Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Αντιπολίτευση και τροχαία «μπλόκαραν» τη νέα κυκλοφοριακή μελέτη της Βέροιας

Με 4 ψήφους κατά και 2 υπέρ, η Επιτροπή Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού και Κυκλοφοριακής Αγωγής δε συμφώνησε με τη νέα κυκλοφοριακή μελέτη και μελέτη στάθμευσης του δήμου Βέροιας, στη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στην αίθουσα δημοτικού συμβουλίου. Μιχάλης Σουμελίδης, Ζήσης Πατσίκας και Γιώργος Γουλτίδης από την αντιπολίτευση, καθώς και ο Διοικητής της Τροχαίας Βέροιας Ανδρέας Καλογερόπουλος, ψήφισαν κατά...
έναντι του Γιώργου Ορφανίδη και του Άρη Λαζαρίδη από τη συμπολίτευση που ψήφισαν υπέρ. Με ηχηρή απουσία των ενδιαφερόμενων φορέων, παρουσιάστηκε από τον μηχανικό της τεχνικής υπηρεσίας δήμου Βέροιας η κυκλοφοριακή μελέτη, που όπως είπε δε θα εφαρμοστεί άμεσα, καθώς θα ακολουθήσουν μελέτες εφαρμογής ανά περιοχή, κάτι που αποτελεί μια χρονοβόρα διαδικασία. Ανέφερε στη συνέχεια κάποια από τα πιο σημαντικά σημεία της μελέτης, όπως η μονοδρόμηση της Μητροπόλεως προς την Ελιάς (με εξαίρεση το τμήμα από το υπόγειο πάρκινγκ μέχρι την Ελιάς όπου θα ειναι αμφίδρομη), μονοδρόμηση της Βενιζέλου προς την έξοδο της πόλης, αλλαγή κατεύθυνσης στην οδό Πίνδου, οργάνωση των μέσων μαζικής μεταφοράς, των ποδηλάτων, βελτίωση των κόμβων, μελέτη τοποθέτησης φαναριών και άλλα. Σχετικά με τη στάθμευση είπε πως «Ο μελετητής μας δίνει το πλαίσιο που να κινηθούμε, που μπορούμε και που απαγορεύεται να σταθμεύουμε».
«Ένα παιχνίδι που θα καταδικάσει το κέντρο, για να δικαιολογήσουμε τη μονοδρόμηση της Μητροπόλεως», χαρακτήρισε τη νέα μελέτη ο Ζήσης Πατσίκας και συνέχισε λέγοντας πως «όλοι οι φορείς είναι ενάντια σε αυτό, είναι χαζοί και δε θέλουν το καλό τους; Πρότασή μου, πάρτε τα πίσω σιγά σιγά. Για όλα αυτά θα χρειαστούν χρήματα που δεν υπάρχουν και δε θα υπάρξουν», είπε, τονίζοντας παράλληλα την έλλειψη θέσεων στάθμευσης που δημιουργεί έντονο κυκλοφοριακό. Αναφέρθηκε επίσης στο κομμάτι της μελέτης για τους ποδηλάτες «Είναι αστείο να λέμε ότι οι ποδηλάτες θα χρησιμοποιούν τα αναπλασμένα πεζοδρόμια, που ήδη έχουν στενέψει αρκετά με τα παρτέρια. Δε θα δεχθούν ποτέ». Ο Μιχάλης Σουμελίδης στάθηκε αρχικά στην απουσία των φορέων που παρόλο που είχαν προσκληθεί δεν παρέστησαν στη συνεδρίαση για να ψηφίσουν. Τόνισε στη συνέχεια πως η μελέτη αυτή δεν υπάρχει περίπτωση να εφαρμοστεί στην πράξη ούτε από την δημοτική αρχή. «Μήπως να το ξαναδούμε, λαμβάνοντας υπόψη τους φορείς που έχουν άποψη;», ανέφερε η κ. Σγούρου, γραμματέας του εμπορικού συλλόγου, καθώς όπως είπε ο εμπορικός σύλλογος είναι ο ιστός της πόλης και καλό θα ήταν να το ξαναδούμε από την αρχή το θέμα.
Την τοποθέτησή του έκανε και ο Διοικητής της Τροχαίας Βέροιας, Ανδρέας Καλογερόπουλος, λέγοντας πως αυτή η μελέτη θα φέρει επιπλέον προβλήματα. «Αν είναι υποχρεωτική η μονοδρόμηση της Μητροπόλεως, τουλάχιστον να είναι προς τα πάνω, είναι λάθος ο επισκέπτης που έρχεται στην πόλη να βρίσκει μπροστά του μονόδρομο. Η υπηρεσία συμφωνεί ωστόσο με την αλλαγή στην οδό Πίνδου και ίσως με την οδό Μπότσαρη».
Τέλος το λόγο πήρε ο πρόεδρος της Επιτροπής Γιάννης Ορφανίδης. «Πάντα πρώτο θέμα είναι μονοδρόμηση της Μητροπόλεως. Για πρώτη φορά όμως γίνεται μια ολοκληρωμένη μελέτη, που έχει μεν μικροπροβληματάκια αλλά είναι στη σωστή κατεύθυνση. Οι φορείς αντιδρούν, ποια είναι όμως η άποψή τους; Και στο παρελθόν, με την πεζοδρόμηση της αγοράς βγήκαν μαύρες σημαίες, αλλά τώρα έχουμε μια καλή αγορά. Οι μονοδρομήσεις αποτελούν μονόδρομο στο κυκλοφοριακό μιας πόλης, αν και το κυκλοφοριακό δεν πιστεύω πως είναι το ύψιστο πρόβλημα της Βέροιας. Χωρίς αστυνόμευση δε θα εφαρμοστεί η μελέτη. Βλέπω μια τάση για απαγόρευση της εισόδου των αυτοκινήτων στο κέντρο και αυτό είναι θετικό, τόσο για την ασφάλεια των πεζών όσο και για την ποιότητα ζωής. Να βάλουμε όλοι λίγο νερό στο κρασί μας». Το θέμα της νέας κυκλοφοριακής μελέτης θα περάσει στη συνέχεια και από τη δημοτική κοινότητα Βέροιας, την επιτροπή ποιότητας ζωής και τέλος στο δημοτικό συμβούλιο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ