Ο Αυτισμός και οι διαταραχές του Αυτιστικού φάσματος είναι από τις ισχυρότερες προκλήσεις στην Ειδική Αγωγή. Το Ειδικό Σχολείο Βέροιας πραγματοποιεί ημερίδα, την Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015, στις 18:00 στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών Βέροιας με θέμα: Αυτισμός - Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος «Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Οικογένεια, στο Σχολείο, στην Κοινωνία. Συν+ εργασία……». Η είσοδος είναι ελεύθερη ενώ θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Η ημερίδα πραγματοποιείται με αφορμή:
§ η ανταλλαγή απόψεων, προτάσεων και την ανατροφοδότηση όλων των ειδικοτήτων που ασχολούνται με τον αυτισμό.
Ομιλητές
1. Δομές εκπαίδευσης παιδιών με ΔΑΦ,
Πηλείδου Κων/να - Σχολική Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής
2. Πρακτικές οδηγίες εκπαίδευσης στην οικογένεια,
Αθανασοπούλου Λίλιαν - Παιδοψυχίατρος, Eπιμελήτρια Α΄ ΕΣΥ-Υπεύθυνη Ιατροπαιδαγωγικού Τμήματος Νοσοκομείου Παπανικολάου Θεσσαλονίκης
3. Πρακτικές οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο,
Αρμένου Αθηνά - Ειδική Παιδαγωγός, Σχολείο Ειδικής αγωγής Βέροιας
4. Πρακτικές οδηγίες εκπαίδευσης στην κοινωνικοποίηση, Αναγνώστου Ειρήνη - Ψυχολόγος PhD, Προϊσταμένη ΚΕΔΔΥ Ημαθίας
§ Τον αυξανόμενο αριθμό μαθητών με αυτισμό και ΔΑΦ τόσο στην Ειδική Αγωγή όσο και στην τυπική εκπαίδευση.
§ Την ανάγκη συνεχούς ενημέρωσης για τα ζητήματα του αυτισμού, των εκπαιδευτικών, των γονέων και της κοινωνίας.
§ Τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και παρεμβάσεις που απαιτούνται για την αντιμετώπισή του.
Στόχος της είναι:
§ η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση οικογενειών, εκπαιδευτικών και κοινού για την διαταραχή του αυτισμού.
§ η κατανόηση των επιπέδων εκδήλωσης του αυτισμού.
§ η αποσαφήνιση του εκπαιδευτικού πλαισίου παρέμβασης
§ η αναγκαιότητα επισήμανσης της συνεργασίας των τριών κύριων συστημάτων: οικογένειας- σχολείου και κοινωνικού περιβάλλοντος.
§ Την ανάγκη συνεχούς ενημέρωσης για τα ζητήματα του αυτισμού, των εκπαιδευτικών, των γονέων και της κοινωνίας.
§ Τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και παρεμβάσεις που απαιτούνται για την αντιμετώπισή του.
Στόχος της είναι:
§ η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση οικογενειών, εκπαιδευτικών και κοινού για την διαταραχή του αυτισμού.
§ η κατανόηση των επιπέδων εκδήλωσης του αυτισμού.
§ η αποσαφήνιση του εκπαιδευτικού πλαισίου παρέμβασης
§ η αναγκαιότητα επισήμανσης της συνεργασίας των τριών κύριων συστημάτων: οικογένειας- σχολείου και κοινωνικού περιβάλλοντος.
§ η ανταλλαγή απόψεων, προτάσεων και την ανατροφοδότηση όλων των ειδικοτήτων που ασχολούνται με τον αυτισμό.
Ομιλητές
1. Δομές εκπαίδευσης παιδιών με ΔΑΦ,
Πηλείδου Κων/να - Σχολική Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής
2. Πρακτικές οδηγίες εκπαίδευσης στην οικογένεια,
Αθανασοπούλου Λίλιαν - Παιδοψυχίατρος, Eπιμελήτρια Α΄ ΕΣΥ-Υπεύθυνη Ιατροπαιδαγωγικού Τμήματος Νοσοκομείου Παπανικολάου Θεσσαλονίκης
3. Πρακτικές οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο,
Αρμένου Αθηνά - Ειδική Παιδαγωγός, Σχολείο Ειδικής αγωγής Βέροιας
4. Πρακτικές οδηγίες εκπαίδευσης στην κοινωνικοποίηση, Αναγνώστου Ειρήνη - Ψυχολόγος PhD, Προϊσταμένη ΚΕΔΔΥ Ημαθίας