Από ασφαλισμένο του ΙΚΑ λάβαμε την εξής καταγγελία για σημερινό περιστατικό στο υποκατάστημα της Βέροιας. Όπως καταγγέλει επωνύμως ο αναγνώστης του blog, αντί για τις 7 το πρωί, γιατρός εμφανίστηκε στις 9 παρά δέκα!!! Αναλυτικά το περιστατικό: «Θα ήθελα να αναφέρω το παρακάτω περιστατικό που συνέβη στις 2 Οκτωβρίου στο ΙΚΑ Βεροίας. Έχω κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού στο νούμερο 14784 και πλήρωσα και 2 ευρώ, με παθολόγο για τις 08:30 το πρωί της Πέμπτης...
Ενημέρωσα την δουλειά μου και πήρα άδεια ώς τις 09:00 το πρωί πως θα βρίσκομαι στο ΙΚΑ για την εξέταση που είχα κλείσει ραντεβού. Συνεπής στην ώρα μου βρίσκομαι εκεί νωρίτερα και παρατηρώ πως για τον ίδιο γιατρό περιμένουν άλλα 5 άτομα, προφανώς θα είχαν ραντεβού νωρίτερα απο εμένα. Όμως ο γιατρός δεν είχε έρθει ακόμη.
Περιμέναμε λοιπόν όλοι ως τις 08:50 που έφτασε ο γιατρός, και στην ερώτησή μου για ποιόν λόγο έχει αργήσει δεν μου απάντησε. Επέμενα όμως στην ερώτηση λεγόντάς του πως ήδη περίμενουν άτομα που έχουν και αυτοί υποχρεώσεις και βιάζονται να φύγουν, όπως και εγώ, και πως αφού έχω κλείσει ραντεβού πρέπει να εξυπηρετηθώ στην ώρα του ραντεβού. Τότε μου ανέφερε να κάνω τα παράπονά μου εκεί που έκλεισα το ραντεβού.
Πήγα λοιπόν να αναφέρω το περιστατικό στον υποδιευθυντή του ΙΚΑ και πως είμαι διαθέσιμος να κάνω καταγγελία στον γιατρό. Ο υποδιευθυντής μου ανέφερε πως δεν υπάρχει τέτοιο χαρτί για να το συμπληρώσω. Γι' αυτό λοιπόν θεώρησα σωστό να αναφέρω αυτό το περιστατικό ώστε να δημοσιοποιηθεί μήπως και υπάρξει κάποια βελτίωση στο μεγάλο πρόβλημα της εξυπηρέτησης των ασθενών που απευθύνονται στο ΙΚΑ για να εξεταστούν απο γιατρό. Και όλα αυτά αρχές του μήνα, δηλαδή δύο μέρες μετά την πληρωμή των ασφαλιστικών μου υποχρεώσεων ώστε να έχω ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Δηλαδή, τους ιατρούς του ΙΚΑ τους έχω ήδη προπληρωμένους είτε αρρωστήσω είτε όχι. Ενώ αντίθετα αν θα απευθυνθώ σε εξωτερικό γιατρό, θα πάω όταν αρρωστήσω και θα τον πληρώσω εκείνη τη στιγμή.
Θα ήθελα να μου απαντήσετε και στο εξής: δηλαδή θα πρέπει να ξανατηλεφωνήσω στο 14784, να ξανακλείσω ραντεβού για όποτε υπάρξει κενό, να ξαναπληρώσω τα 2 ευρώ, να περιμένω να έρθει η ημέρα του ραντεβού και εγώ να έχω ακόμη το πρόβλημα υγείας μου, και να παρακαλάω όταν θα πάω στο ΙΚΑ να έρθει ο γιατρός στην ώρα του για να βρω λύση στο πρόβλημα μου;
Απαιτώ μια απάντηση απο το ΙΚΑ Βεροίας».
Ενημέρωσα την δουλειά μου και πήρα άδεια ώς τις 09:00 το πρωί πως θα βρίσκομαι στο ΙΚΑ για την εξέταση που είχα κλείσει ραντεβού. Συνεπής στην ώρα μου βρίσκομαι εκεί νωρίτερα και παρατηρώ πως για τον ίδιο γιατρό περιμένουν άλλα 5 άτομα, προφανώς θα είχαν ραντεβού νωρίτερα απο εμένα. Όμως ο γιατρός δεν είχε έρθει ακόμη.
Περιμέναμε λοιπόν όλοι ως τις 08:50 που έφτασε ο γιατρός, και στην ερώτησή μου για ποιόν λόγο έχει αργήσει δεν μου απάντησε. Επέμενα όμως στην ερώτηση λεγόντάς του πως ήδη περίμενουν άτομα που έχουν και αυτοί υποχρεώσεις και βιάζονται να φύγουν, όπως και εγώ, και πως αφού έχω κλείσει ραντεβού πρέπει να εξυπηρετηθώ στην ώρα του ραντεβού. Τότε μου ανέφερε να κάνω τα παράπονά μου εκεί που έκλεισα το ραντεβού.
Πήγα λοιπόν να αναφέρω το περιστατικό στον υποδιευθυντή του ΙΚΑ και πως είμαι διαθέσιμος να κάνω καταγγελία στον γιατρό. Ο υποδιευθυντής μου ανέφερε πως δεν υπάρχει τέτοιο χαρτί για να το συμπληρώσω. Γι' αυτό λοιπόν θεώρησα σωστό να αναφέρω αυτό το περιστατικό ώστε να δημοσιοποιηθεί μήπως και υπάρξει κάποια βελτίωση στο μεγάλο πρόβλημα της εξυπηρέτησης των ασθενών που απευθύνονται στο ΙΚΑ για να εξεταστούν απο γιατρό. Και όλα αυτά αρχές του μήνα, δηλαδή δύο μέρες μετά την πληρωμή των ασφαλιστικών μου υποχρεώσεων ώστε να έχω ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Δηλαδή, τους ιατρούς του ΙΚΑ τους έχω ήδη προπληρωμένους είτε αρρωστήσω είτε όχι. Ενώ αντίθετα αν θα απευθυνθώ σε εξωτερικό γιατρό, θα πάω όταν αρρωστήσω και θα τον πληρώσω εκείνη τη στιγμή.
Θα ήθελα να μου απαντήσετε και στο εξής: δηλαδή θα πρέπει να ξανατηλεφωνήσω στο 14784, να ξανακλείσω ραντεβού για όποτε υπάρξει κενό, να ξαναπληρώσω τα 2 ευρώ, να περιμένω να έρθει η ημέρα του ραντεβού και εγώ να έχω ακόμη το πρόβλημα υγείας μου, και να παρακαλάω όταν θα πάω στο ΙΚΑ να έρθει ο γιατρός στην ώρα του για να βρω λύση στο πρόβλημα μου;
Απαιτώ μια απάντηση απο το ΙΚΑ Βεροίας».
ΤΣΕΑΣ ΠΑΥΛΟΣ