Μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδήλωση έγινε το πρωί της Παρασκευής 24 Απριλίου 2015 στο θέατρο του Πλατέος. Την διοργάνωσε το Γυμνάσιο Πλατέος στα πλαίσια ενός από τα προγράμματα του Σχολείου με θέμα «Μαθαίνω Πρώτες Βοήθειες για να προστατεύσω εμένα και να προσφέρω στους γύρω μου», με υπεύθυνη την καθηγήτρια και εθελόντρια κ. Αθανασίου Χριστίνα...
Εισηγητής, ο κος Κατιρτζής Δημήτρης, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής της Α'θμιας Εκπαίδευσης, Αρχηγός των Εθελοντών Σαμαρειτών Διασωστών και Ναυαγοσωστών του τμήματος Κατερίνης.
Εισηγητής, ο κος Κατιρτζής Δημήτρης, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής της Α'θμιας Εκπαίδευσης, Αρχηγός των Εθελοντών Σαμαρειτών Διασωστών και Ναυαγοσωστών του τμήματος Κατερίνης.
Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης του Γυμνασίου Πλατέος κος Γεώργιος Πούλος και η Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Ημαθίας κα Σκεντερίδου Νόπη, καθώς και γονείς και κηδεμόνες των μαθητών. Ο κος Κατιρτζής ανέφερε πως σε μια εποχή όπως η σημερινή με την μεγάλη διάδοση της χρήσης ηλεκτρικών και μηχανικών συσκευών αλλά και χημικών προϊόντων ο κίνδυνος ατυχημάτων και επικίνδυνων τραυματισμών είναι πολύ μεγάλος. Τα καθημερινά ατυχήματα είναι οι κύριες αιτίες αναπηρίας και θανάτων.
Όλοι μας οφείλουμε να διαθέτουμε γνώσεις Πρώτων Βοηθειών διότι μπορεί να βρεθούμε σε μια κατάσταση που θα τις χρειαστούμε για κάποιον συνάνθρωπό μας μέχρις ότου μεταφερθεί στο πλησιέστερο νοσοκομείο. Άλλωστε πολλές φορές το μικρό διάστημα της παροχής Πρώτων βοηθειών είναι κρίσιμο και καθοριστικό για την ζωή ενός ανθρώπου. Η εκμάθηση Πρώτων Βοηθειών στα σχολεία δίνει στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς τις απαραίτητες ευκαιρίες να αναπτύξουν τις δεξιότητες που χρειάζονται για να μπορούν να ανταπεξέρχονται στις επικίνδυνες για την υγεία και την ίδια την ζωή καταστάσεις. Έτσι τους δίνει την δυνατότητα, εάν χρειασθεί, να ενεργήσουν με ψυχραιμία και με αυτοπεποίθηση σε μία επείγουσα κατάσταση στο χώρο του σχολείου ή και εκτός, μέχρι την παροχή εξειδικευμένης βοήθειας.
Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης οι μαθητές είχαν την ευκαιρία εκτός από την θεωρητική πλευρά της εισήγησης να συμμετέχουν και σε βιωματικές δράσεις, όπως αυτή της τεχνικής αναπνοής και της αντιμετώπισης πνιγμονής και ανταποκρίθηκαν με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό τόσο στη θεωρητική προσέγγιση, όσο και στην πρακτική εφαρμογή των θεμάτων αποκομίζοντας χρήσιμες γνώσεις με δημιουργικό τρόπο.