Σε ισχυρό αντίπαλο που μπορεί να κοντράρει στα... ίσα τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ εξελίσσεται ο ομογενής μεγαλοεπενδυτής της Σίλικον Βάλεϊ Τζέισον Καλακάνης! Ο επιτυχημένος επιχειρηματίας, ο οποίος ξεκίνησε αδέκαρος και με το επιχειρηματικό του δαιμόνιο κατάφερε να βγάλει εκατομμύρια, αυτή την
περίοδο ετοιμάζει ένα νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο φιλοδοξεί να «κατατροπώσει» το facebook! Ήδη ο τετραπέρατος επιχειρηματίας έχει δημιουργήσει μια διαδικτυακή πλατφόρμα, την Openbook Challenge, μέσω της οποίας δίνει κίνητρο αξίας 100.000 δολαρίων σε επτά ομάδες, προκειμένου να κατασκευάσουν το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που θα αντικαταστήσει τον τεχνολογικό γίγαντα του Ζάκερμπεργκ.
Οι επτά νικήτριες ομάδες από όλους όσοι θα καταθέσουν αίτηση στην πλατφόρμα θα συμμετάσχουν σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα 12 εβδομάδων για την ανάπτυξη του νέου και εξελιγμένου facebook, το οποίο ο ομογενής Μίδας ευελπιστεί ότι θα έχει ένα δισεκατομμύριο χρήστες και ταυτόχρονα θα προστατεύει την ιδιωτικότητα των πελατών του! Γεννημένος στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης από Ελληνα πατέρα και Ιρλανδή μητέρα, ο Τζέισον Καλακάνης έχει διανύσει μια εντυπωσιακή πορεία στον τομέα της καινοτόμου τεχνολογίας.
Επένδυσε σε μεγάλες τεχνολογικές εταιρίες προτού καν τις ανακαλύψει το ευρύ κοινό, ενώ εδραίωσε τη μηχανή αναζήτησης Mahalo.com, μια εναλλακτική της Google, η οποία έχει εκατομμύρια επισκέψεις καθημερινά. Τα τελευταία χρόνια κατάφερε να αυξήσει το κεφάλαιό του από 100.000 δολάρια σε 100.000.000 δολάρια επενδύοντας στην Uber από τα πρώτα της βήματα και σε άλλες 150 start-ups.
Παράλληλα, ο Καλακάνης είναι ο άνθρωπος που προειδοποιεί εδώ και δέκα χρόνια ότι ο τρόπος με τον οποίο το facebook διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του είναι προβληματικός.
Ηδη από το 2009 είχε βιντεοσκοπήσει ένα ανοιχτό μήνυμα με το οποίο απευθυνόταν στον Ζάκερμπεργκ και τον προειδοποιούσε: «Δεν ξέρεις τι σου γίνεται στο ζήτημα της ιδιωτικότητας»!
Την ίδια ώρα, ο ομογενής επιχειρηματίας δεν ξεχνά τις ρίζες του και ακόμα και τώρα δεν χάνει τις οικογενειακές μαζώξεις που γίνονται αποκλειστικά σε ελληνικά εστιατόρια!
περίοδο ετοιμάζει ένα νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο φιλοδοξεί να «κατατροπώσει» το facebook! Ήδη ο τετραπέρατος επιχειρηματίας έχει δημιουργήσει μια διαδικτυακή πλατφόρμα, την Openbook Challenge, μέσω της οποίας δίνει κίνητρο αξίας 100.000 δολαρίων σε επτά ομάδες, προκειμένου να κατασκευάσουν το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που θα αντικαταστήσει τον τεχνολογικό γίγαντα του Ζάκερμπεργκ.
Οι επτά νικήτριες ομάδες από όλους όσοι θα καταθέσουν αίτηση στην πλατφόρμα θα συμμετάσχουν σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα 12 εβδομάδων για την ανάπτυξη του νέου και εξελιγμένου facebook, το οποίο ο ομογενής Μίδας ευελπιστεί ότι θα έχει ένα δισεκατομμύριο χρήστες και ταυτόχρονα θα προστατεύει την ιδιωτικότητα των πελατών του! Γεννημένος στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης από Ελληνα πατέρα και Ιρλανδή μητέρα, ο Τζέισον Καλακάνης έχει διανύσει μια εντυπωσιακή πορεία στον τομέα της καινοτόμου τεχνολογίας.
Επένδυσε σε μεγάλες τεχνολογικές εταιρίες προτού καν τις ανακαλύψει το ευρύ κοινό, ενώ εδραίωσε τη μηχανή αναζήτησης Mahalo.com, μια εναλλακτική της Google, η οποία έχει εκατομμύρια επισκέψεις καθημερινά. Τα τελευταία χρόνια κατάφερε να αυξήσει το κεφάλαιό του από 100.000 δολάρια σε 100.000.000 δολάρια επενδύοντας στην Uber από τα πρώτα της βήματα και σε άλλες 150 start-ups.
Παράλληλα, ο Καλακάνης είναι ο άνθρωπος που προειδοποιεί εδώ και δέκα χρόνια ότι ο τρόπος με τον οποίο το facebook διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του είναι προβληματικός.
Ηδη από το 2009 είχε βιντεοσκοπήσει ένα ανοιχτό μήνυμα με το οποίο απευθυνόταν στον Ζάκερμπεργκ και τον προειδοποιούσε: «Δεν ξέρεις τι σου γίνεται στο ζήτημα της ιδιωτικότητας»!
Την ίδια ώρα, ο ομογενής επιχειρηματίας δεν ξεχνά τις ρίζες του και ακόμα και τώρα δεν χάνει τις οικογενειακές μαζώξεις που γίνονται αποκλειστικά σε ελληνικά εστιατόρια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.