκη και Χαρίκλεια Ουρσουζίδου».
Το Music Showcase Greece δίνει την ευκαιρία στους μεγαλύτερους μουσικούς παραγωγούς της διεθνούς σκηνής να ανακαλύψουν τους πιο δημιουργικούς Έλληνες καλλιτέχνες της pop, rock, indie, jazz, world, electronica μουσικής, καθώς και στους Έλληνες μουσικούς να αναζητήσουν συνεργασίες και θέση στα προγράμματα των πιο επιδραστικών διεθνών μουσικών φεστιβάλ.
Η διοργάνωση αποτελεί μία δυναμική δράση πολιτιστικής εξωστρέφειας, καθώς οι διεθνείς καλεσμένοι, οι Έλληνες συμμετέχοντες, αλλά και οι επισκέπτες του έρχονται σε επαφή με την πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας και γνωρίζουν την κάθε πόλη ως σύγχρονο τουριστικό προορισμό».
To 2014, η μουσική του επιλέχθηκε για την νέα διαφημιστική καμπάνια της μπύρας Sol στην Ισπανιά, που σκηνοθέτησε ο Jorge Dorado. Το 2015, συνέθεσε την πρωτότυπη μουσική για την θεατρική παράσταση “Τα γεγονότα (The Events)” του David Greig, σε σκηνοθεσία Αντώνη Γαλέου. Το 2016 κέρδισε τον διαγωνισμό της FM Records “Η παραδοσιακή μουσική σήμερα σε νέες συνθέσεις”. Στις αρχές του 2017, έγραψε τη μουσική για την παραγωγή του ΔηΠεΘε Κοζάνης “Άσμα Ασμάτων” σε σκηνοθεσία Βαλάντη Φράγκου. Τον περασμένο Δεκέμβριο κυκλοφόρησε το πρώτο του ολοκληρωμένο άλμπουμ με τίτλο “Deviation” το οποίο κέρδισε τις εντυπώσεις των ραδιοφωνικών παραγωγών και του κοινού.
Σήμερα, ασχολείται με τη σύνθεση μουσικής για θέατρο και κινηματογράφο, ενώ παράλληλα ξεκινά μια περιοδεία στο πλαίσιο της κυκλοφορίας του νέου άλμπουμ με το συγκρότημα του το οποίο αποτελείται από τους Κώστα Μπατσίλα, Ηλία Δέλλιο, Στέφανο Ιωαννίδη, Θοδωρή Χριστοφορίδη, Ανδρέα Λεοντάκη και Χαρίκλεια Ουρσουζίδου».
Το Music Showcase Greece δίνει την ευκαιρία στους μεγαλύτερους μουσικούς παραγωγούς της διεθνούς σκηνής να ανακαλύψουν τους πιο δημιουργικούς Έλληνες καλλιτέχνες της pop, rock, indie, jazz, world, electronica μουσικής, καθώς και στους Έλληνες μουσικούς να αναζητήσουν συνεργασίες και θέση στα προγράμματα των πιο επιδραστικών διεθνών μουσικών φεστιβάλ.
Η διοργάνωση αποτελεί μία δυναμική δράση πολιτιστικής εξωστρέφειας, καθώς οι διεθνείς καλεσμένοι, οι Έλληνες συμμετέχοντες, αλλά και οι επισκέπτες του έρχονται σε επαφή με την πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας και γνωρίζουν την κάθε πόλη ως σύγχρονο τουριστικό προορισμό».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.