Στο 14ο Διεθνές Συνέδριο Θεατρικών Σπουδών με θέμα «Theatre and Technology» στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας θα συμμετέχει ο Τάσος Πρωτοψάλτου με την εισήγησή του «Performing the Spectacular: Scenography, Costume and Performance in Baroque Opera». Στη διάλεξή του ο καλλιτέχνης από τη Βέροια επιχειρεί ένα ταξίδι στο μαγικό κόσμο της παράστασης όπερας στην περίοδο του μπαρόκ με αφορμή τη σκηνογραφία, την ενδυματολογία και τη συνέργεια τους με τη σκηνική δράση στο συγκεκριμένο παραστασιακό πλαίσιο.
Το 14ο Διεθνές Συνέδριο Θεατρικών Σπουδών διοργανώνεται από το Διεθνή Οργανισμό Θεατρικών Σπουδών και το Πανεπιστήμιο του Ντίσελντορφ και αποτελεί μία κορυφαία συνάντηση ακαδημαϊκών και καλλιτεχνών σχετικά με τη διεθνή έρευνα στις θεατρικές τέχνες και σπουδές. Η συμμετοχή του Τάσου Πρωτοψάλτου αποτελεί τη μοναδική ελληνική συμμετοχή.
Το συνέδριο διεξάγεται στο διάστημα 8 – 11 Νοεμβρίου 2018 σε ποικίλους χώρους στην πόλη του Ντίσελντορφ.
Πλήρες πρόγραμμα στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://theaterundtechnik.de/programm/
Στη φωτογραφία ο Τάσος Πρωτοψάλτου με το κοστούμι – σκηνικό του από την πρόσφατη παράσταση της μπαρόκ όπερας «Η Στέψη της Ποππαίας του Claudio Monteverdi». Η φωτογραφία είναι του Μάνου Λιανίδη.
Το 14ο Διεθνές Συνέδριο Θεατρικών Σπουδών διοργανώνεται από το Διεθνή Οργανισμό Θεατρικών Σπουδών και το Πανεπιστήμιο του Ντίσελντορφ και αποτελεί μία κορυφαία συνάντηση ακαδημαϊκών και καλλιτεχνών σχετικά με τη διεθνή έρευνα στις θεατρικές τέχνες και σπουδές. Η συμμετοχή του Τάσου Πρωτοψάλτου αποτελεί τη μοναδική ελληνική συμμετοχή.
Το συνέδριο διεξάγεται στο διάστημα 8 – 11 Νοεμβρίου 2018 σε ποικίλους χώρους στην πόλη του Ντίσελντορφ.
Πλήρες πρόγραμμα στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://theaterundtechnik.de/programm/
Στη φωτογραφία ο Τάσος Πρωτοψάλτου με το κοστούμι – σκηνικό του από την πρόσφατη παράσταση της μπαρόκ όπερας «Η Στέψη της Ποππαίας του Claudio Monteverdi». Η φωτογραφία είναι του Μάνου Λιανίδη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.