Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Κανείς δεν ξέρει ποιανού ευθύνη είναι ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ της Βέροιας!!!;;;


ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ AΠO EΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ
Καθημερινά κινούνται στο οδόστρωμά του δεκάδες φορτηγά και νταλίκες με προορισμό το τελωνείο, τη Νάουσα ή την Έδεσσα. Εκατοντάδες οδηγοί Ι.Χ τη διασχίζουν για να αποφύγουν το κέντρο της Βέροιας και να διεκπεραιώσουν γρηγορότερα τις υποχρεώσεις τους. Κι όμως, στην επιβαρυμένη κυκλοφοριακά περιφερειακή οδό της Βέροιας, εδώ και 20 χρόνια δεν έχει γίνει καμία παρέμβαση για την συντήρηση ή τη διάνοιξή της, που θα την καθιστούσε απόλυτα ασφαλή για τους οδηγούς. Αντίθετα, τα ερωτήματα των πολιτών για το πότε θα γίνουν οι απαραίτητες ασφαλτοστρώσεις πέφτουν στο κενό, με τις υπηρεσίες, Δήμο Βέροιας, Περιφέρεια και ΔΕΚΕ, να ερίζουν για τις ευθύνες τους.Αφορμή για το συγκεκριμένο ρεπορτάζ στάθηκε σχόλιο της εφημερίδας "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ" που αφορά στην κακή κατάσταση που παρουσιάζει ο δρόμος και τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν για την συντήρησή του. Εκεί κάπου ξεκινά η αποποίηση ευθυνών, καθώς η μεν Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας υποστηρίζει ότι ο Δήμος Βέροιας είναι υπεύθυνος για το συγκεκριμένο δίκτυο και ο δε δήμος να απαντά ότι από το 2007 είχε ζητήσει την ένταξη του έργου συντήρησης της περιφερειακής οδού στο τετραετές πρόγραμμα της πρώην Νομαρχίας, αίτημα για το οποίο δεν έχει λάβει απάντηση.
Εδώ και 20 χρόνια έχει να συντηρηθεί η περιφερειακή οδός της Βέροιας



Αποτελεί το δίκτυο σύνδεσης της Εγνατίας οδού με τη δυτική πλευρά της Βέροιας, το τελωνείο και κατ’ επέκταση την Νάουσα και την Έδεσσα. Η περιφερειακή οδός χαρακτηρίζεται εμπορικός δρόμος, καθώς στο μεγαλύτερό του ποσοστό διασχίζεται από μεγάλα και βαριά οχήματα που μεταφέρουν τόνους προϊόντων. Ωστόσο, επαγγελματίες οδηγοί χαρακτηρίζουν την περιφερειακή ως έναν δρόμο επικίνδυνο, με λακκούβες, βαθιές αυλακώσεις και ελλιπή διαγράμμιση σε πολλά σημεία του. Παρόμοιους κινδύνους αντιμετωπίζουν καθημερινά και οι οδηγοί Ι.Χ που ζητούν την άμεση συντήρηση του οδικού δικτύου, ώστε να αποφευχθούν τα χειρότερα.
Εξάλλου, η απουσία παράδρομων κατά μήκος της περιφερειακής οδού και στις δύο κατευθύνσεις, όπου υπάρχουν καταστήματα και επιχειρήσεις, κρύβει επιπλέον κινδύνους για τους αυτοκινητιστές, όταν αυτοί εισέρχονται και εξέρχονται με τα οχήματά τους από τους χώρους στάθμευσης.


Το μπαλάκι των ευθυνών


Η «Μ» σε χθεσινό της σχόλιο, αναφέρθηκε στις ευθύνες που βαραίνουν τους αρμόδιους για την κατάσταση στην περιφερειακή οδό, καλώντας ουσιαστικά τον Αντιπεριφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Κώστα Καραπαναγιωτίδη, να παρέμβει. Η απάντηση από την Περιφέρεια δεν άργησε, με την ίδια την υπηρεσία να δηλώνει ότι δεν έχει καμία αρμοδιότητα για τη συντήρηση του οδικού δικτύου της περιφερειακής οδού και ότι υπεύθυνος είναι ο Δήμος Βέροιας. Ωστόσο, ο κ. Καραπαναγιωτίδης σε δηλώσεις του στη «Μ», υπογράμμισε ότι η Περιφέρεια προτίθεται να βοηθήσει, αν υπάρξει απόφαση δημοτικού συμβουλίου, η οποία να το ζητεί. «Δεν είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας η περιφερειακή οδός. Τα δικά μας όρια ξεκινούν και σταματούν στα όρια των εθνικών οδών Βέροιας-Θεσσαλονίκης και Βέροιας-Έδεσσας. Θα πρέπει ο δήμος να αποφασίσει σε δημοτικό του συμβούλιο ότι δεν μπορεί να εκτελέσει το έργο και εμείς να το εξετάσουμε. Είναι στη δικαιοδοσία του Δήμου Βέροιας το συγκεκριμένο κομμάτι και αν δεν δύναται να το συντηρήσει, που απ’ ότι φαίνεται δεν δύναται, ας ζητήσει από εμάς να παρέμβουμε. Αρκεί να σας πω ότι ύστερα από παράκληση των οδηγών των ΚΤΕΛ και των οδηγών ταξί, η υπηρεσία μας επισκεύασε κομμάτι του δρόμου στην περιοχή των λεωφορείων. Ωστόσο απ’ ότι καταλαβαίνετε το κόστος του ενός έργου με το άλλο δεν συγκρίνεται» είπε σε δήλωσή του στη «Μ» ο Αντιπεριφερειάρχης, Κώστας Καραπαναγιωτίδης.
Από την πλευρά του ο Δήμος Βέροιας αναγνωρίζει ότι η ΔΕΚΕ είναι αρμόδια για τον φωτισμό της περιφερειακής οδού και ζητά να ξεκαθαριστεί το καθεστώς για τη δικαιοδοσία των εθνικών οδών από τις υπηρεσίες. Παράλληλα, ξεκαθαρίζει ότι ο δήμος με έγγραφα του 2007, είχε ζητήσει την ένταξη του έργου συντήρησης, διαγράμμισης και διάνοιξης, κόστους 3,5 εκατομμυρίων ευρώ, στο τετραετές Νομαρχιακό πρόγραμμα. Ωστόσο, όπως επισημαίνει, απάντηση δεν ήρθε ποτέ, με αποτέλεσμα το έργο που αφορά στην κατασκευή της νέας γέφυρας Σφαγείων, οδός Παυσανίου και Στρατού, τη διάνοιξη της οδού Μέσης, από την περιφερειακή οδό και τα φανάρια Λιμπάντζη και τη μελέτη ασφαλτόστρωσης, να έχει μείνει στα χαρτιά. «Πρέπει να ξεκαθαριστεί το καθεστώς που διέπει τις εθνικές οδούς και τη δικαιοδοσία που έχουμε εμείς σε αυτές. Για παράδειγμα είχαμε την κατολίσθηση στο δρόμο για την Καστανιά και βρεθήκαμε στο σημείο απευθείας για την ασφάλεια των οδηγών. Και πέρσι η αρμόδια υπηρεσία πραγματοποίησε εργασίες αποκατάστασης του οδοστρώματος στην εθνική οδό» είπε στη «Μ» η δήμαρχος Βέροιας, Χαρούλα Ουσουλτζόγλου. 
Αν και το μπαλάκι μεταξύ των αρμοδίων είναι δύσκολο «να κάτσει» στον απόλυτα υπεύθυνο, αυτό που ζητούν οι πολίτες είναι η συνεννόηση και η συνεργασία, ώστε το οδικό δίκτυο της Ημαθίας να μην χαρακτηρίζεται επικίνδυνο και απαρχαιωμένο, αλλά ασφαλές και σύγχρονο.


ΠΗΓΗ: εφημερίδα "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ"

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ