Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Παύλος Παυλίδης: «Το θέατρο του παραλόγου καλά κρατεί - Η αγανάκτηση έχει ξεπεράσει τα όρια»

24ΩΡΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 19:00 ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ
Είναι στιγμές που η ευγένεια, η συνεργασία, η υπομονή, ο σεβασμός δεν είναι ικανά να συγκρατήσουν τον θυμό και την οργή από τις αποφάσεις που παίρνονται εναντίον της συγκοινωνίας ή εναντίον των χρηστών των Μ.Μ.Μ. από την αδιαφορία των εμπλεκομένων ή από την επιλεκτική συμπεριφορά ή από αμέλεια. Ως φορέας κοινής ωφέλειας έχουμε εξαντλήσει τα περιθώρια μας.
Κάποιοι πρέπει να αντιληφτούν ότι η συγκοινωνία είναι για την εξυπηρέτηση του κοινού κι ότι αυτοί που οδηγούν είναι άνθρωποι
1. Πάρθηκε απόφαση να κλείσει η οδός Ελιάς χωρίς να ρωτηθούν οι εμπλεκόμενοι φορείς που ζουν από το δρόμο και αδιαφορώντας για όλους τους επιβάτες χρήστες της αστικής συγκοινωνίας. Κλείνουν την Ελιάς για διάφορες εκδηλώσεις όταν γνωρίζουν ότι είναι ο δρόμος που χρησιμοποιείται για πρόσβαση στο κέντρο, όταν ο μελετητής το μόνο σωστό που είχε πει ήταν ότι αυτός ο δρόμος δεν πρέπει να κλείνει ποτέ. Κλείνουν την Ελιάς όταν ήδη είναι κλειστή και η Βενιζέλου!!!

2. Ενημερωνόμαστε από τις εφημερίδες, ρωτάμε την τροχαία και δεν γνωρίζει, δεν υπάρχει απόφαση της, γιατί δεν της έχει κοινοποιηθεί τίποτα κι όλα είναι στον αέρα

3. Εδώ και πολύ καιρό κλείνει η οδός Βενιζέλου για κατασκευή διαβάσεων, όταν μπορούσαν κάλλιστα όλα να γίνουν όταν γινόντουσαν τα αρχικά έργα. Η ζημία στην εταιρία μας και στους μετακινούμενους τεράστια και επί μακρό χρονικό διάστημα και μέσα στην κρίση. Η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού ανυπολόγιστη.

4. Η υποχρεωτική διέλευση από τις άλλες οδούς δεν προφυλάσσεται, ούτε αστυνομεύεται από κάθε είδους προκλητικό παρκάρισμα ή στάθμευση, με αποτέλεσμα το κυκλοφοριακό κομφούζιο, η καθυστέρηση στα δρομολόγια, τα τρακαρίσματα μεταξύ οχημάτων και τα κόστη από τις βόλτες μέσα στην Βέροια να είναι δυσβάστακτα και επιζήμια, οι δε επιβάτες να δυσανασχετούν για την χρονοκαθυστερηση.

5. Όταν το ΚΤΕΛ ζητεί να μην μπλοκάρουν οι δρόμοι δεν υπάρχουν περιπολικά, προσωπικό, υπάρχουν άλλες προτεραιότητες. Όταν ο γνωστός-άγνωστος πολίτης καταγγέλλει για την στάθμευση των αστικών στην αφετηρία σπεύδουν να γράψουν το οποιοδήποτε όχημα που θα ξεκινήσει για δρομολόγιο, όταν όλη η αφετηρία είναι γεμάτη από Ι.Χ οχήματα συνέχεια και η αδιαφορία στο μεγαλείο της.

6. Τα διπλοπαρκαρισμενα οχήματα στην Βενιζέλου προκαλούν ακόμα και τους οδηγούς των Ι.Χ. Φαντασθείτε των λεωφορείων! Η ασυδοσία στο μεγαλείο της και η αναρχία βασιλεύει. Η απουσία τάξης εμφανής και η αδιαφορία προκλητική έως επικίνδυνη.

7. Τα οδοστρώματα είναι σε κακή κατάσταση, οι στάσεις στην είσοδο της πόλης είναι γεμάτες χόρτα, οι πινακίδες από τις στάσεις έχουν εξαφανιστεί και τα Ι.Χ. παρκάρουν μπροστά ακριβώς με αποτέλεσμα το λεωφορείο να σταθμεύει στην μέση του δρόμου. Η ασφάλεια των αποβιβαζόμενων είναι σε κίνδυνο, αλλά όλοι θα τρέχουν μετά….

8. Εδώ και καιρό αναμένουμε την απόφαση για την αφετηρία μας. Η αρχαιολογία, ο Δήμος, η πρώην Δήμαρχος και τα Αστικά κάθισαν στο ίδιο τραπέζι κι επέλεξαν και δεσμεύτηκαν για το τι θα γίνει στην αφετηρία με την ανάπλαση. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει αποφάσεις που εκδόθηκαν βάσει Νόμου. Κι ισχύουν εδώ και 35 χρόνια. Αναμένουμε εδώ και καιρό την απόφαση. Έως σήμερα έχουν βεβαιωθεί περί τις 40 παραβάσεις γιατί ένας γνωστός-άγνωστος καταγγέλλει, απειλεί, κλπ. Σε μια υγιή κοινωνία υπάρχουν και τέτοια φαινόμενα. Η ταλαιπωρία όμως των οδηγών, των ανθρώπων της τροχαίας και των υπηρεσιών στο Δήμο αφάνταστη. Η δημοτική αρχή θέλει, αλλά αργεί. Πέρασαν 4μηνες. Η λειτουργία όμως όλων κάτω από αυτές τις απαγορευτικές συνθήκες αγγίζει τα όρια του δυνατού. Ο κίνδυνος για την ασφάλεια ορατός.

Για όλους αυτούς τους λόγους και για ακόμα άλλους τόσους που δεν είναι της παρούσης, η ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ δεν μπορεί να λειτουργήσει γιατί οι οδηγοί αντιδρούν και κηρύσσουν 24ωρη στάση εργασίας ενάντια σε όλες τις αποφάσεις που τους έχουν φέρει σε αδιέξοδα.

Δεν πρόκειται να καταγγείλουν κανένα για παρακώλυση συγκοινωνίας και αποφάσεις που θα έπρεπε η Περιφέρεια να απορρίψει, γιατί αυτό θα είχε συνέπειες. Αλλά και γιατί κάποιοι παρασύρθηκαν και ψήφισαν.

Καταγγέλλουν όμως με την 24ωρη στάση εργασίας την συμπεριφορά των εμπλεκομένων στην τυραννία και στα αδιέξοδα που τους έχουν φέρει με το συνεχές και ανοργάνωτο κλείσιμο των δρόμων και την μη επίλυση των προβλημάτων που γιγαντώνονται.

Για το Δ.Σ. της ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΒΕΡΟΙΑΣ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΠΑΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ