Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Βροντερό όχι στη μονοδρόμηση από τους επαγγελματίες της Βέροιας - Ποια η τοποθέτηση του δημάρχου στις ανησυχίες τους;

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής συζήτησης της νέας κυκλοφοριακής μελέτης και μελέτης στάθμευσης στου δήμου Βέροιας και αφού ο συγκοινωνιολόγος - μελετητής παρουσίασε τη μελέτη του, εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων της πόλης μας έθεσαν με τη σειρά τους ερωτήματα και έκαναν τη δική τους τοποθέτηση για τη μονοδρόμηση των κεντρικών οδών. Έμποροι, ταξιτζήδες, τουριστικοί πράκτορες, αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες, πλην του Ανθρώπινου Δυναμικού Βέροιας που τάχθηκε από την αρχή υπέρ της 5ης πρότασης της μελέτης, αντέδρασαν αρνητικά στο ενδεχόμενο της μονοδρόμησης και κατέθεσαν μια σειρά προβλημάτων που θα δημιουργήσει η απόφαση αυτή στους κλάδους τους.


Σε απάντηση προς την εκπρόσωπο του εμπορικού συλλόγου κ. Πετρακοπούλου - που προβλέπει μείωση του τζίρου των καταστημάτων κατά 30% με τη μονοδρόμηση, καθώς αποκείεται αυτόματα η μια είσοδος στην αγορά από τους πελάτες τους της Νάουσας, Σκύδρας και Έδεσσας- ο Δήμαρχος ήταν αντίθετος. «Μα πως βγάλατε αυτό το συμπέρασμα για μείωση κατά 30%, από τη στιγμή που θα μπορεί πιο εύκολα να σταματάει το ΙΧ έστω και για λίγο από τη μία πλευρά, ενώ τώρα δε μπορεί να σταματήσει καθόλου;»

Την τοποθέτησή του έκανε και ο Παύλος Παυλίδης, εκπροσωπώντας τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ της Βέροιας, λέγοντας αρχικά πως την οδό Κεντρικής δεν την χρησιμοποιούμε ούτε με τα ΙΧ μας για να μη τα διαλύσουμε, πόσο μάλλον ένα αστικό που θα κάνει καθημερινά πολλές φορές τη διαδρομή αυτή. «Έχουμε 21 λεωφορεία εκ των οποίων τα 4 είναι μικρά που τα χρησιμοποιούμε σε ειδικές περιπτώσεις. Δε μπορούμε φυσικά να αγοράσουμε και άλλα μικρά, είμαστε ιδιώτες, ούτε φυσικά μπορεί να εξυπηρετηθεί όλος αυτός ο όγκος των επιβατών με μικρά λεωφορεία. Ποια πόλη έχει τόσα μικρά και μας ζητάτε να πάρουμε και μεις;»
Το ζητούμενο δεν πρέπει να είναι τα 200 ή 300 μέτρα που θα κάνουν παραπάνω κάποιοι, είπε ο Δήμαρχος, ενώ συνέχισε λέγοντας πως θα βρεθεί λύση για τα αστικά, σε κάποια σημεία π.χ. όπως η Κεντρικής θα χρησιμοποιούνται τα μικρά.

Εκπρόσωποι του τουρισμού της Βέροιας, όπως ο κ. Φιλιππίδης και Εμμανουηλίδης, εξέφρασαν έντονα την αντίρρησή τους στη νέα κυκλοφοριακή μελέτη, λέγοντας πως συγκοινωνίες δεν είναι μόνο τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ, είναι και τα τουριστικά λεωφορεία που φέρνουν στη Βέροια εβδομαδιαίως 700 με 1000 τουρίστες, όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε. «Που θα παρκάρουν τα τουριστικά λεωφορεία για να κατεβάσουν τους τουρίστες. Είναι γνωστό πως όταν οι οδηγοί των λεωφορείων δυσκολεύονται σε κάποιες πόλεις να κινηθούν ή να παρκάρουν, επιλέγουν να μην μπουν καθόλου. Θα χαθούν πολύτιμα έσοδα από τον τουρισμό». Ο Δήμαρχος διαβεβαίωσε πως θα υπάρχει η σχετική αστυνόμευση στην Ελιά για να παρκάρουν τα λεωφορεία, αν και ο κόσμος είπε, θέλουμε να περπατάει την πόλη και όχι να περνάει μέσα στα λεωφορεία.

Ο Δήμαρχος στο τέλος έκανε και τη δική του τοποθέτηση σχετικά με την απόφαση που τελικά ψηφίστηκε. Είπε συγκεκριμένα: «Δεν οχυρωνόμαστε πίσω από το νομικό κομμάτι, αλλιώς θα λέγαμε πως υπάρχει η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας και τέλος. Ορθολογιστικά όμως προσπαθούμε να δούμε αν η πρόταση της μονοδρόμησης βελτιώνει ή χειροτερεύει κάποια πράγματα. Ο μελετητής δέχτηκε πολλά πυρά, κακώς κατά τη γνώμη μου. Έχουμε σαν μπούσουλα τη μελέτη και τη θεωρούμε αξιόπιστη. Θεωρούμε πως θα βελτιωθεί η ποιότητα ζωής με την υλοποίηση της πρότασης. Μαγικά δε γίνονται όπως καταλαβαίνετε, κάποιος φόρτος που φεύγει από κάπου, πηγαίνει κάπου αλλού. Πρέπει να σεβαστούμε το πόνημα του μελετητή καθώς πρόκειται για την πρώτη φορά που κατατίθεται μια ολοκληρωμένη δουλειά. Σχετικά με τα όσα ακούστηκαν για το ότι θα δώσουμε τώρα λεφτά και μετά θα ξαναδώσουμε για να αλλάξει, πρώτα θα κάνουμε τη μονοδρόμηση και μετά την ανάδειξη. Σεβόμενοι τη μελέτη θέλουμε να το δούμε στην πράξη. Αν πάλι δούμε ότι κάτι δεν πάει καλά, δε θα το αλλάξουμε σε 4,5 χρόνια, πριν τις εκλογές».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ