Στα απαραίτητα περιορίστηκε η αγοραστική κίνηση των Βεροιωτών το Πάσχα, καθώς οι καταναλωτές κυκλοφόρησαν στα μαγαζιά καλύπτοντας τις ανάγκες για τα βαφτισίμια, χωρίς όμως να προχωρήσουν σε περιττά έξοδα. Η κίνηση κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα με πέρσι, την ώρα που οι έμποροι ανέμεναν ανάκαμψη του τζίρου τους. Αυτό επισήμανε σε δηλώσεις
της στο veriotis.gr η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βέροιας, Αθηνά Τσιπουρίδου, η οποία απαντώντας στο ερώτημα για την... «επέλαση των κινέζων» στην αγορά της πόλης, τόνισε πως «οι επαγγελματίες του τόπου πρέπει να δείχνουν πάντα το καλό τους πρόσωπο για να μην σπρώχουν τον κόσμο στις μεγάλες αλυσίδες και στα κινέζικα». Παράλληλα η ίδια ανακοίνωσε μια σειρά δράσεων του εμπορικού συλλόγου, με κυρίαρχη τη διενέργεια λαχειοφόρου αγοράς, που θα ενισχύσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Οριακή άνοδο του εορταστικού τζίρου σημειώνει ο πρ. της ΕΣΕΕ, Βασίλης Κορκίδης
«Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η υποχώρηση του κόστους του πασχαλινού τραπεζιού κατά 1,8% και η μικρή άνοδος της τάξεως του 1% - 1,2% που φαίνεται να σημείωσε ο φετινός πασχαλινός εορταστικός τζίρος στα καταστήματα λιανικής, συνιστούν ενδείξεις οριακής βελτίωσης της εικόνας της αγοράς και της κατανάλωσης».
Αυτό αναφέρει σε σημερινή δήλωσή του για το φετινό πασχαλινό τζίρο ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), Βασίλης Κορκίδης.
Ο ίδιος συνεχίζει ότι: «Οι πρώτες εκτιμήσεις του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών της ΕΣΕΕ (ΙΝΕΜΥ/ΕΣΕΕ) για τόνωση των πωλήσεων εδράζονται τόσο στην ετήσια καταγεγραμμένη αύξηση κατά 0,9% του δείκτη κύκλου εργασιών, όσο και στις θετικές προοπτικές του τρέχοντος έτους. Εντούτοις και επειδή το 2018 αποτελεί ένα έτος καμπής για την ελληνική οικονομία, πρέπει να γίνει σαφές πως η ανοδική πορεία των οικονομικών δεικτών πρέπει να συμβαδίζει με τη βελτίωση της πραγματικής οικονομίας για την τόνωση του εγχώριου επιχειρείν. Γενικά, η πασχαλινή αγορά ήταν περιορισμένη σε χρόνο και χρήμα, μικρή σε διάρκεια και τζίρο, αλλά πολύ σημαντική για το λιανικό εμπόριο. Η έρευνα του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ μπορεί να σημειώνει οριακή μείωση (-1,8%) στις τιμές του πασχαλινού τραπεζιού και μία σταθεροποίηση στον τζίρο (+1,2%) της πασχαλινής αγοράς φέτος, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι είναι αρκετό για εμπόρους και καταναλωτές».
της στο veriotis.gr η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βέροιας, Αθηνά Τσιπουρίδου, η οποία απαντώντας στο ερώτημα για την... «επέλαση των κινέζων» στην αγορά της πόλης, τόνισε πως «οι επαγγελματίες του τόπου πρέπει να δείχνουν πάντα το καλό τους πρόσωπο για να μην σπρώχουν τον κόσμο στις μεγάλες αλυσίδες και στα κινέζικα». Παράλληλα η ίδια ανακοίνωσε μια σειρά δράσεων του εμπορικού συλλόγου, με κυρίαρχη τη διενέργεια λαχειοφόρου αγοράς, που θα ενισχύσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Οριακή άνοδο του εορταστικού τζίρου σημειώνει ο πρ. της ΕΣΕΕ, Βασίλης Κορκίδης
«Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η υποχώρηση του κόστους του πασχαλινού τραπεζιού κατά 1,8% και η μικρή άνοδος της τάξεως του 1% - 1,2% που φαίνεται να σημείωσε ο φετινός πασχαλινός εορταστικός τζίρος στα καταστήματα λιανικής, συνιστούν ενδείξεις οριακής βελτίωσης της εικόνας της αγοράς και της κατανάλωσης».
Αυτό αναφέρει σε σημερινή δήλωσή του για το φετινό πασχαλινό τζίρο ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), Βασίλης Κορκίδης.
Ο ίδιος συνεχίζει ότι: «Οι πρώτες εκτιμήσεις του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών της ΕΣΕΕ (ΙΝΕΜΥ/ΕΣΕΕ) για τόνωση των πωλήσεων εδράζονται τόσο στην ετήσια καταγεγραμμένη αύξηση κατά 0,9% του δείκτη κύκλου εργασιών, όσο και στις θετικές προοπτικές του τρέχοντος έτους. Εντούτοις και επειδή το 2018 αποτελεί ένα έτος καμπής για την ελληνική οικονομία, πρέπει να γίνει σαφές πως η ανοδική πορεία των οικονομικών δεικτών πρέπει να συμβαδίζει με τη βελτίωση της πραγματικής οικονομίας για την τόνωση του εγχώριου επιχειρείν. Γενικά, η πασχαλινή αγορά ήταν περιορισμένη σε χρόνο και χρήμα, μικρή σε διάρκεια και τζίρο, αλλά πολύ σημαντική για το λιανικό εμπόριο. Η έρευνα του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ μπορεί να σημειώνει οριακή μείωση (-1,8%) στις τιμές του πασχαλινού τραπεζιού και μία σταθεροποίηση στον τζίρο (+1,2%) της πασχαλινής αγοράς φέτος, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι είναι αρκετό για εμπόρους και καταναλωτές».