Μειωμένη εμφανίστηκε η αγοραστική κίνηση στην περιοχή μας, ακόμη και για τους βασικούς «πρωταγωνιστές» του Πασχαλινού τραπεζιού, δηλαδή τα αμνοερίφια και τα οπωροκηπευτικά. Παρά το γεγονός πως υπήρχε πληθώρα αγαθών στην αγορά, και οι τιμές κυμάνθηκαν περίπου στα ίδια επίπεδα με πέρυσι (με μικρή αύξηση ίσως της τάξης του 5% σε συγκεκριμένα προϊόντα), εντούτοις η αγοραστική κίνηση παρέμεινε υποτονική και οι καταναλωτές φειδωλοί στις αγορές τους. Η οικονομική κρίση είχε αντίκτυπο και στις Πασχαλινές αγορές με αποτέλεσμα η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα να είναι αρκετά περιορισμένη.
Οι Βεροιώτες ήταν ιδιαίτερα διστακτικοί στις αγορές ένδυσης και υπόδησης ενώ οι μεγάλοι κερδισμένοι της φετινής σεζόν ήταν τα καταστήματα παιδικών που είδαν τον τζίρο τους να αυξάνεται. Τα δύσκολα όμως για τους εμπόρους της Βέροιας τώρα αρχίζουν καθώς οι γιορτές του Πάσχα τελείωσαν και θα πρέπει να αναζητήσουν νέους τρόπους για να προσελκύσουν και πάλι το κοινό....
Οι Βεροιώτες ήταν ιδιαίτερα διστακτικοί στις αγορές ένδυσης και υπόδησης ενώ οι μεγάλοι κερδισμένοι της φετινής σεζόν ήταν τα καταστήματα παιδικών που είδαν τον τζίρο τους να αυξάνεται. Τα δύσκολα όμως για τους εμπόρους της Βέροιας τώρα αρχίζουν καθώς οι γιορτές του Πάσχα τελείωσαν και θα πρέπει να αναζητήσουν νέους τρόπους για να προσελκύσουν και πάλι το κοινό....