Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

«Μην αγγίξεις τα χέρια μου» - Θέατρο κινέζικων σκιών στο Χώρο Τεχνών

Το θέατρο κινεζικών σκιών της Valeria Gugliettι από την Αργεντινή και την παράσταση “ Do not touch my hands" - «Μην αγγίξεις τα χέρια μου» φιλοξενείται σήμερα το απόγευμα στο Χώρο Τεχνών, στο πλαίσιο του Veria Thess Puppet 2018. Πρόκειται για μία παράσταση και ένα θέαμα στο οποίο οι κινέζικες σκιές
συνοδεύουν το βουβό σινεμά, την κούκλα, το comic και τη μουσική για να δημιουργήσουν μια συλλογή από χαριτωμένες ιστορίες που ενθουσιάζουν κάθε τύπου κοινό.
Ο άνθρωπος από την αρχή της δημιουργίας του, συνυπάρχει με τη σκιά του. Ξεκίνησε να παίζει με τα χέρια του ζωγραφίζοντας «πρόχειρες» μορφές. Αυτό μετατράπηκε σε τέχνη από τους Κινέζους χιλιάδες χρόνια πριν και οι σκιές έχουν διαδοθεί στον κόσμο μέσα από την ιστορία.

Η καλλιτέχνης

Ξεκίνησε την καριέρα της στην Αργεντινή, όπου παρουσίαζε την πρώτη του αυτό-δημιουργημένη παράσταση. Η πρακτική και η έρευνα ήταν θεμελιώδεις σε τούτη την αρχαία τέχνη για την οποία δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες.

Με την ελαστικότητα που απέκτησε στα χέρια της σε σπουδές πιάνου στην παιδική της ηλικία, αναπτύσσει τις δικές της δημιουργίες.

Όταν έφτασε στην Ευρώπη εμπλούτισε τις κινεζικές σκιές και την παράσταση με νέα οπτικά εφέ μαζί με ένα αποτελεσματικό soundtrack που συνοδεύει τη δράση και όλα αυτά δίνουν στις δημιουργίες της έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα.

Έχει ταξιδέψει σε πολλά φεστιβάλ στις πέντε ηπείρους και απέσπασε βραβεία και αναγνώριση

Οι ιδέες, η σκηνοθεσία και η αναπαράσταση ανήκουν στην ίδια τη Valeria Guglietti.

Διάρκεια: 45 λεπτά

Κινέζικο θέατρο σκιών 

Για όλες τις ηλικίες

Χωρίς λόγια

ΧΩΡΟΣ ΤΕΧΝΩΝ . ΤΕΤΑΡΤΗ 17/10 , 7.00μ.μ, είσοδος ελεύθερη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ