ΘΑ ΕΚΤΙΣΕΙ ΤΑ 10 ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣΙΜΑ
Ποινή φυλάκισης 29,5 ετών από τα οποία τα δέκα εξαγοράσιμα ήταν η ετυμηγορία του δικαστηρίου της Βέροιας για τον 39χρονο Ρουμάνο οδηγό της νταλίκας ο οποίος στις 5 Οκτωβρίου του 2014 προκάλεσε την πολύνεκρη καραμπόλα στην Εγνατία Οδό στο ύψος της Βέροιας. Ο Νικολάι Τουντόραν κρίθηκε ένοχος για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή και πρόκληση σωματικής βλάβης κατά συρροή.
Επειδή όμως τα αδικήματα για τα οποία καταδικάστηκε είναι σε βαθμό πλημμελήματος, η ανώτερη εκτιτέα ποινή είναι τα 10 χρόνια (από τα οποία εξέτισε ήδη 4,5 μήνες ως προσωρινά κρατούμενος).
Το δικαστήριο αποφάσισε να μετατρέψει την εκτιτέα ποινή προς 5 ευρώ ημερησίως, πράγμα που σημαίνει ότι εφόσον συγκεντρώσει και καταβάλει τα χρήματα θα αφεθεί ελεύθερος, καθώς η έφεση αποφασίστηκε να μην έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα.
Ο ίδιος υποστήριξε εκ νέου ότι είχε βλάβη στο σύστημα πέδησης (φρένα) και ότι είχε χάσει τον έλεγχο του οχήματος όταν έφτασε στο σημείο.
Ποινή φυλάκισης 29,5 ετών από τα οποία τα δέκα εξαγοράσιμα ήταν η ετυμηγορία του δικαστηρίου της Βέροιας για τον 39χρονο Ρουμάνο οδηγό της νταλίκας ο οποίος στις 5 Οκτωβρίου του 2014 προκάλεσε την πολύνεκρη καραμπόλα στην Εγνατία Οδό στο ύψος της Βέροιας. Ο Νικολάι Τουντόραν κρίθηκε ένοχος για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή και πρόκληση σωματικής βλάβης κατά συρροή.
Επειδή όμως τα αδικήματα για τα οποία καταδικάστηκε είναι σε βαθμό πλημμελήματος, η ανώτερη εκτιτέα ποινή είναι τα 10 χρόνια (από τα οποία εξέτισε ήδη 4,5 μήνες ως προσωρινά κρατούμενος).
Το δικαστήριο αποφάσισε να μετατρέψει την εκτιτέα ποινή προς 5 ευρώ ημερησίως, πράγμα που σημαίνει ότι εφόσον συγκεντρώσει και καταβάλει τα χρήματα θα αφεθεί ελεύθερος, καθώς η έφεση αποφασίστηκε να μην έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα.
Ο ίδιος υποστήριξε εκ νέου ότι είχε βλάβη στο σύστημα πέδησης (φρένα) και ότι είχε χάσει τον έλεγχο του οχήματος όταν έφτασε στο σημείο.