Με διαφορά 67 χρόνια
Βλέποντας και παρατηρώντας τις παλιές φωτογραφίες της Βέροιας, εύλογα δημιουργείται το ερώτημα για το ποια περίοδος ήταν πιο όμορφη. Μπορεί την δεκαετία του 1950 να υπήρχε φτώχεια και μεγάλη πολιτική αστάθεια, ωστόσο οι άνθρωποι ζούσαν σε πιο ανθρώπινες συνθήκες και υπήρχε έντονο το στοιχείο της εξωστρέφειας, σε αντίθεση με
την σημερινή εποχή, όπου υπάρχει ο άκρατος υλισμός και ο μηδενισμός των ανθρώπινων αξιών. Στις συγκεκριμένες εικόνες βλέπουμε την διασταύρωση των οδών Αφροδίτης και Καραϊσκάκη, από τον πίνακα του αξέχαστου ζωγράφου Βασίλη Σωζερίδη. Από αριστερά διακρίνεται η οικία του Ντιπτένη. Ο παλιός φούρνος και η οικία Ευθύμογλου και στο βάθος η οικία Μπεκιαρίδη, η μοναδική που σώζεται μέχρι σήμερα. Η φωτογραφία ανήκει στην Όλγα Παπαδοπουλου.
Βλέποντας και παρατηρώντας τις παλιές φωτογραφίες της Βέροιας, εύλογα δημιουργείται το ερώτημα για το ποια περίοδος ήταν πιο όμορφη. Μπορεί την δεκαετία του 1950 να υπήρχε φτώχεια και μεγάλη πολιτική αστάθεια, ωστόσο οι άνθρωποι ζούσαν σε πιο ανθρώπινες συνθήκες και υπήρχε έντονο το στοιχείο της εξωστρέφειας, σε αντίθεση με
την σημερινή εποχή, όπου υπάρχει ο άκρατος υλισμός και ο μηδενισμός των ανθρώπινων αξιών. Στις συγκεκριμένες εικόνες βλέπουμε την διασταύρωση των οδών Αφροδίτης και Καραϊσκάκη, από τον πίνακα του αξέχαστου ζωγράφου Βασίλη Σωζερίδη. Από αριστερά διακρίνεται η οικία του Ντιπτένη. Ο παλιός φούρνος και η οικία Ευθύμογλου και στο βάθος η οικία Μπεκιαρίδη, η μοναδική που σώζεται μέχρι σήμερα. Η φωτογραφία ανήκει στην Όλγα Παπαδοπουλου.
Αφροδίτης και Καραϊσκάκη γωνία 1950
Αφροδίτης και Καραϊσκάκη γωνία 2017