Μπορεί όλα τα βλέμματα να έχουν πέσει στην ολοκλήρωση των πέντε μεγάλων αυτοκινητόδρομων της χώρας, καθώς εκεί έχουν δαπανηθεί αρκετά δισεκατομμύρια ευρώ, όμως στη χώρα γίνονται και πολλά άλλα οδικά έργα τοπικής σημασίας που με τη σειρά τους συνδέονται με κάποιον από αυτούς τους αυτοκινητόδρομους. Σήμερα ο «Βεροιώτης» σας παρουσιάζει
το σημαντικότερο έργο του νομού μας που βρίσκεται στα «μετώπισθεν» της δημοσιότητας. Ο λόγος φυσικά για τον οδικό άξονα της Πατρίδας - Νάουσας, το οποίο εντάσσεται στο τμήμα του άξονα Βέροια - Νάουσα - Σκύδρα.
Είναι ένα επεισοδιακό έργο που έχει ιστορία πολλών ετών. Το κόστος του είναι 31,5, κατασκευάζεται από την «ΤΟΜΗ» και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2017. Αυτό το τμήμα έχει μήκος 7,7χλμ ενώ ο άξονας είναι κοντά στην Εγνατία Οδό.
Εξάλλου θετικές αναμένεται να είναι οι συνέπειες της λειτουργίας Προαστιακού Σιδηρόδρομου στην περιοχή μας. Θα είναι πάρα πολύ σημαντικό ειδικότερα εάν αναλογισθεί κανείς και την προοπτική, η Βέροια και η Νάουσα με το υψηλού επιπέδου φυσικό κάλλος τους να αποτελέσουν τόπο μόνιμης ή δεύτερης κατοικίας του μεγάλου αστικού κέντρου της Θεσσαλονίκης, αφού θα συντομεύσει κατά πολύ το χρόνο του ταξιδιού.
Έτσι η προοπτική βελτίωσης και εκσυγχρονισμού με διπλή γραμμή του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου Θεσ/νίκης Βέροιας- Νάουσας- Σκύδρας- Έδεσσας σε συνδυασμό με το προαναφερθέν έργο της οδικής σύνδεσης θεωρείται πολύ σημαντική για την ανάπτυξη της περιοχής μας.
το σημαντικότερο έργο του νομού μας που βρίσκεται στα «μετώπισθεν» της δημοσιότητας. Ο λόγος φυσικά για τον οδικό άξονα της Πατρίδας - Νάουσας, το οποίο εντάσσεται στο τμήμα του άξονα Βέροια - Νάουσα - Σκύδρα.
Είναι ένα επεισοδιακό έργο που έχει ιστορία πολλών ετών. Το κόστος του είναι 31,5, κατασκευάζεται από την «ΤΟΜΗ» και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2017. Αυτό το τμήμα έχει μήκος 7,7χλμ ενώ ο άξονας είναι κοντά στην Εγνατία Οδό.
Εξάλλου θετικές αναμένεται να είναι οι συνέπειες της λειτουργίας Προαστιακού Σιδηρόδρομου στην περιοχή μας. Θα είναι πάρα πολύ σημαντικό ειδικότερα εάν αναλογισθεί κανείς και την προοπτική, η Βέροια και η Νάουσα με το υψηλού επιπέδου φυσικό κάλλος τους να αποτελέσουν τόπο μόνιμης ή δεύτερης κατοικίας του μεγάλου αστικού κέντρου της Θεσσαλονίκης, αφού θα συντομεύσει κατά πολύ το χρόνο του ταξιδιού.
Έτσι η προοπτική βελτίωσης και εκσυγχρονισμού με διπλή γραμμή του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου Θεσ/νίκης Βέροιας- Νάουσας- Σκύδρας- Έδεσσας σε συνδυασμό με το προαναφερθέν έργο της οδικής σύνδεσης θεωρείται πολύ σημαντική για την ανάπτυξη της περιοχής μας.