ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΞΗΡΟΛΙΒΑΔΙΩΤΩΝ ΠΡΟΣ ΔΕΥΑΒ
Είναι μια επιστολή διαμαρτυρίας και αγανάκτησης Ξηρολιβαδιωτών, για την άδικη και άκαιρη αύξηση του ετήσιου λογαριασμού του νερού. Με μεγάλη έκπληξη είδαμε πρόσφατα το λογαριασμό να είναι αυξημένος κατά 50% βάζοντας έτσι extra χαράτσι στις δεύτερες κατοικίες. Η τοπική αυτοδιοίκηση μετά από έγκριση του δημοτικού συμβουλίου και με εισήγηση των ανθρώπων της ΔΕΥΑΒ αποφάσισαν την αύξηση χωρίς τη γνώση του όλου θέματος και ερήμην των κατοίκων του χωριού.
Οι συνθήκες της παροχής του νερού είναι ανεπαρκείς μιάς και αυτό το πολύτιμο αγαθό το στερούμαστε όποτε βρεθούμε στο χωριό. Το χειμώνα δεν υπάρχει νερό, πότε λόγω αέρα στο δίκτυο και πότε λόγω παγετού. Φθινόπωρο και Άνοιξη με τις διακοπές νερού που λαμβάνουν χώρα, λόγω μη λειτουργίας της γεώτρησης για οικονομία , πρέπει να είσαι τυχερός για να πετύχεις το δίκτυο γεμάτο και να φθάνει στα ψηλά σπίτια .
Το καλοκαίρι που αρχίζει να γεμίζει το χωριό, το ωράριο ύδρευσης είναι 9-1μεσημέρι και 6-8μ.μ. χωρίς να εξυπηρετεί τους εργαζόμενους που διαμένουν κατά την αναχώρηση και επιστροφή στη κατοικία τους. Η γεώτρηση θα λειτουργήσει όταν το χωρίο γεμίσει αλλά και πάλι με ωράριο η παροχή του νερού γιατί δεν θα φθάνει.
Τα παραπάνω προβλήματα δημιουργούν σε μερίδα κατοίκων έκτακτο κόστος για την ύδρευση βάζοντας δεξαμενή και πιεστικό για να λύσουν το καλοκαίρι το πρόβλημα αφού για τον υπόλοιπο χρόνο είναι αδύνατη λειτουργία δεξαμενής λόγω παγετού.
Πρέπει να γνωρίζουν οι ιθύνοντες της ΔΕΥΑΒ ότι το Ξηρολίβαδο είναι παραθεριστικός οικισμός και δε μπορεί να αντιμετωπίζεται με τις ίδιες παραμέτρους όπως τα χωριά που έχουν μόνιμους κατοίκους και απολαμβάνουν το αγαθό του νερού όλο το χρόνο για οικιακή χρήση και για πολλά άλλα.
Στο επιχείρημα της ΔΕΥΑΒ ότι οι βλάβες αντιμετωπίζονται το ίδιο σε όλα τα δημοτικά διαμερίσματα άμεσα και με κόστος λόγω χιλιομετρικής απόστασης, έχουμε να καταθέσουμε ότι οι τυχόν βλάβες του δικτύου, πάντα αντιμετωπίζονται αθροιστικά τους καλοκαιρινούς μήνες μιας και δεν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες τον υπόλοιπο χρόνο όπως επίσης συντελεί σαυτό και ο παράγων μετοίκησης στην Βέροια όλων των κατοίκων.
Η σταδιακή αύξηση της τιμής του νερού κάθε χρόνο δεν θα άφηνε αυτή την πικρή γεύση της σημερινής αύξησης όπως επίσης και ο μισθολογικός εξορθολογισμός της επιχείρησης μιας και η μισθοδοσία των εργαζομένων αντλείται από το δημότη της Βέροιας, θα ήταν προς την σωστή κατεύθυνση. Γιαυτό το λόγο θα πρέπει να υπάρχει περισσότερη σκέψη για τέτοιες αποφάσεις όταν μάλιστα το προϊόν που παρέχουμε δεν είναι και το καλύτερο. Η παροχή του νερού θα πρέπει να είναι συνεχής και η ποιότητα του νερού άριστη. Αυτή είναι η προϋπόθεση για να ζητήσει η επιχείρηση από τους πολίτες που απολαμβάνουν το αγαθό του νερού να αυξηθούν τα ανταποδοτικά τέλη του νερού. Αλλιώς λειτουργεί ως ΤΡΟΪΚΑ. Πάρτε πίσω τη άδικη απόφαση για το Ξηρολίβαδο.
Παρακαλούμε τη διοίκηση της ΔΕΥΑΒ να λάβει όλα αυτά σοβαρά υπ΄ όψη και να δώσει δημόσια απάντηση.
Βέροια Ιούλιος 2013
Οικογένειες Ξηρολιβάδου.
Είναι μια επιστολή διαμαρτυρίας και αγανάκτησης Ξηρολιβαδιωτών, για την άδικη και άκαιρη αύξηση του ετήσιου λογαριασμού του νερού. Με μεγάλη έκπληξη είδαμε πρόσφατα το λογαριασμό να είναι αυξημένος κατά 50% βάζοντας έτσι extra χαράτσι στις δεύτερες κατοικίες. Η τοπική αυτοδιοίκηση μετά από έγκριση του δημοτικού συμβουλίου και με εισήγηση των ανθρώπων της ΔΕΥΑΒ αποφάσισαν την αύξηση χωρίς τη γνώση του όλου θέματος και ερήμην των κατοίκων του χωριού.
Οι συνθήκες της παροχής του νερού είναι ανεπαρκείς μιάς και αυτό το πολύτιμο αγαθό το στερούμαστε όποτε βρεθούμε στο χωριό. Το χειμώνα δεν υπάρχει νερό, πότε λόγω αέρα στο δίκτυο και πότε λόγω παγετού. Φθινόπωρο και Άνοιξη με τις διακοπές νερού που λαμβάνουν χώρα, λόγω μη λειτουργίας της γεώτρησης για οικονομία , πρέπει να είσαι τυχερός για να πετύχεις το δίκτυο γεμάτο και να φθάνει στα ψηλά σπίτια .
Το καλοκαίρι που αρχίζει να γεμίζει το χωριό, το ωράριο ύδρευσης είναι 9-1μεσημέρι και 6-8μ.μ. χωρίς να εξυπηρετεί τους εργαζόμενους που διαμένουν κατά την αναχώρηση και επιστροφή στη κατοικία τους. Η γεώτρηση θα λειτουργήσει όταν το χωρίο γεμίσει αλλά και πάλι με ωράριο η παροχή του νερού γιατί δεν θα φθάνει.
Τα παραπάνω προβλήματα δημιουργούν σε μερίδα κατοίκων έκτακτο κόστος για την ύδρευση βάζοντας δεξαμενή και πιεστικό για να λύσουν το καλοκαίρι το πρόβλημα αφού για τον υπόλοιπο χρόνο είναι αδύνατη λειτουργία δεξαμενής λόγω παγετού.
Πρέπει να γνωρίζουν οι ιθύνοντες της ΔΕΥΑΒ ότι το Ξηρολίβαδο είναι παραθεριστικός οικισμός και δε μπορεί να αντιμετωπίζεται με τις ίδιες παραμέτρους όπως τα χωριά που έχουν μόνιμους κατοίκους και απολαμβάνουν το αγαθό του νερού όλο το χρόνο για οικιακή χρήση και για πολλά άλλα.
Στο επιχείρημα της ΔΕΥΑΒ ότι οι βλάβες αντιμετωπίζονται το ίδιο σε όλα τα δημοτικά διαμερίσματα άμεσα και με κόστος λόγω χιλιομετρικής απόστασης, έχουμε να καταθέσουμε ότι οι τυχόν βλάβες του δικτύου, πάντα αντιμετωπίζονται αθροιστικά τους καλοκαιρινούς μήνες μιας και δεν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες τον υπόλοιπο χρόνο όπως επίσης συντελεί σαυτό και ο παράγων μετοίκησης στην Βέροια όλων των κατοίκων.
Η σταδιακή αύξηση της τιμής του νερού κάθε χρόνο δεν θα άφηνε αυτή την πικρή γεύση της σημερινής αύξησης όπως επίσης και ο μισθολογικός εξορθολογισμός της επιχείρησης μιας και η μισθοδοσία των εργαζομένων αντλείται από το δημότη της Βέροιας, θα ήταν προς την σωστή κατεύθυνση. Γιαυτό το λόγο θα πρέπει να υπάρχει περισσότερη σκέψη για τέτοιες αποφάσεις όταν μάλιστα το προϊόν που παρέχουμε δεν είναι και το καλύτερο. Η παροχή του νερού θα πρέπει να είναι συνεχής και η ποιότητα του νερού άριστη. Αυτή είναι η προϋπόθεση για να ζητήσει η επιχείρηση από τους πολίτες που απολαμβάνουν το αγαθό του νερού να αυξηθούν τα ανταποδοτικά τέλη του νερού. Αλλιώς λειτουργεί ως ΤΡΟΪΚΑ. Πάρτε πίσω τη άδικη απόφαση για το Ξηρολίβαδο.
Παρακαλούμε τη διοίκηση της ΔΕΥΑΒ να λάβει όλα αυτά σοβαρά υπ΄ όψη και να δώσει δημόσια απάντηση.
Βέροια Ιούλιος 2013
Οικογένειες Ξηρολιβάδου.