Όλοι γνωρίζουν πλέον καλά πως το Instagram δεν αποτελεί απλά έναν τρόπο για promo του εαυτού μας, μα μια άκρως κερδοφόρα επιχείρηση η οποία εξασφαλίζει στα δημοφιλή accounts εκατοντάδες –ακόμα και χιλιάδες- ευρώ για μία και μόνο ανάρτηση. Βασική προϋπόθεση; Να έχεις τουλάχιστον 50.000 followers
και την καλή διάθεση να χρησιμοποιήσεις τον λογαριασμό σου ως μέσο διαφήμισης. Στο παιχνίδι έχουν μπει και διάσημες Βεροιώτισσες που κάνουν καριέρα μοντέλου ή fashion blogger. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Ιωάννας Μπέλλα, η οποία απαριθμεί πάνω από 100.000 ακόλουθους και κάθε ανάρτησή της αποτελεί αντικείμενο θαυμασμού.
Από καλλυντικά και ρούχα μέχρι και υπηρεσίες
Από καλλυντικά και ρούχα μέχρι προϊόντα ειδικής διατροφής και υπηρεσίες, η εγχώρια σόουμπιζ έχει μπει για τα καλά στο «τριπάκι» της διαφήμισης, κερδίζοντας τεράστια πακέτα ανάλογα με την δημοφιλία, τους followers και φυσικά… τα likes. Οι διαφημιζόμενοι από τη μεριά τους είναι πλέον τόσο πονηρεμένοι που εντοπίζουν τους ψεύτικους followers από χιλιόμετρα, ενώ φροντίζουν να κλείνουν συμφωνίες με πρόσωπα που οι γυναίκες «εμπιστεύονται» πολύ. Συμφωνίες που πληρώνουν ακριβά.
Ο τιμοκατάλογος των «απλών influencers» του Instagram
Μιλάμε για εκείνες που δεν ανήκουν στην κατηγορία των grande ονομάτων της ελληνικής σόουμπιζ, καθώς η φήμη τους περιορίζεται στα διαδικτυακά. Ένα διαφημιστικό post ή story εταιρείας ρούχων (με tags εννοείται!) ξεκινά από τα 500 ευρώ και ανεβαίνει ανάλογα το είδος της συνεργασίας και την εταιρεία. Το ποσό ανεβαίνει κι άλλο αν μιλάμε για διαγωνισμό (τα γνωστά giveaways), λόγω των likes και των κοινοποιήσεων. Αν σημειωθεί ότι μέσα στον μήνα θα δει κανείς στο προφίλ των συγκεκριμένων γυναικών περισσότερες από 10 τέτοιες αναρτήσεις, έχουμε αμέσως πέντε (!) χιλιάρικα, τα οποία στις περισσότερες περιπτώσεις είναι μαύρα, αφού πλέον το μπλοκάκι έχουν αναγκαστεί να χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγω οι celebrities -λόγω εφορίας- και όχι οι απλές wannabe celebrities!
Το κασέ της τηλεόρασης
Ηθοποιοί, τραγουδίστριες, παρουσιάστριες και reality stars έχουν μπει για τα καλά στο παιχνίδι ακόμα και με λιγότερους followers από τα ονόματα πρώτης γραμμής. Ένα δικό τους post μπορεί να φτάσει στα 1.500 ευρώ, ενώ συνδυαστικά με insta story και giveaway το «πακετάκι» των 2.500- 3.000 ευρώ είναι δεδομένο. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη δική τους περίπτωση τα deals κλείνονται ακόμα και τηλεφωνικά, με τις ίδιες να δίνουν τον αριθμό λογαριασμού τους στον πελάτη και μόλις λάβουν την αμοιβή τους να προχωρούν στις συμφωνηθέντες κοινοποιήσεις. Όλα αυτά υπό την προϋπόθεση να προμοτάρουν το προϊόν όσο καλύτερα γίνεται, με προσωπικές τους φωτογραφίες, αποθεωτική λεζάντα και τα πολυπόθητα likes των ακολούθων τους. Σε πολλές περιπτώσεις, μάλιστα, τους ζητείται να φωτογραφηθούν ακόμα και αμακιγιάριστες προκειμένου τα Μέσα να… ασχοληθούν λιγάκι παραπάνω με την ανάρτησή τους. Όπως βλέπετε, τα πάντα είναι σχεδιασμένα με την παραμικρή λεπτομέρεια. Και ακόμα δεν είδες τίποτα.
Τα grande ονόματα και τα χιλιάρικα που πέφτουν βροχή
Για τα ελληνικά δεδομένα, οι 500 – 600 χιλιάδες followers αποτελούν «ταβάνι». Φαντάσου τι συμβαίνει στις περιπτώσεις όσων ξεπερνούν αυτόν τον αριθμό. Εδώ τα ποσά που παίζουν είναι ακόμα υψηλότερα, με τα ποσά που δίνονται για κάθε νόμιμο διαφημιστικό πακέτο να ξεπερνούν ακόμα και τα 10.000 ευρώ. Instagram stories, posts και αναρτήσεις σε Facebook και Twitter στοιχίζουν πολλά στις διαφημιζόμενες εταιρείες στην περίπτωση που επιθυμούν το promo τους να αναλάβει κάποιο πρόσωπο που ασκεί μεγάλη επιρροή στους ακολούθους του. Σας φαίνονται πολλά; Αν τα συγκρίνεις με τα απίστευτα ποσά των διεθνών αστέρων, τα χρήματα των εγχώριων ανθρώπων της σόουμπιζ θα σου φανούν εντέλει ψίχουλα. Σκεφτείτε μόνο ότι κάθε post του Κριστιάνο Ρονάλτο κοστίζει στις εταιρείες 750.000 δολάρια, της Κιμ Καρντάσιαν από 750.000 έως και ένα εκατομμύριο δολάρια, ενώ όσοι επιθυμούν να διαφημιστούν μέσω της Κάιλι Τζένερ θα πρέπει να πληρώσουν το λιγότερο ένα εκατομμύριο δολάρια.
και την καλή διάθεση να χρησιμοποιήσεις τον λογαριασμό σου ως μέσο διαφήμισης. Στο παιχνίδι έχουν μπει και διάσημες Βεροιώτισσες που κάνουν καριέρα μοντέλου ή fashion blogger. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Ιωάννας Μπέλλα, η οποία απαριθμεί πάνω από 100.000 ακόλουθους και κάθε ανάρτησή της αποτελεί αντικείμενο θαυμασμού.
Από καλλυντικά και ρούχα μέχρι και υπηρεσίες
Από καλλυντικά και ρούχα μέχρι προϊόντα ειδικής διατροφής και υπηρεσίες, η εγχώρια σόουμπιζ έχει μπει για τα καλά στο «τριπάκι» της διαφήμισης, κερδίζοντας τεράστια πακέτα ανάλογα με την δημοφιλία, τους followers και φυσικά… τα likes. Οι διαφημιζόμενοι από τη μεριά τους είναι πλέον τόσο πονηρεμένοι που εντοπίζουν τους ψεύτικους followers από χιλιόμετρα, ενώ φροντίζουν να κλείνουν συμφωνίες με πρόσωπα που οι γυναίκες «εμπιστεύονται» πολύ. Συμφωνίες που πληρώνουν ακριβά.
Ο τιμοκατάλογος των «απλών influencers» του Instagram
Μιλάμε για εκείνες που δεν ανήκουν στην κατηγορία των grande ονομάτων της ελληνικής σόουμπιζ, καθώς η φήμη τους περιορίζεται στα διαδικτυακά. Ένα διαφημιστικό post ή story εταιρείας ρούχων (με tags εννοείται!) ξεκινά από τα 500 ευρώ και ανεβαίνει ανάλογα το είδος της συνεργασίας και την εταιρεία. Το ποσό ανεβαίνει κι άλλο αν μιλάμε για διαγωνισμό (τα γνωστά giveaways), λόγω των likes και των κοινοποιήσεων. Αν σημειωθεί ότι μέσα στον μήνα θα δει κανείς στο προφίλ των συγκεκριμένων γυναικών περισσότερες από 10 τέτοιες αναρτήσεις, έχουμε αμέσως πέντε (!) χιλιάρικα, τα οποία στις περισσότερες περιπτώσεις είναι μαύρα, αφού πλέον το μπλοκάκι έχουν αναγκαστεί να χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγω οι celebrities -λόγω εφορίας- και όχι οι απλές wannabe celebrities!
Το κασέ της τηλεόρασης
Ηθοποιοί, τραγουδίστριες, παρουσιάστριες και reality stars έχουν μπει για τα καλά στο παιχνίδι ακόμα και με λιγότερους followers από τα ονόματα πρώτης γραμμής. Ένα δικό τους post μπορεί να φτάσει στα 1.500 ευρώ, ενώ συνδυαστικά με insta story και giveaway το «πακετάκι» των 2.500- 3.000 ευρώ είναι δεδομένο. Αξίζει να σημειωθεί ότι στη δική τους περίπτωση τα deals κλείνονται ακόμα και τηλεφωνικά, με τις ίδιες να δίνουν τον αριθμό λογαριασμού τους στον πελάτη και μόλις λάβουν την αμοιβή τους να προχωρούν στις συμφωνηθέντες κοινοποιήσεις. Όλα αυτά υπό την προϋπόθεση να προμοτάρουν το προϊόν όσο καλύτερα γίνεται, με προσωπικές τους φωτογραφίες, αποθεωτική λεζάντα και τα πολυπόθητα likes των ακολούθων τους. Σε πολλές περιπτώσεις, μάλιστα, τους ζητείται να φωτογραφηθούν ακόμα και αμακιγιάριστες προκειμένου τα Μέσα να… ασχοληθούν λιγάκι παραπάνω με την ανάρτησή τους. Όπως βλέπετε, τα πάντα είναι σχεδιασμένα με την παραμικρή λεπτομέρεια. Και ακόμα δεν είδες τίποτα.
Τα grande ονόματα και τα χιλιάρικα που πέφτουν βροχή
Για τα ελληνικά δεδομένα, οι 500 – 600 χιλιάδες followers αποτελούν «ταβάνι». Φαντάσου τι συμβαίνει στις περιπτώσεις όσων ξεπερνούν αυτόν τον αριθμό. Εδώ τα ποσά που παίζουν είναι ακόμα υψηλότερα, με τα ποσά που δίνονται για κάθε νόμιμο διαφημιστικό πακέτο να ξεπερνούν ακόμα και τα 10.000 ευρώ. Instagram stories, posts και αναρτήσεις σε Facebook και Twitter στοιχίζουν πολλά στις διαφημιζόμενες εταιρείες στην περίπτωση που επιθυμούν το promo τους να αναλάβει κάποιο πρόσωπο που ασκεί μεγάλη επιρροή στους ακολούθους του. Σας φαίνονται πολλά; Αν τα συγκρίνεις με τα απίστευτα ποσά των διεθνών αστέρων, τα χρήματα των εγχώριων ανθρώπων της σόουμπιζ θα σου φανούν εντέλει ψίχουλα. Σκεφτείτε μόνο ότι κάθε post του Κριστιάνο Ρονάλτο κοστίζει στις εταιρείες 750.000 δολάρια, της Κιμ Καρντάσιαν από 750.000 έως και ένα εκατομμύριο δολάρια, ενώ όσοι επιθυμούν να διαφημιστούν μέσω της Κάιλι Τζένερ θα πρέπει να πληρώσουν το λιγότερο ένα εκατομμύριο δολάρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.