Τη χρηματοδότηση του έργου για την αποπεράτωση του οδικού άξονα Βέροια – Νάουσα – Σκύδρα από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και το Ταμείο Συνοχής ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η αποπεράτωση του οδικού άξονας Βέροια – Νάουσα – Σκύδρα είναι έργο προϋπολογισμού 19.250.000 ευρώ. Η συγκεκριμένη απόφαση αφορά την ολοκλήρωση του τμήματος Πατρίδα – Νάουσα, μήκους 7,7 χλμ. και θα αποτελέσει τη σύνδεση των νομών Ημαθίας και Πέλλας με την Εγνατία (μάλιστα χωρίς καταβολή διοδίων, όπως αναφέρεται).Η κοινοτική συνδρομή από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης φθάνει στα 16,3 εκατ. ευρώ.Το έργο περιλαμβάνεται στον κατάλογο με τα 181 συγχρηματοδοτούμενα έργα προτεραιότητας. Με την έγκριση της χρηματοδότησης το έργο μπορεί πλέον να επαναδημοπρατηθεί άμεσα έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί μέσα στο προβλεπόμενο χρονικό διάστημα που υπολογίζεται σε 12-14 μήνες
, καθώς οι υπολειπόμενες εργασίες αφορούν οδοστρωσίες, πεζοδρόμια, ρείθρα κλπ.
Ο αντιπεριφερειάρχης Κώστας Καραπαναγιωτίδης δήλωσε αισιόδοξος στον ‘Λαό’ τονίζοντας πως μέχρι τον Απρίλιο το έργο θα μπορεί να ξεκινήσει και να ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι του 2014.
Σύμφωνα με δηλώσεις του αντιπεριφερειάρχη, θετικά είναι τα νέα και για τα δύο επόμενα τμήματα που ολοκληρώνουν το έργο, δηλαδή το Νάουσα-Σεβαστιανά Σκύδρας και το Πατρίδα-Βέροια, που εκ των πραγμάτων θα χρηματοδοτηθούν για να ολοκληρώσουν τον αρχικό σχεδιασμό.
Η ιστορία του έργου
, καθώς οι υπολειπόμενες εργασίες αφορούν οδοστρωσίες, πεζοδρόμια, ρείθρα κλπ.
Ο αντιπεριφερειάρχης Κώστας Καραπαναγιωτίδης δήλωσε αισιόδοξος στον ‘Λαό’ τονίζοντας πως μέχρι τον Απρίλιο το έργο θα μπορεί να ξεκινήσει και να ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι του 2014.
Σύμφωνα με δηλώσεις του αντιπεριφερειάρχη, θετικά είναι τα νέα και για τα δύο επόμενα τμήματα που ολοκληρώνουν το έργο, δηλαδή το Νάουσα-Σεβαστιανά Σκύδρας και το Πατρίδα-Βέροια, που εκ των πραγμάτων θα χρηματοδοτηθούν για να ολοκληρώσουν τον αρχικό σχεδιασμό.
Η ιστορία του έργου
Θυμίζουμε ότι το έργο είχε ξεκινήσει άλλη εταιρεία πριν από μερικά χρόνια, αλλά σταμάτησε καθώς παρατηρήθηκε το φαινόμενο των τεράστιων αποζημιώσεων για τις απαραίτητες απαλλοτριώσεις (τα ποσά ήταν τόσο μεγάλα που ξεπερνούσαν ακόμα και το ποσό για όλο το έργο!).
Λόγω αυτής της κατάστασης συμφωνήθηκε το 2010 να διαλυθεί η εργολαβία. Στην παρούσα κατάσταση από τα 7,5 χλμ του κομματιού Πατρίδα – Σ.Σ. Νάουσας έχουν κατασκευασθεί τα 4,5χλμ., δηλαδή απομένουν άλλα 3 χλμ. για να ολοκληρωθεί.
Πηγή: laosver.gr